jakeni 30.11.2008 05:02:15 | |
---|
Niin mikä se olisi..onko Sotkamon Naapurivaara vai Leppävirran Tulenliekki vai mikä? -ei ainakaan Ruusulinna! Milloin syödään? (Topi) |
walttoni 30.11.2008 13:16:58 | |
---|
Niin mikä se olisi..onko Sotkamon Naapurivaara vai Leppävirran Tulenliekki vai mikä? -ei ainakaan Ruusulinna! Naapurivaara on millä tahansa mittarilla mun mielestä ehdottomasti paras. Ystävällinen henkilökunta. Backstage kelpaa standardiksi kaikille muillekin tanssilavoille. Harvalla tanssilavalla on tekninen raider netissä tarjolla, äänimieskin talon puolesta ja älyääkin niiden vehkeiden päälle. Hyväntuulista porukkaa on aina. Helppo roudata. Viimeksi poislähdettäessä yksi järjestysmies tuli melkein puolijuoksua Sprintterin perässä ja huuteli: "Ottootte makkarata evvääksi". Sitten on näitä paikkoja, joissa ei kukaan välitä omasta eikä esiintyjäryhmien olemisesta ja viihtymisestä ollenkaan. Naama on norsunv...tulla kun piti tulla kesken Emmertaalin aukasemmaan ovia. Eikä se ilme ole vuosien varrella muuttunut. COVS2. |
Hannu Y.T 30.11.2008 13:28:44 | |
---|
Niin mikä se olisi..onko Sotkamon Naapurivaara vai Leppävirran Tulenliekki vai mikä? -ei ainakaan Ruusulinna! Naapurivaara kyllä saa täältäkin pisteitä.Aina ystävällinen henkilökunta(myös bändeillle!) Loistavat takahuone meiningit kaikin puolin, sapuskat suihkut yms. Aaron mestoissa se lämmittää mieltä, että siellä yleensä aina on isäntä tai emäntä käsi ojossa toivottamassa tervetulleeksi ja pois lähtiessä vielä kiittelemässä keikasta. Ja tarjoilut toimii myös hyvin. Tuntee ittensä ihan toivotuks ihmiseks!? Louskis!!! |
mack the knife 30.11.2008 15:54:36 (muokattu 30.11.2008 15:55:16) | |
---|
Laivat, ehdottomasti. Tietysti joku on sitä mieltä, että niitä ei lasketa, mutta mun mielestä ne on keikkamestoja siinä missä muutkin. COVS n:o 1. |
Ukko 30.11.2008 16:39:07 | |
---|
Laivat, ehdottomasti. Tietysti joku on sitä mieltä, että niitä ei lasketa, mutta mun mielestä ne on keikkamestoja siinä missä muutkin. Ainakin olettaakseni lyhyt työmatka. COVS jäsen nro 6 |
walttoni 30.11.2008 16:59:50 (muokattu 30.11.2008 17:00:04) | |
---|
Laivat, ehdottomasti. Tietysti joku on sitä mieltä, että niitä ei lasketa, mutta mun mielestä ne on keikkamestoja siinä missä muutkin. Mikä niistä? Avauksessa kait tarkoitettiin yksittäistä keikkapaikkaa. Lavoja,klubeja, ravintoloita maamiesseurantaloja on kans aika monta. Keikkaympäristönä minäkin vastaisin laivat. Niiltäkin löytyy huonojakin vaihtoehtoja. COVS2. |
jakeni 30.11.2008 17:41:40 | |
---|
Kyllä kait ne paatitkin käy keikkapaikoista...itse en kyllä kauheesti välitä,viikko on aivan maksimi pätkä.Ahdistaa "vankila meininki". Milloin syödään? (Topi) |
Veksi 30.11.2008 20:04:46 | |
---|
En tiedä parasta, mutta Korialla on kiva porukka, NS talo ja Kallioniemi |
walttoni 30.11.2008 20:12:13 | |
---|
Kyllä kait ne paatitkin käy keikkapaikoista...itse en kyllä kauheesti välitä,viikko on aivan maksimi pätkä.Ahdistaa "vankila meininki". Kuten tiedämme se on ihan eri asia olla laivalla ja sitten toisella laivalla, 4 päivää yhden hengen hytissä, tai 3 viikkoa kahden hengen hytissä. Mikä noista laivoista on paras. Finnjettiä ei lasketa ku sitä ei ole enää. COVS2. |
damn u 30.11.2008 23:17:53 | |
---|
Muistaakseni Kyyjärvellä on / oli joku ihme linna tai kartanotyylinen baariravintolasysteemi. Vastaanotto alusta pitäen mukavaa ja iloista. Soitettiin keikka käyttäen osittain talon kamoja (talon pa ja siellä oli seinät täynnä soittimia, hammondin b3 ja leslie jne). Ruokaa saatiin mennen tullen, henkilökuntana oli omistajat (aviopari), olutta matkaevääksi ja rouvalta halit kaupan päälle. Tauolla isäntä kertoi kummitusjuttuja ja näytti valokuvia ravintolan ... ööö kummituksesta. |
EP 30.11.2008 23:22:42 | |
---|
