Aihe: Sävellys- ja sanoituskilpailu
1 2 3 4
KoskPaavo
28.11.2008 13:52:38
Niin pitääkin!
On ihan hyvä olla sen verran "konservatiivi" ..tietyissä asioissa.
Sitten taas toisissa asioissa voi olla hyvinkin "edistyksellinen", esim. sähkörummut :)

Tai vasuribassossa
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
Johannes kurkunkastaja
28.11.2008 13:59:09 (muokattu 28.11.2008 14:00:19)
Tuo sopisi monen allekirjoitukseksi, myös minun.

Etenkin minulle, kun kaikki soittaminen pitäisi tehdä reaaliajassa.
Koneilla steppamaalla kyllä tuo käy ja Cubase on kovilla stana!
Stana, kyllä Lokki-valssiin ainakin soinnut ja basssolinjat ovat kohillaan Cm-sävelalasta.
KoskPaavo
28.11.2008 14:03:02
Etenkin minulle, kun kaikki soittaminen pitäisi tehdä reaaliajassa.
Koneilla steppamaalla kyllä tuo käy ja Cubase on kovilla stana!
Stana, kyllä Lokki-valssiin ainakin soinnut ja basssolinjat ovat kohillaan Cm-sävelalasta.

Hoh, minä taas olen spesialisoitunut " Rantakoivun alla" - valssin rakenteeseen ja bassolinjoihin. Sointukulkujakin oon kehitellyt eri kemiallisten yhdisteiden avulla lukuisia.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
EP
28.11.2008 14:10:25 (muokattu 28.11.2008 14:42:09)
Tai vasuribassossa

Äsh, antaa olla..
Musiikkia korville
28.11.2008 14:19:06

"Vasuribasson" ymmärrän sellaisissa soittimissa joiden soittamiseen se perinteellisesti ja luonnostaan kuuluu.

Johan on taas peruste...
By: MK
kuunsirppi
28.11.2008 16:08:22
Teepäs nyt Johannes se sävellys, ettei vallan säikeen aihe unohdu
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
Neljä Ruuvia
28.11.2008 17:43:14
Siitä ei taida huimemmin Teostoa herua jos vaan hyväntekeväisyys iltamissa vedellään.
kuunsirppi
28.11.2008 18:10:29
Siitä ei taida huimemmin Teostoa herua jos vaan hyväntekeväisyys iltamissa vedellään.

Joo näin se taitaa olla, mutta saa siinä nimensä esille ;o)
Johannes kurkunkastaja
28.11.2008 18:40:02 (muokattu 28.11.2008 18:43:47)
Hoh, minä taas olen spesialisoitunut " Rantakoivun alla" - valssin rakenteeseen ja bassolinjoihin. Sointukulkujakin oon kehitellyt eri kemiallisten yhdisteiden avulla lukuisia.

Hohhooh stana! Heräsin päikkäreitä ja lähen saunaan.
Humppa ei kuole koskaan!!!
Johannes kurkunkastaja
28.11.2008 18:58:55
Teepäs nyt Johannes se sävellys, ettei vallan säikeen aihe unohdu

Voi voi, ehtisinköhän.
Klo 19.00 saunaan.
Voin tehdäkin... ehkä tai sitten en.
(savolainen toteamus)

Nyt kikulipyykille.
Tankoprinssi
28.11.2008 19:15:30 (muokattu 28.11.2008 19:17:30)

Halpaa harrastamista tuo ei ole, kun joka aktiviteetista ostetaan aina itse kaikenlaista ainakin meillä (esim. isännänviiri, K:nummiaiheisia seinälautasia ym.), mutta mukavaa muuten.

Mä lopetin viiden vuoden jälkeen, kun aktiviteetit alko mennä kaikki Rotary-tyylisiksi. Vanhat isännät päättivät, että maksetaan vaan omasta pussista, ei tässä ehdi nyt mitään tekemään.
Sen jälken aloin keräämään rahaa köyhälle soittajalle, tosin huonolla menestyksellä.

