Aihe: GUNS`N ROSESin uusi albumi
1 2 3 4 599 100 101 102 103122 123 124 125 126
Zakk
28.11.2008 12:42:01
Levyä jaksaa kuunnella eikä kyllästytä ollenkaa.

juu näin on, itelläni tässä viikossa varmaan reilut parikyt kertaakuunnellu levyn, eikä kyllästytä yhtään, voi kuunnella muutaman kerran putkeenkin helposti. Tällasta vaikutusta harvoilla levyillä muhun on, ainakaan tällä vuosituhannella ilmestyneillä.
Flash
28.11.2008 13:38:22

juu näin on, itelläni tässä viikossa varmaan reilut parikyt kertaakuunnellu levyn, eikä kyllästytä yhtään, voi kuunnella muutaman kerran putkeenkin helposti. Tällasta vaikutusta harvoilla levyillä muhun on, ainakaan tällä vuosituhannella ilmestyneillä.

Näinpä. Enpä muista milloin olisi viimeksi uutta levyä tullut kuunneltua näin ankarasti. Koukuttaa kuin huume. Pakko saada fixi muutaman kerran päivässä...
Live Music Is Better!
miscage
28.11.2008 15:31:50
Näinpä. Enpä muista milloin olisi viimeksi uutta levyä tullut kuunneltua näin ankarasti. Koukuttaa kuin huume. Pakko saada fixi muutaman kerran päivässä...

On muuten sama homma. On pyörinyt ihan jatkuvasti, ja alan vähitellen pitämään tästä erittäin paljon. Jännä levy, addiktoiva.
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka
Wradlin
28.11.2008 20:47:13
Parhaat soolot levyltä löytyy muuten biiseistä If The World, Street Of Dreams ja There Was A Time.

GN'R @ Helsinki 2009?
Ultex
itsy
28.11.2008 21:09:24
Parhaat soolot levyltä löytyy muuten biiseistä If The World, Street Of Dreams ja There Was A Time.

Betterissäkin lähtee puolenvälin jälkeen ihan maukas soolonpätkä. Mauttominta vinguttelua löytyy avausbiisistä, Bucketheadkin vetää riman ali.
Tympee Huttunen
28.11.2008 21:09:26 (muokattu 28.11.2008 21:09:58)

GN'R @ Helsinki 2009?

Jännää miten ensin tuntuu, että kaikki soolot ovat pelkkää sweeppaus-jöötiä, mutta sen jälkeen huomaa, että suurin osa sooloista on oikeasti todella hyviä ja sweepit ovat vain mausteita itse biisin lomassa suurimmassa osassa biiseistä JA loppujen lopuksi ne sweepitkin ovat todellä kovia. Ensin minulle iski levyn loppupuolisko ja sen jälkeen rockimpi alkuosa. Tämän jälkeen varmaan iskee keskiosa, vaikka en ikinä usko pitäväni Sieppari Ruispellossa-kappaleesta. Varsinkin se loppupuolen iloiset laulatukset eivät vain sovi levylle.
Flow
28.11.2008 22:16:11
En ole bändin hirveä fani mutta This I love räjäytti potin. Helkkarin kaunis biisi. 15 vuotta ja olisi kai siinä aikana saanut paremmankin levyn aikaiseksi mutta hyvä tuollakin biisillä...
Kilisee kilisee varpuset saatana. -Kukkis 77
itsy
28.11.2008 22:48:29
Noni, en jaksa lukea mitn täältä. En oo kuullu biisiäkään tuolta uudelta (voiko olla edes mahdollista?) Kannattaako se ostaa, jos tykkää semmoisista biiseistä kuin Sweet Child Of Mine, Civil War, You Could Be Mine ja November Rain? Gunnari-innostus-loppui joskus -93, josko se alkaisi uudestaan... No, ihan sama, kyl mä tämän hankin kohta

November Rain-tyylisiä pianoballadeja löytyy pari mainiota yksilöä levyltä.
slowdive
28.11.2008 23:30:28
November Rain-tyylisiä pianoballadeja löytyy pari mainiota yksilöä levyltä.

...ja muutenkaan levy ei ole mikään vaikea rockooppera, vaan jos nyt sattuu muistakin GN'R -biiseistä tykkäämään kuin niistä ihan puhkisoitetuimmista Appetite -hiteistä niin ei kun ostamaan vaan. Erinomaista menoa.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
FatSam
29.11.2008 09:59:36 (muokattu 29.11.2008 10:00:23)

...ja muutenkaan levy ei ole mikään vaikea rockooppera, vaan jos nyt sattuu muistakin GN'R -biiseistä tykkäämään kuin niistä ihan puhkisoitetuimmista Appetite -hiteistä niin ei kun ostamaan vaan. Erinomaista menoa.

