baron 28.11.2008 15:03:08 | |
---|
Misä on ja mitä? Ai sä haluut tehdä ne kaksi? |
Epämuusikko 28.11.2008 15:06:14 | |
---|
Misä on ja mitä? teatteri, privaatti, privaatti. melkein olisin kerennyt tehdä kaksi, mutta ei niin ei. R.I.P Oksanen |
Fuzzy Boner 28.11.2008 15:54:21 | |
---|
Ai sä haluut tehdä ne kaksi? Joo. Oon tehny rummuissa 2/3-tutkinnon. Raati nauroi vedet silmissä silloin mun rumpusooloille. |
vesku.ka 28.11.2008 16:00:42 | |
---|
Luostolle pariksi iltaa ja siihen kylkeen huomena alkuillasta pikkujouluveto Sodankylässä. Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko |
EP 28.11.2008 16:03:12 | |
---|
Joo. Oon tehny rummuissa 2/3-tutkinnon. Raati nauroi vedet silmissä silloin mun rumpusooloille. He he, sie se osaat olla itseironinen :) |
baron 29.11.2008 00:50:41 | |
---|
Tänään (siis La) perusperinteinen vanhanaikainen pikkujoulukeikka: Joululauluja taustamusiikkina kun jengi syö joulupäivällistä ja sitten joululaulujen säestystä kun jengi laulaa perinteisiä joululauluja. Mä oon varmaan toisinajattelija, mä tykkään tollaisestakin! |
isojussi 29.11.2008 07:03:55 | |
---|
Tänään Viialan Metsälinna. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
jjussila 29.11.2008 11:12:07 | |
---|
Kohta matka jatkuu Porvoosta kohti Hämeenlinnaa... ..ei helev...olisko noin?..... |
Ukko 29.11.2008 12:25:50 | |
---|
Tänään (siis La) perusperinteinen vanhanaikainen pikkujoulukeikka: Joululauluja taustamusiikkina kun jengi syö joulupäivällistä ja sitten joululaulujen säestystä kun jengi laulaa perinteisiä joululauluja. Mä oon varmaan toisinajattelija, mä tykkään tollaisestakin! Jos me oltais vedetty tuolla mentaliteetilla eilen niin sali olis tyhjentynyt alta aikayksikön. ZZ Top, Hurriganes, Dingo, Reetu, Beatles, Rolling Stones, Badding, jne.... ja porukka bailasi sekopäisenä. Eikä ensimmäistäkään perinteistä paritanssia tai puurolaulua. Tälläiset keikat ovat mannaa. COVS jäsen nro 6 |
EP 29.11.2008 12:34:34 | |
---|
.... ja porukka bailasi sekopäisenä.. ..entäs te? hehe :) |
Ukko 29.11.2008 12:39:43 | |
---|
..entäs te? hehe :) Vaikkakin soitamme selvinpäin, on pieni ja miksei suurempikin mielenhäiriö aina mahdollinen. COVS jäsen nro 6 |
kuunsirppi 29.11.2008 12:51:21 | |
---|
Jos me oltais vedetty tuolla mentaliteetilla eilen niin sali olis tyhjentynyt alta aikayksikön. ZZ Top, Hurriganes, Dingo, Reetu, Beatles, Rolling Stones, Badding, jne.... ja porukka bailasi sekopäisenä. Eikä ensimmäistäkään perinteistä paritanssia tai puurolaulua. Tälläiset keikat ovat mannaa. Just eilen illalla yksi mies kertoi tuolla, missä joulujuhlassa olimme, että hän oli omituisissa pikkujouluissa viime viikonloppuna; ei mitään jouluruokaa, ei mitään joulukoristeita, ei mitään joululauluja, ei yksin, eikä porukalla, eikä muutakaan jouluista musiikkia. Hänen mielestään se ei ollut pikkujoulu. Kyllä minunkin mielestäni pikkujouluissa nyt sais jotain jouluun viittaavaa olla, olkoon sitten vaikka se räätikkäloora Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
half 29.11.2008 17:22:00 | |
---|
Ensin saunaan hikoilemaan eilisen privavedon loppuhöyryt ulos ja sitten Toweriin, Turkuun. COVS jäsen N:o 5 |
baron 29.11.2008 17:27:48 | |
---|