Mua on kosiskeltu yhteen klubiin ja olen mietiskellyt asiaa mutta nyt taidan tietää mitä heille vastaan.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Johannes kurkunkastaja
28.11.2008 20:28:20
Sisäpiirivisakisa.
Johannes kurkunkastaja
28.11.2008 20:33:21

Nyt vasta huomioin tuon.
Talousalueemme teostotuotot tekijöillleen tuottoineen tuskin tuhteja tuloja tuottavat.
kuunsirppi
28.11.2008 21:04:40
Mua on kosiskeltu yhteen klubiin ja olen mietiskellyt asiaa mutta nyt taidan tietää mitä heille vastaan.

Vastaa vaan myöntävästi. Ei se itse ostaminen pakollista oo. Meidän isäntä vaan haluaa ostaa kaikkee tollasta.
Ukko
29.11.2008 12:35:34

Soitat kai kuitenkin paremmin kuin 40 vuotta sitten?

On muuten kumma juttu mutta musta tuntuu että soitan joka vuosi huonommin ja huonommin. Vai onko kyse siitä että vuosi vuodelta ne luulot karisevat tehokkaammin ?
COVS jäsen nro 6
Ukko
29.11.2008 12:36:40

Tai vasuribassossa

Kohta tapellaan taas :(
COVS jäsen nro 6
baron
29.11.2008 18:44:20

On muuten kumma juttu mutta musta tuntuu että soitan joka vuosi huonommin ja huonommin. Vai onko kyse siitä että vuosi vuodelta ne luulot karisevat tehokkaammin ?

Ei tuu mieleen treenata?
Ukko
29.11.2008 20:02:19

Ei tuu mieleen treenata?

Viitaten aiempaan lausuntooni, tieto lisää tuskaa. Nuorempana luulin olevani kova luu. En enää vuosiin. Yksi rämpyttäjä monen muun joukossa. Soisin käsityksen omasta soitostaan yleistyvän monien muiden keskuudessa. En tietenkään kaikkien. WW on oikeasti kova näytteidensä ja lausuntojen perusteella. Big Papa on toinen. Eikä Jon Lord ole paskempi eikä myöskään Paice60 kunhan eivät anna tämän tunnustuksen nousta hattuun. Kokemukseen perustuen Welldrum on myös kova samoin kuin bändinsä ja Timiltä taittuu myös. Vanham:issa on myös kovasti soittajan vikaa. Oikeasti on kivaa soittaa taitajien kanssa. Ei tartte huolehtia muusta kuin omasta soitosta.
COVS jäsen nro 6
baron
29.11.2008 20:38:24 (muokattu 29.11.2008 20:44:11)

Viitaten aiempaan lausuntooni, tieto lisää tuskaa. Nuorempana luulin olevani kova luu. En enää vuosiin. Yksi rämpyttäjä monen muun joukossa. Soisin käsityksen omasta soitostaan yleistyvän monien muiden keskuudessa. En tietenkään kaikkien. WW on oikeasti kova näytteidensä ja lausuntojen perusteella. Big Papa on toinen. Eikä Jon Lord ole paskempi eikä myöskään Paice60 kunhan eivät anna tämän tunnustuksen nousta hattuun. Kokemukseen perustuen Welldrum on myös kova samoin kuin bändinsä ja Timiltä taittuu myös. Vanham:issa on myös kovasti soittajan vikaa. Oikeasti on kivaa soittaa taitajien kanssa. Ei tartte huolehtia muusta kuin omasta soitosta.

Joteskin haisee nepotismilta.

Edit: Mutta mulla on ihan erilaista:
1. Kukaan kolleega ei oo koskaan kehunut mua eikä tule kehumaan
2. Itse en pidä itseäni minään.
3. Olen tasan yleisön kehujen varassa. Mutta: Sillä saa keikkoja!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)