No hienoa! Appetite ei edes ole paras Gunnari-levy mulle.
"Kappale on yhtyeen tunnetuimpia. Se sisältää yhtyeen kitaristin Dimebag Darrellin soittaman tunnetun kitarariffin. Myös kappaleen musiikkivideo on hyvin tunnettu, jossa kuvataan muun muassa yhtyettä soittamassa erikoisista kuvakulmista välillä hidastettu
sirdickyj
29.11.2008 13:41:36
No hienoa! Appetite ei edes ole paras Gunnari-levy mulle.

ei mullekaan, vaan paskin.

Illusion on paljon kovempi paketti, aika näyttää, saavuttaako tää uus saman aseman.
Enemmän tissiä näkyviin
-J.-
29.11.2008 16:51:02 (muokattu 29.11.2008 16:51:32)
ei mullekaan, vaan paskin.

Illusion on paljon kovempi paketti, aika näyttää, saavuttaako tää uus saman aseman.

Illusion I on mulle se kovin ja sitten hyvänä kakkosena tulee Appetite...

E: Kirjotushärö.
Khamoun evripadi lets tuusimuusii....
papitsu
29.11.2008 21:22:03
Illusion I on mulle se kovin ja sitten hyvänä kakkosena tulee Appetite...

Illusion II on kyllä parempi kuin ykkönen. Ja Appetite on kovin kaikista.

:)
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
-J.-
29.11.2008 21:24:46
Illusion II on kyllä parempi kuin ykkönen. Ja Appetite on kovin kaikista.

:)

Kakkoselta ei oikeestaan iske kun Civil War ja Knocking On Heavens Door....
Khamoun evripadi lets tuusimuusii....
Vteich
29.11.2008 22:01:53
Kakkoselta ei oikeestaan iske kun Civil War ja Knocking On Heavens Door....

Onnea, olet varmaan ensimmäinen oikeasti Knockin' on Heaven's Doorista pitävä ihminen. Käsittämättömän turha coverointi, enkä tajua miksi helvetissä tuosta on jonkunlainen joka keikalla must-osastoon kuuluva klassikko tullut.

UYI2:lla on kyllä eniten GNR:n ihan ehdottomiin klassikoihin kuuluvia biisejä: Civil War, Breakdown, Locomotive, Estranged ja You Could Be Mine. Ykkösellä ei mielestäni noiden tasolle yltäviä ole oikeastaan kuin Coma, vaikka toki ykkönenkin on täyttä rautaa kokonaisuutena.
Atomic Cafe
29.11.2008 22:12:57 (muokattu 29.11.2008 22:16:24)
Onnea, olet varmaan ensimmäinen oikeasti Knockin' on Heaven's Doorista pitävä ihminen. Käsittämättömän turha coverointi, enkä tajua miksi helvetissä tuosta on jonkunlainen joka keikalla must-osastoon kuuluva klassikko tullut.

On meitä ainakin kaksi , tilasin tuon version omiin hautajaisiin heti kun se ilmestyi. Hautajaisia odotellessa soittelen sitä aina kun elämä ahdistaa (kerran pari kuukaudessa). Alkuperäinen ei kiinnosta paskaakaan (en ole koskaan jaksanut loppuun kuunnella). Monia muita Dylan tuotoksia kyllä arvostan.
BassLass
29.11.2008 23:02:53
Kolmas joukkoon, Onse todellakin hyvä biisi fiilistelyyn ja vähä muutenki. Mutta kyllä alkuperäinen hakkaa mennen tullen tuon coverin.
Tigerstedt
29.11.2008 23:05:08

Ite olen kans Illusion II:n kannattajia. Locomotive, Breakdown, Civil War ja Estranged sinetöivät "parempi Illusion-levy" palkinnon. Appetite on kova toki myöskin, mutta niinhän tuo on Chinese Democracy. Pakko jälleen hehkuttaa noita laulumelodioita mitä levy sisältää, mahtavaa.
You have to be trusted by the people that you lie to.
hyllevi
29.11.2008 23:05:54 (muokattu 29.11.2008 23:06:24)
Tämä on vain Minun mielipiteeni mutta mielestäni kyseinen coveri on aivan paska. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni eikä kenenkään muun. Siis ihan omasta mielestäni. Ei muiden mielestä. Minun. Knocking on Heaven's Door siis. :)))) Niin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)