Jos me oltais vedetty tuolla mentaliteetilla eilen niin sali olis tyhjentynyt alta aikayksikön. ZZ Top, Hurriganes, Dingo, Reetu, Beatles, Rolling Stones, Badding, jne.... ja porukka bailasi sekopäisenä. Eikä ensimmäistäkään perinteistä paritanssia tai puurolaulua. Tälläiset keikat ovat mannaa. Ei se oo mentaliteetista vaan taidosta kiinni:-) Kukaan ei lähtenyt lätkimään ja jengi taputti taustamusalle ja omalle yhteislaululleenkin. Mutta asiaan: Kukaan ei varmaan arvaa missä mun ensi viikonlopun keikka on? Yllätys yllätys: Stadin keskustassa! |
Ukko 29.11.2008 17:32:21 | |
---|
Ei se oo mentaliteetista vaan taidosta kiinni:-) Kukaan ei lähtenyt lätkimään ja jengi taputti taustamusalle ja omalle yhteislaululleenkin.! Tarsko haastaa sun ja meitin bändi taitoskabaan yleisön äänestäessä. Hävinnyt bändi muuttaa kaupungista eri osavaltioon ja ryhtyy maanviljelijöiksi >: COVS jäsen nro 6 |
baron 29.11.2008 18:42:45 (muokattu 29.11.2008 18:48:32) | |
---|
Tarsko haastaa sun ja meitin bändi taitoskabaan yleisön äänestäessä. Hävinnyt bändi muuttaa kaupungista eri osavaltioon ja ryhtyy maanviljelijöiksi >: Jos sä olisit ollut mun tän päivän keikalla, takuulla olisit hävinnyt! Vai kuis teillä on handussa tuo virsien säestys church organ soundeilla? Ja mitä sä puhut bändistä, mä pärjään yksinkin! |
Jos sä olisit ollut mun tän päivän keikalla, takuulla olisit hävinnyt! Vai kuis teillä on handussa tuo virsien säestys church organ soundeilla? Ja mitä sä puhut bändistä, mä pärjään yksinkin! Tää on tietenkin turhanpäiväistä eipäs juupas väittelyä mutta ei (siis meidän kokoonpano) oltais hävitty. Senverta laadukas oli tuuraava kiipparisti että turhaan olisit yrittänyt viivalle. Pistä privana email osoitteesi niin saat keikalta MP3 klippejä. Jatketaan sen jälkeen tätä turhaa väittelyä taittumisesta kun olet lähettänyt mulle omia näytteitäsi keikoiltasi. Bändistä .... mä en ole mikään OMB vaan yhtye soittaja. Kotona saatan soittaa ja "lauleskella" mutta kakarat huutaa että ole hiljaa sen laulun suhteen. Skeballa voin tietty lähteä säestämään jotain oikeaa laulajaa keikalle jos on tarvis. Voit lähteä mukaan staikkarin kera. Tarkoitus ei ole riidellä mutta vastaan huutooni olemattomien kykyjeni mukaan. COVS jäsen nro 6 |
baron 29.11.2008 20:50:22 | |
---|
Tää on tietenkin turhanpäiväistä eipäs juupas väittelyä mutta ei (siis meidän kokoonpano) oltais hävitty. Senverta laadukas oli tuuraava kiipparisti että turhaan olisit yrittänyt viivalle. Pistä privana email osoitteesi niin saat keikalta MP3 klippejä. Jatketaan sen jälkeen tätä turhaa väittelyä taittumisesta kun olet lähettänyt mulle omia näytteitäsi keikoiltasi. Bändistä .... mä en ole mikään OMB vaan yhtye soittaja. Kotona saatan soittaa ja "lauleskella" mutta kakarat huutaa että ole hiljaa sen laulun suhteen. Skeballa voin tietty lähteä säestämään jotain oikeaa laulajaa keikalle jos on tarvis. Voit lähteä mukaan staikkarin kera. Tarkoitus ei ole riidellä mutta vastaan huutooni olemattomien kykyjeni mukaan. Sopiiko sulle jos yritän varata Kontulan kirkon skabapaikaksi? |
Ukko 29.11.2008 21:00:47 | |
---|
Sopiiko sulle jos yritän varata Kontulan kirkon skabapaikaksi? Joo, jos saan muun bändin mukaan (mikä ei ole taattu koska ne haluaa kapitaalia soiton vastineeksi ). COVS jäsen nro 6 |
baron 29.11.2008 21:03:38 | |
---|
Joo, jos saan muun bändin mukaan (mikä ei ole taattu koska ne haluaa kapitaalia soiton vastineeksi ). Eiks kolehti oo sitä varten? |