nothingnes 16.02.2004 16:26:19 | |
---|
mitä mieltä ootte tommosesta? onko kellään kokemusta tollasesta? http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-164784.html squierin sivuilla luki että runko olis leppää mutta toomanni väittää et olis agathista mitäköhän se nyt sit on. olis muuten aika kiva customointi kitara tollanen. eikä oo edes kallis. |
HeavyMachinery 16.02.2004 16:28:18 | |
---|
No ei oo paha hinta ! rungon materiaali voi vaihdella tuotanto erän mukaan, et voi olla ihan hyvin mahdollista et se on agathista. Soundi on kyllä aikasen sama kuin lepän. First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
Karaokeman 16.02.2004 21:41:58 | |
---|
Mä ostin kyseisen kapistuksen ja lisäksi V-amp 2:n. Olen ollut tyytyväinen kumpaankin. Tosin en ole mikään "pro". Kitaran laatu tuntuu ihan hyvältä, oli jopa säädöt kohdallaan. |
Härski 16.02.2004 21:43:26 | |
---|
Mä ostin kyseisen kapistuksen ja lisäksi V-amp 2:n. Olen ollut tyytyväinen kumpaankin. Tosin en ole mikään "pro". Kitaran laatu tuntuu ihan hyvältä, oli jopa säädöt kohdallaan. Tää on kyllä aloittelijan perussetti. Siinä on periaatteessa kaikki ja vähän vielä lisää. Hyvät kuulokkeet tuohon vielä, niin hyvä o. |
No ei oo paha hinta ! Pari viikkoa sitten olis saanut vielä Kölnin Music Storesta n. 130 euron hintaan ainakin kahta väriä. Enää siellä näyttäis olevan tarjolla kalliimpaa Standard-mallia hintaan 199. Se on kyllä sunburst-värinen mustalla pleksillä & nupeilla, joten siinhän se hintaero jo kuittaantuu ja onhan siinä muutenkin periaatteessa paremmat osat ja täysmittainen body. Noita täällä jotkut tilasi ja itellä on ennestään. Nätti ja asiallinen Kiinan hevi-skuieri... "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |