Aihe: Slipknot
1 2 3 4 527 28 29 30 3149 50 51 52 53
-J.-
30.11.2008 16:41:04
On se Vol3. vaan niin kova levy, paras Knotilta.

On se. Opium Of The People, Pulse Of The Maggots, Duality, Before I Forget, The Nameless, Vermilion pt2... Ah... Klassikon makua.
Khamoun evripadi lets tuusimuusii....
Askorbiinihappo
30.11.2008 17:38:37

Mun mielestä Slipknotin paras levy on eka, ja vielä ihan kevyesti, mutta kyllä Vol tulee heti toisena, se on niin monipuolinen levy jotenkin. En ole vieläkään saanut hommattua All Hope Is Gonea :(
Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä
ramionparas
06.12.2008 00:07:07

kerrang lehdestä
Joey mentioned something about doing all the major European festivals, original masks, suits, and first album numbers only
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
Askorbiinihappo
06.12.2008 00:20:01

kerrang lehdestä
Joey mentioned something about doing all the major European festivals, original masks, suits, and first album numbers only

8l No paskat ne tänne Suomeen tulis kuitenkaan. Eikös ens vuonna oo "ekan" levyn kymmenvuotisjuhlat?
Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä
M4ss3 m/
06.12.2008 11:38:10 (muokattu 06.12.2008 11:40:41)
kerrang lehdestä

Eli siis ne olisi tulevaisuudessaa tulossa Eurooppaan tekemään festarikiertueen alkuperäisillä maskeilla? Se olisi nannaa se, paitsi, että tuo ei olisi mahdollista, koska Coreyn aivan ensimmäinen maski on nykyään liian hajonnut.

Soittaisivat ensimmäisen levyn ihan kokonaan, myös Purityn.

Edit:Eikös ens vuonna oo "ekan" levyn kymmenvuotisjuhlat?

Oikeastaan ne olisi ollut tänä vuonna, koska levy julkaistiin ensin ´98, mutta tuo oli se Purity-versio ja se piti sitten poistaa, joten albumi julkaistiin uudestaan ´99 nykyisellä biisilistalla. Slipknot kai haluaa tuota sitten pitää sinä "oikeana" debyyttinä, kun sitä vieläkin saa.
MV
06.12.2008 12:09:09
Se olisi nannaa se, paitsi, että tuo ei olisi mahdollista, koska Coreyn aivan ensimmäinen maski on nykyään liian hajonnut.

Eikö sitä pysty sitten enää korjaamaan?
Are you madferit?
M4ss3 m/
06.12.2008 12:11:53 (muokattu 06.12.2008 12:13:04)
Eikö sitä pysty sitten enää korjaamaan?

http://www.youtube.com/watch?v=ar6IuOy5iFo
ramionparas
06.12.2008 16:24:17

Eli siis ne olisi tulevaisuudessaa tulossa Eurooppaan tekemään festarikiertueen alkuperäisillä maskeilla? Se olisi nannaa se, paitsi, että tuo ei olisi mahdollista, koska Coreyn aivan ensimmäinen maski on nykyään liian hajonnut.

Soittaisivat ensimmäisen levyn ihan kokonaan, myös Purityn.

Edit:

Oikeastaan ne olisi ollut tänä vuonna, koska levy julkaistiin ensin 98, mutta tuo oli se Purity-versio ja se piti sitten poistaa, joten albumi julkaistiin uudestaan 99 nykyisellä biisilistalla. Slipknot kai haluaa tuota sitten pitää sinä "oikeana" debyyttinä, kun sitä vieläkin saa.

heh, nyt äijä sekoilee..99 kesäl julkastiin tuo debyytti, ja olikohan jouluukuussa tuli versiot jossa ei ollut puritya..
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
M4ss3 m/
06.12.2008 16:38:54
heh, nyt äijä sekoilee..99 kesäl julkastiin tuo debyytti, ja olikohan jouluukuussa tuli versiot jossa ei ollut puritya..

Ei, itse sekoilet. Ei kun joo, olet ihan oikeassa. Perkeleen youtube käyttäjät sekoilee omiaan. Nehän lähti vasta nauhoittamaan sitä tuossa vaiheessa(´98).
metal girl
13.12.2008 21:20:24
en oo ennen kuunnellu hirveesti slipknottii mut toi uus levy vaikuttaa hyvältä.
M4ss3 m/
13.12.2008 21:42:05

Itselle oli pettymys. Osasin odottaa tuollaisia Gehennan kaltaisia todella synkkiä kappaleita, mutta odotin kyllä paljon Gematrian tyylisiä nopeita biisejä.
Eli aika pettymys tuo uusi levy, mutta kyllä sitä kuuntelee.
Three four!!!
-J.-
13.12.2008 21:51:32

Iowa ja Vol.3 kuunteluun VÄLITTÖMÄSTI!
Khamoun evripadi lets tuusimuusii....
M4ss3 m/
13.12.2008 21:53:49 (muokattu 13.12.2008 21:54:59)
S/T Iowa ja Vol.3 kuunteluun VÄLITTÖMÄSTI!

