Aihe: Playback Europe tilauskokemuksia?
1
Osmonautti
01.12.2008 13:15:03
Onko kellään kokemuksia tuolta tilaamiseesta? Hinnat melko houkuttavia eikä postikuluja yli 300 euron tuotteisiin. Mites takuutilanteiden hoitaminen?

Ajattelin Markbassin LMII:sta tilata http://guitare.playback-europe.com/markbass-little_mark_ii-7983.html

Maksamisen pitäis ilmeisesti onnistua myös tilisiirrolla kun ei omista Visaa tai Mastercardia.
omarklah
01.12.2008 13:53:36

Onko kellään kokemuksia tuolta tilaamiseesta? Hinnat melko houkuttavia eikä postikuluja yli 300 euron tuotteisiin. Mites takuutilanteiden hoitaminen?

Ajattelin Markbassin LMII:sta tilata http://guitare.playback-europe.com/markbass-little_mark_ii-7983.html

Maksamisen pitäis ilmeisesti onnistua myös tilisiirrolla kun ei omista Visaa tai Mastercardia.

Olen tuolta tilannut pari bassoa ja pikkusälää.
Tavarat ovat tulleet ehjinä perille, mutta toimitusajat ovat olleet mielestäni pitkiä(vrt. saksan kaupat) ja laatikot ovat parissa lähetyksessä oleet aika pahasti lytyssä(tavarat kuitenkin ehjiä) - käyttävät ilmeisesti halvinta kuljetusliikettä.
Vastaavat sähköposteihin suht nopeasti ja asiallisesti.
Itse olen maksanut luottokortilla - en tiedä muista maksutavoista.
Myöskään takuuasioista en tiedä - ei ole tarvinnut ainakaan vielä tukeutua takuuseen.
Ekstiätuanoikato...
Dropped C
01.12.2008 15:26:05 (muokattu 01.12.2008 15:28:20)
Ite tilasin tuolta kesällä just ton PikkuMake II:sen. UPS:n kaveri toi kotiin ja hyvin on styrkkari toiminut, eli ei valitettavaa.
Osmonautti
01.12.2008 16:02:54
Kauan toimitus sitten kesti? Meinaan jos tulee kiire.
omarklah
01.12.2008 16:05:37

Kauan toimitus sitten kesti? Meinaan jos tulee kiire.

No mulla pisin toimitus kesti 14 päivää(ja tavara oli hyllyssä). Muut tuli reilussa viikossa.
Ekstiätuanoikato...
Dropped C
01.12.2008 16:18:14
Oisko abaut viikon vieny, tai jopa alle... Hämärä muistikuva että maanantaina tilasin ja perjantaina oli jo nuppi kädesä. En tarkalleen muista, eli ei vienyt niin kauaa että sitä edes jälkeenpäin tarkalleen muistaisi.
Osmonautti
01.12.2008 21:08:38
Ok, toksia kommenteista. Täytynee vakavasti harkita. On vain alitajunnassa paha karma ulkomaalta tilaamista kohtaan ku kokemukset vähän vaihtelee.
Veri
01.12.2008 21:26:21
Kaikenlaista hardwaretavaraa sisältänyt paketti tuli neljässä päivässä. Toisen paketin kanssa meni muistaakseni vähän päälle viikko.

Hyvä kauppa, mainio palvelu.
o
Osmonautti
02.12.2008 12:31:31
Siinä on yksi hyvä syy tukea kotimaisia musaliikkeitä.

Onhan siinä järkeä. Kotimaista tekis aina mieli tukea, hinta sitten taas sotii vastaan. Kysyin Kuopion DLX:stä hintaa kyseiselle little mark kakkoselle ja sanoi puhelun jälkeen "650 egeä". Tinkimisvaraa tuossa on varmaan kokemuksen mukaan kyseisessä liikkeessä pari-kolmekymppiä että täytyy harkita.
JR/Rajah
02.12.2008 15:07:04
Mulle on ainakin tullut tuolta playbackista tosi nopeasti kaikki tarvara, mitä olen tilannut. Mielestäni meni 2-3 päivää kun lähetti oli kotioven takana.

Ja myös takuuhuolto meni mutkitta. Vein paketin vain UPS:n toimipisteeseen ja paketti lähti ja uusi laite tuli tilalle n.1,5viikossa.

Hyvin olivat myös yhteydessä aina kun sieltä jotain tiedusteli tai kommentoi.

Todella hyvä nettikauppa miun mielest!
1...2...4!
tmmy
02.12.2008 15:20:18
Joo nupin ja kaapin tilasin puolisentoista vuotta sitten ja kaikki meni niin kuin pitikin. Visalla maksoin. Paketti tuli UPS:llä kotiovelle noin viikossa.
www.monovisio.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)