Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 534 35 36 37 3860 61 62 63 64
RocknRoll
29.11.2008 10:15:04
Sä olet hyvännäköinen!!?!

wtf? Mutta toi olikin lohduttelua :) Saatana ärsyttää kun ihmiset valehtelee.
elais
30.11.2008 17:39:33
"Sä oot kuolleen näkönen"

:(
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible."
RocknRoll
01.12.2008 18:34:54
Kaveri lauantaina:

"Voi vittu, mä kattelin niitä muijia siellä tanssilattialla. Ja heti kun sä saatanan pitkätukka tulit siihen niin ne tuli samantien sun juttusille"
Sam Hotman
01.12.2008 18:44:01
Kaveri lauantaina:

"Voi vittu, mä kattelin niitä muijia siellä tanssilattialla. Ja heti kun sä saatanan pitkätukka tulit siihen niin ne tuli samantien sun juttusille"

Whats your secret??
Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766
Sälski
01.12.2008 18:46:08

Whats your secret??

Naisethan tykkää homoista ja homon näköisistä tyypeistä?
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money.
RocknRoll
01.12.2008 19:00:08
Naisethan tykkää homoista ja homon näköisistä tyypeistä?

Väärin. Ei kaikki naiset vaan jotkut.

n. 90% naisista ei tykkää mutta jäljellejäävät tykkäävät rutkasti.
Sanetium
05.12.2008 17:08:45 (muokattu 05.12.2008 17:31:56)
Oppituntien välissä lukiossa kävelin tietokoneluokkaan ja jäin katsomaan siellä olevien kavereitteni taakse, mitä ne tekivät. Ne pelasivat Aapelissa jotain tyhmää ja huonoa peliä, ja katsomatta muhun päinkään toinen heistä kirjoitti toiselle: "varo, sun takanas on vitun ruma miess..."

Olihan se aika yllättävää. Varsinkin kun toinen kääntyessään huudahti "hyi hitto minkä näköönen!"

Mysteeriksi jäi, miten ne tiesi juuri mun olevan siinä. Ympärilläni varmaankin leijuu salaperäinen aura.
- Sinulla on "ite oot" -syndrooma. - Ite oot syndrooma!
TomGoofy
05.12.2008 18:29:33
Oppituntien välissä lukiossa kävelin tietokoneluokkaan ja jäin katsomaan siellä olevien kavereitteni taakse, mitä ne tekivät. Ne pelasivat Aapelissa jotain tyhmää ja huonoa peliä, ja katsomatta muhun päinkään toinen heistä kirjoitti toiselle: "varo, sun takanas on vitun ruma miess..."

Olihan se aika yllättävää. Varsinkin kun toinen kääntyessään huudahti "hyi hitto minkä näköönen!"

Mysteeriksi jäi, miten ne tiesi juuri mun olevan siinä. Ympärilläni varmaankin leijuu salaperäinen aura.

Se on se haju..
JPQ
05.12.2008 19:01:52

Näyttö ruutu heijastaa jonkun verran joten ehkä siten.
Joulupukkijormala
05.12.2008 19:24:26

Itellä kaverit jaksaa jatkuvasti toistaa "Heikki ota tuo naamari pois, vappu meni jo..."
- Kuinka monta kitaristia tarvitaan vaihtamaan sähkölamppu? - Kolme väittelemään Humbuckereiden mahtavasta soundista ja kolme juomaan muittenkin kaljat. Ai se lamppu? Sehän on yksi tekosyy lisää miksi se soolo meni vituiksi, kuka sen haluaisi vaihtaa?
Painajaismainen
06.12.2008 02:33:55
Spurgut heitti torstai-iltana aika pahan: "Tuomiopäivän ratsastaja saapuu!"
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
Niklodeus
06.12.2008 11:15:26

: D Spurguilta ne parhaimmat viisaukset tulee.
,,/ Niklodeusum Darknium ,,/
adretlan
06.12.2008 19:07:10
Jätkä on Jeesus!
On kivaa olla kalamies#35 >-)))>
Bluelegs
06.12.2008 20:03:10
" sie oot iha peikkotyttö ! "

En todellakaan tiiä pitäiskö olla imarreltu vai kenties verisesti loukattu joten oon tyytyny olemaan lievästi ärsyyntyneen imarreltu.
Taputus. Miten primitiivistä !
tsugaru
07.12.2008 15:49:44

Vähän samaa sarjaa kuin "Hän saapui keskiyöllä" kollegalta työpaikalla. Joka ei ollut spurgu. Kommentti toivottavasti liittyi vaatteideni väriin eikä ilmeseen, johon turvaudun vastentahtoisiin tehtäviin osallistuessani.
"Mutta miltä kannalta asiaa nyt sitten katsottaneenkin niin onkiminen pitää jättää." Tove Jansson
plikk
08.12.2008 21:44:25
"Yön Kostaja saapuu"
Megalomania
19.12.2008 16:08:38 (muokattu 20.12.2008 09:32:00)
Kommentteja vuosien varrelta:

"Sä näytät ihan...
...Johnny Winteriltä, Nicole Kidmanilta, Steve Vailta, John 5:ltä, Brian Jonesilta, anorektikolta, vanhalta mieheltä"
Sitä olen pohtinut miten voin näyttää naiselta ja vanhalta mieheltä yhtä aikaa.

Edit. Kerran joku myös sanoi: "Onneksi en ole ton näköinen."
Dushead
02.01.2009 20:44:50

"Hei sinähän näytät siltä Barathrumin laulajalta, Demonos sovalta vai mikä se nyt oli"

En khyl itseni mielestä näytä :D
Keep On Rocking!
hullu_ukko
02.01.2009 21:46:17
"Hei sinähän näytät siltä Barathrumin laulajalta, Demonos sovalta vai mikä se nyt oli"

En khyl itseni mielestä näytä :D

Pitkät, vähän kihartuvat hiukset ja känni päällä = Instant Sova-look.

Itse näytin kuulemma itseltään Saatanalta.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)