Kuulitteko jo, että aikovat kai ensi vuonna pukea vanhat maskit ja soittaa debyytin livenä kokonaan?

Edit: Tästä oli jo puhetta vähän ylempänä=D
Three four!!!
samppa91
06.02.2009 10:32:30
Tuo uus knotti ei ihan särähä meikäläisen korvaan.
ensimmäiset kaksi(virallista) albumia, self titled ja Iowa olivat ihan meneviä mutta kolmannen levyn myötä kuulostaa siltä kuin herrojen agressio, johon bändin biisit perustuvat ja joka saa ne kuulostamaan hyvältä, olisi pikkuhiljaa hiipumassa. Kertokaa jos olen väärässä. Olen kuunnellut knottia jo neljä vuotta, joten luulen tietäväni mistä puhun.
Soitan bassoa ja pidän Paul Greytä ns. esikuvanani.
bedlam
06.02.2009 11:10:31 (muokattu 06.02.2009 11:11:16)

Tuo uus knotti ei ihan särähä meikäläisen korvaan.
ensimmäiset kaksi(virallista) albumia, self titled ja Iowa olivat ihan meneviä mutta kolmannen levyn myötä kuulostaa siltä kuin herrojen agressio, johon bändin biisit perustuvat ja joka saa ne kuulostamaan hyvältä, olisi pikkuhiljaa hiipumassa. Kertokaa jos olen väärässä.

Onhan nää kaksi uusinta kiltimpää matskua, uusin varsinkin. Mutta melodisuutensa takia nää uudemmat mulle toimiikin paremmin kuin vaikka Iowa, jota en jaksa kuunnella yhtään. Kolmonen on kaikessa monipuolisuudessaan ja yllätyksellisyydessään ehdottomasti oma lempparini, uusimmalla alkaa jo olla liiankin varman päälle pelattua menoa. Vaikka uudellakin on hyviä biisejä, on se edeltäjäänsä verrattuna tasaisemman harmaa ja hieman liian siloiteltu. Kolmonen oli melodisista biiseistään huolimatta / niistä osin johtuenkin särmikkäämpi ja mielenkiintoisempi paketti.
slipkorn
06.02.2009 11:20:41
Onhan nää kaksi uusinta kiltimpää matskua, uusin varsinkin. Mutta melodisuutensa takia nää uudemmat mulle toimiikin paremmin kuin vaikka Iowa, jota en jaksa kuunnella yhtään. Kolmonen on kaikessa monipuolisuudessaan ja yllätyksellisyydessään ehdottomasti oma lempparini, uusimmalla alkaa jo olla liiankin varman päälle pelattua menoa. Vaikka uudellakin on hyviä biisejä, on se edeltäjäänsä verrattuna tasaisemman harmaa ja hieman liian siloiteltu. Kolmonen oli melodisista biiseistään huolimatta / niistä osin johtuenkin särmikkäämpi ja mielenkiintoisempi paketti.

Tähän tuli aikalailla tiivistettynä mun mielipide. Jotenkin liian perinteistä metalcore/mitälie-hommaa tää uus levy, vaikka jokunen ässäbiisi mukana onkin. Vol. 3 taas on oikeastaan melko ainutlaatuinen metallilevy.
Simo78
06.02.2009 11:48:37
Pitäis nyt hommatta noi kaksi uusinta. Iowan oli vaan sellainen pohjanoteeraus, että jäänyt noi uusimmat ostamatta--> vaikka mitä niitä olen kuullut niin kumpikin ois aika kovia lättyjä. Mua ei haittaa jos liian "poppia", etenkin kun Stone Sour tippuu aika hyvin...
Exhausted
06.02.2009 12:30:10

Pitäis nyt hommatta noi kaksi uusinta. Iowan oli vaan sellainen pohjanoteeraus, että jäänyt noi uusimmat ostamatta--> vaikka mitä niitä olen kuullut niin kumpikin ois aika kovia lättyjä. Mua ei haittaa jos liian "poppia", etenkin kun Stone Sour tippuu aika hyvin...

Uusin levy kuulostaa tosi paljon Stone Sourin ekalta levyltä, diggaat varmasti. Vol. 3 on myös melodista, mutta toisaalta monipuolisempaa ja härömpää.
-J.-
20.02.2009 18:44:28
Gematria (The Killing Name) iski kyllä tällä viikolla tajunnan palasiksi!
Toihan on siis aivan loistava biisi!
-We all are blind, to the running of time. Sentenced - Brief Is The Light
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)