Aihe: Tommy Emmanuel 3.4 Helsingin kulttuuritalo
1
Namorbia
29.11.2008 21:00:50
Tämä Australian kitarasankari saapuu siis Suomeen huhtikuussa. On ilmeisesti käynyt aikasemminkin Suomessa, mitä porukkaa tuumaa, kannattaako mennä katsomaan? Aika korkea hinta (vaiko?), 45e jos tämän vuoden puolella ostaa liput --> http://www.dotime.fi/
www.mikseri.net/B-mies
V-R
30.11.2008 14:00:54
Tämä Australian kitarasankari saapuu siis Suomeen huhtikuussa. On ilmeisesti käynyt aikasemminkin Suomessa, mitä porukkaa tuumaa, kannattaako mennä katsomaan? Aika korkea hinta (vaiko?), 45e jos tämän vuoden puolella ostaa liput --> http://www.dotime.fi/

Todellakin kannattaa! Viimeksi ainakin näki sellaista virtuositeettiä lavalla ettei rajaa ei määrää. Huikaisevat akustiset soundit ja sirppiliiteri on oikea paikka mennä kuuntelemaan herraa.
sirdickyj
30.11.2008 20:32:58
jos ei ole ennen nähnyt, niin kannattaa, ehdottomasti

mä tykkäsin Savoyteatterin keikasta enemmän, toi Kultsa oli aikalailla saman jutun toisinto, ja paikkaana Kultsa ehkä astetta ankeampi.

en mee nyt kolmatta kertaa itse enää, mut tosiaan, menkää, jotak ennen ette eole olleet.
Enemmän tissiä näkyviin
ukko idänmies
01.12.2008 11:24:04
Niin, ja kannattaa varautua sitten siihen, että omaan kitaraan ei tee mieli pariin viikkoon koskeakaan. :)
cocoon
03.12.2008 06:01:46

Niin, ja kannattaa varautua sitten siihen, että omaan kitaraan ei tee mieli pariin viikkoon koskeakaan. :)

Tai sitten tollasesta keikasta voi saada hurjasti inspiraatiota kun näkee mitä kaikkea kitaralla pystyy tekemään. Lisäksi Tommy on oikein luonteva esiintyjä, ja keikat on hyväntuulisia ja humoristisia.

Olin todella positiivisesti yllättynyt viime keväisestä keikasta, vaikka olin herran jo kerran aikaisemmin nähnytkin. Ja nyt lähdössä taas tietenkin :)
spp
12.12.2008 14:11:11

Kuulinpa just tontuilta, että lippu tälle keikalle vilahti pukinkonttiin. Jess!
Parempi pyy pivossa kuin kymmenen uutisissa
ukko idänmies
02.03.2009 11:03:48
Mistähän kiinasta Dotime noita lippuja hommaa kun tuntuu vähän monimutkaiselta tuo poikain toimitussysteemi. Yleensähän kun tilaat lipun, niin se toimitetaan liikoja selittelemättä ilmoittamaasi osoitteeseen. Nyt tulee tasaisin väliajoin näitä meilejä lippujen toimitusajankohdasta. Postiin vaan niin luulisi homman olevan sillä selvä.
ukko idänmies
05.03.2009 10:54:29
Jaahas, lippu tulikin jo. :)
spp
06.03.2009 13:01:58

Dotime antaa edelleen meikäläisen odottaa lippuani. Rrrkele! Mikä siinä maksaa? Sain sieltä meilin jossa todettiin mm. näin:

"Tommy Emmanuelin keikalle on odotettavissa pari huimaa spesiaalivierasta. Luvassa on jotain aivan huikaisevaa kitaramestaruutta ainoastaan Helsingin Kulttuuritalon keikalle."

Spekulaatiot käyntiin! Kuka/keitä ovat nämä spesiaalivieraat?
Parempi pyy pivossa kuin kymmenen uutisissa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)