Muistaakseni Kyyjärvellä on / oli joku ihme linna tai kartanotyylinen baariravintolasysteemi. Vastaanotto alusta pitäen mukavaa ja iloista. Soitettiin keikka käyttäen osittain talon kamoja (talon pa ja siellä oli seinät täynnä soittimia, hammondin b3 ja leslie jne). Ruokaa saatiin mennen tullen, henkilökuntana oli omistajat (aviopari), olutta matkaevääksi ja rouvalta halit kaupan päälle. Tauolla isäntä kertoi kummitusjuttuja ja näytti valokuvia ravintolan ... ööö kummituksesta. Höhö, taisit käydä taivaassa ja nähdä unta? |
pekkajau 30.11.2008 23:49:07 | |
---|
Mitä idemmäksi mennään niin sitä mollivoittoisempi musiikki pelaa. Tosin siellä saa yleensä myös ne parhaimmat "yöleivät" ja ne runsaimmat aamupalat! Ainakin ennen. Ihan Spede! |
Marshall83 30.11.2008 23:55:57 (muokattu 30.11.2008 23:56:24) | |
---|
Naapurinvaara se vissiin voiton vie perus tanssipaikoista mut muuten ykkösenä on Kouvolan Mulligans. Kaikki kohillaan: ruoka, majotus, sauna, soittoajat, henkilökunta, meininki, aina paljo porukkaa sama millon on siellä. Tänä vuonna käyty vissiin 5 kertaa. Varsinki perjantaina oli huippu meininki, tupa oli aivan täynnä. -Asia kunnossa. |
Martso 30.11.2008 23:57:59 | |
---|
Naapurinvaara se vissiin voiton vie perus tanssipaikoista mut muuten ykkösenä on Kouvolan Mulligans. Kaikki kohillaan: ruoka, majotus, sauna, soittoajat, henkilökunta, meininki, aina paljo porukkaa sama millon on siellä. Tänä vuonna käyty vissiin 5 kertaa. Varsinki perjantaina oli huippu meininki, tupa oli aivan täynnä. Entäs bäkkäri? :) Vie aika paljon pojoja mun kirjassa. |
paice60 01.12.2008 00:20:07 | |
---|
Mun mielestä Ylläksen Pirtukirkko on jossei paras niin ainakin oikein hyvä. Majoitus ok, ruoka hommat pelaa, rinteeseen pääsee ilmaiseksi ja soittoajatkin ovat kohillaan. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
Marshall83 01.12.2008 00:37:55 | |
---|
Entäs bäkkäri? :) Vie aika paljon pojoja mun kirjassa. Onhan siellä huoneet, yleensä vielä heti siinä lipunmyynnin jälkeen, ei tarvi rampata toiselle puolelle hotellia. Niin ja Seppo tarjoaa oluet joka keikan jälkeen, siitäkin pisteet. -Asia kunnossa. |
Mikko T. 01.12.2008 02:48:12 | |
---|
Parasta ei olekaan, mut listaan tähän mielestäni hyviä: Presidentti Naapurinvaara Tulenliekki Pipola (Ylläksen Kaivohuone) Levihotelli Saariselän Tunturihotelli Palokan Viihdekeskus Valtatie Kakkonen Lista jatkuu myöhemmin. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
vesku.ka 01.12.2008 08:35:37 (muokattu 01.12.2008 08:36:04) | |
---|
Mä olin nyt viikonloppuna Luostolla kylpylähotellissa. Helpohko roudaus(soitettiin yläkerrassa), tilava lava, ruokailut yläkerran buffetista, yöleivät tuli kyselemättä, juomaa sai baarista(paitsi viinaa), soittoaika 21.15 - 00.30, mennessä respan neiti kysy montako huonetta haluatte ja kylpylä käytössä. Rinteisiin pääsyä en tiedustellu mutta muuten ei ollu valittamista. Niin ja meikäläisen näkökulmasta vähän reilu tunnin ajo treenikämpältä. Huomattavasti mieluummin mä tuonne meen ku Levin 20 - 03.30 helv.ttiin. Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko |
Mä olin nyt viikonloppuna Luostolla kylpylähotellissa. Helpohko roudaus(soitettiin yläkerrassa), tilava lava, ruokailut yläkerran buffetista, yöleivät tuli kyselemättä, juomaa sai baarista(paitsi viinaa), soittoaika 21.15 - 00.30, mennessä respan neiti kysy montako huonetta haluatte ja kylpylä käytössä. Rinteisiin pääsyä en tiedustellu mutta muuten ei ollu valittamista. Niin ja meikäläisen näkökulmasta vähän reilu tunnin ajo treenikämpältä. Huomattavasti mieluummin mä tuonne meen ku Levin 20 - 03.30 helv.ttiin. Mua ihmetytti kans tuo Levin ottaminen tälle listalle. Jos siitä jotain ottaa esille, niin pitkät tauot, jos ruska-aikaan kahdella bändillä pääsee vetämään. COVS2. |
Tankero 01.12.2008 11:10:08 | |
---|
Mua ihmetytti kans tuo Levin ottaminen tälle listalle. Jos siitä jotain ottaa esille, niin pitkät tauot, jos ruska-aikaan kahdella bändillä pääsee vetämään. Minusta siellä on aina mukavaa. Humppajyrä |