Perro Stupido 03.08.2008 01:58:08 | |
---|
asdasdsads :'DDDDD Mee pois jo, jooko? Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman.
-heikkijarvinen |
valtse 03.08.2008 02:27:58 (muokattu 03.08.2008 02:31:33) | |
---|
Sanoo kaveri, joka tykkää Triviumista. Ei Testamentin uusin ole millään mitään modernia thrashia, vaan sitä vanhaa koulua on kunnolla mukana. HOHO!!"!!!!!!!! PS. Profiili en kunnolla katsomi nen kunniaan. PPS. Eipä toi Testamentin uusin nyt mikään kummonen levy ole. Life is a clay urn on the mantle. |
Meadow 03.08.2008 02:32:23 (muokattu 03.08.2008 04:15:08) | |
---|
Nyt oon ihan pihalla ? Taisi jäädä joku vitsi tajuamatta. EDIT: *ärsksjgjf joooo noh ainakin tuotin iloa yhdelle trollille |
Marshallga 03.08.2008 13:19:04 (muokattu 03.08.2008 13:55:26) | |
---|
hevari666 asdasd. Trivium asdasd. Uusin levy potkii kyllä perkuleesti, pitääpä ottaa taas kuunteluun pienen tauon jälkeen. More Than Meets The Eye, The Persecuted Won't Forget, Afterlife ja F.E.A.R. on ihan järjettömän tiukkoja vetoja. "Support music, not rumors." |
wrshredder 07.08.2008 14:40:55 | |
---|
Oiskohan uuden levyn tabulatuureja jossain? Joitain riffejä ite koittanu plokkailla mut ois ihan kiva jos jossain ois tabulatuurit =P En oo löytäy ku More Than Meets The Eye:en. Ja FOD on kyllä vuoden kovin levy! Joka on itseasiassa mun tekemä ;) Mä oon opetellu aika montaki niistä riffeistä jota levyltä löytyy mm Persecuted ja Henchmen jne ,mutten oo tehny valmiiksi tabeiksi.. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
href="http://maihinnousu.net/a/?artist_id=262" |
DaKiller 07.08.2008 16:40:36 | |
---|
Hah! Ei millään. Ehkä 3 tolle vois antaa. Just tollasta nykyaikasta "thrashia". Paperilla näyttää hyvältä, mutta todellisuudessa jotain muuta. On tolla levyllä kyllä pari aika kovaa biisiä kuten toi More Than Meets the Eye, joka on ihan hullun tarttuva. Mun mielestä tässä on aika hyvin kiteytetty se mitä levy pitää sisällään. + |
Blutpanzer 07.08.2008 20:35:32 | |
---|
Uusimmassa metal hammerissa Chuck Billy hyppää esiin tyyliin joka aukeamalla. Ainakin kuus aukeamaa peräkkäin ja jokasessa on Chuck Billy jossain kuvassa. Plus sitte kansi yms muut. |
Huom! Olet kirjoittamassa yli 114 päivää vanhaan ketjuun! Juum.. Kukas tässä uudella levyllä soittaa rumpuja? "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." |
ötzi 30.11.2008 02:52:29 | |
---|
Juum.. Kukas tässä uudella levyllä soittaa rumpuja? Paul Bostaph http://www.mikseri.net/artists/?id=99773 Älä satuta itseäsi! |
Niklodeus 30.11.2008 11:16:15 | |
---|
,,/ Niklodeusum Darknium ,,/ |
Stalkah 30.11.2008 11:26:46 | |
---|
Uus levy kyllä potkii munaskut suun kautta pihalle. Lähes koko levy on hyvää, mutta levy menee loppupäätä kohti heikompaan suuntaan (en ymmärrä ainakaan toistaiseksi mikä porukkaa F.E.A.R.issa potkii, ei itelleni ainakaa nyt mikää pelkkä vitunopeetupla_pasari riitä, kyllä pitää olla niitä iskevie riffejä ja tämä kappaleen kohdalla riffit kuulostavat hieman väkinäisiltä ja oudoilta...). Kyllähän levy on silti yksi parhaista ilmestyksistä pitkään aikaan (Magneettisen Kuoleman lisäksi). Soundienkin kliseisyys voidaan antaa anteeksi koska nykyisinhän tälläiset saundit nyt ovat vain yksinkertaisesti näköjään pakko jokaiselle metallibändille... |
Perro Stupido 30.11.2008 12:37:27 | |
---|
(en ymmärrä ainakaan toistaiseksi mikä porukkaa F.E.A.R.issa potkii, ei itelleni ainakaa nyt mikää pelkkä vitunopeetupla_pasari riitä, kyllä pitää olla niitä iskevie riffejä ja tämä kappaleen kohdalla riffit kuulostavat hieman väkinäisiltä ja oudoilta...). Kyllä noi riffit musta ainakin kuulostaa siltä klassiselta Scolnickilta eli vitun hyvältä. Levyn parhaimmistoa mielestäni. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Kasperi Tervonen 30.11.2008 17:37:04 | |
---|
en ymmärrä ainakaan toistaiseksi mikä porukkaa F.E.A.R.issa potkii, ei itelleni ainakaa nyt mikää pelkkä vitunopeetupla_pasari riitä, kyllä pitää olla niitä iskevie riffejä ja tämä kappaleen kohdalla riffit kuulostavat hieman väkinäisiltä ja oudoilta... Meikäläisen mielestä juurikin Fearissa on ihan älyttömän tylyä riffittelyä, ja ihan mahtikertsikin vielä! Ehdottomasti levyn parhaimmistoa, vaikka FoD on ihan kokonaisuutenakin aikas timanttia alusta loppuun. "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
Meadow 30.11.2008 18:24:58 (muokattu 30.11.2008 18:26:19) | |
---|
The Formation of Damnation kestää vieläkin hyvin kuuntelua. Ammattitaitoa ja asennetta huokuva levy. On tällä kuitenkin kaksi heikkoa lenkkiä: Dangers of the Faithless ja Leave Me Forever. Jälkimmäinen on kuitenkin ihan kelpo kappale. Soundit myös risovat geneerisyydessään. |
BMF 30.11.2008 20:29:22 | |
---|
www.wikipedia.fi www.testamentlegions.com Hyvä nostaa tuon takia aihe. No anteeksi, elin siinä uskossa, että tässä ketjussa voipi puhella bändistä ja esittää ehkäpä sitä koskevia kysymyksiä. :-/ Luulin tosiaan, että Pauli olisi vielä Exoduksen riveissä ja että olisi ollut vaan kiertuekannuttajana, kun saunassa viime kesänä bändin näin, mutta mutta... Hyvinhän tuohan tuntuu vielä pieksevän :) "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." |
Perro Stupido 30.11.2008 23:02:18 | |
---|
No anteeksi, elin siinä uskossa, että tässä ketjussa voipi puhella bändistä ja esittää ehkäpä sitä koskevia kysymyksiä. :-/ Luulin tosiaan, että Pauli olisi vielä Exoduksen riveissä ja että olisi ollut vaan kiertuekannuttajana, kun saunassa viime kesänä bändin näin, mutta mutta... Hyvinhän tuohan tuntuu vielä pieksevän :) Pauli on yks kovimmista vanhan koulun kannuttajista nykypäivänä. Tunnistettavaa soittoa ja erittäin mahtava tyylitaju. Kaikki ei tunnu arvostavan, mutta sekös minua kiinnostaa :) "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
BMF 01.12.2008 02:15:38 | |
---|
Pauli on yks kovimmista vanhan koulun kannuttajista nykypäivänä. Tunnistettavaa soittoa ja erittäin mahtava tyylitaju. Kaikki ei tunnu arvostavan, mutta sekös minua kiinnostaa :) Itse olen aina tykännyt Paulin tyylistä kanssa, Kovempi äijä minusta kun aina hehkutettu Lombardo. :) "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." |
ötzi 01.12.2008 03:47:54 | |
---|
Itse olen aina tykännyt Paulin tyylistä kanssa, Kovempi äijä minusta kun aina hehkutettu Lombardo. :) Totta, Bostaphin levyistä Slayerin GHUA nousee minun suosikkeihin. Paulin soitossa on jotain niin alkukantaista voimaa, varsinkin virveli kuulostaa jotenkin niin voimakaalta. Onhan Lombardokin todella kova rumpali mutta pidän enemmän Bostaphin tyylistä http://www.mikseri.net/artists/?id=99773 Älä satuta itseäsi! |
wrshredder 01.12.2008 09:12:23 (muokattu 01.12.2008 09:13:18) | |
---|
Perkule tänään ku pääsen töistä ni opettelen rässää D.N.R:n. Tuli sen verran monta kertaa kuunneltua se viikonloppuisella mökkeilyreissulla, että jäi taas päähän soimaa. e: Chuck Billy on mieeees.. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
DethBanger 01.12.2008 09:34:55 | |
---|
Perkule tänään ku pääsen töistä ni opettelen rässää D.N.R:n. Tuli sen verran monta kertaa kuunneltua se viikonloppuisella mökkeilyreissulla, että jäi taas päähän soimaa. e: Chuck Billy on mieeees.. Olitko muuten tehny uusimman levyn joistain biiseistä/jostain biisistä tabulatuureja? Vai olenko tapani mukaan käsittänyt jotain väärin. They mostly come out at night. Mostly. |