Super-Jari 28.11.2008 14:40:08 | |
---|
Oonkohan mä sokea vai oonko melkein ainoa, jonka mielestä toi Arin youtube Amorphis-veto on täyttä paskaa? Okei äänenlaatu oli heikko, mut kyllä siitä mielestäni sen verran selvää sai että eihän se öristä osannu. Puhdas laulu osuus toimikin sitten paremmin, vaikka en siitäkän yleensä Arissa pidä. Laitappa Amoralille viestiä että kannattaa vielä kuunnella vähän näytteitä Koivusen örinästä kun eivät ilmeisesti ole kuunnelleet tarkasti. Muuten. Jos sokeus estää kuulemisen niin kannattaa kerrata lääkärikirjan tai vaikka wikipedian kanssa noita aisteja vielä. |
Closure 28.11.2008 15:26:34 | |
---|
Pärkail. Vähän haistelin tuota amoralin esikoislevyä. Aloin aika kovasti odottamaan tuota uutta levyä. Ei yksi Ari Koivunen voi riittää pilaamaan sitä. Päinvastoin. Levystä tulee joko ihan vitun kova tai sitten sen floppia odottaa niin paljon, että se jää vain keskinkertaiseksi. Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Terry Pantheras 28.11.2008 15:27:42 (muokattu 28.11.2008 15:28:09) | |
---|
Tyhmää ku tuolla esittelyssä ei mainitse ollenkaan mitään idols-esiintymisestään. Paljon parempi ku vaan sanois suoraan. :D Käsi ylös ne jotka ei tätä tiedä/tienneet... Höpsis töppöseen! |
Landstr 28.11.2008 16:03:18 | |
---|
:D Käsi ylös ne jotka ei tätä tiedä/tienneet... Esim. Varmasti suurin osa Amoralin kuuntelijakunnasta ulkomailla? Krapulan paranteleminen viinalla on tarkkaa touhua ku ripulin paranteleminen piereskelemällä. -Bluesmies |
Jumina5/6 28.11.2008 16:06:32 | |
---|
Laitappa Amoralille viestiä että kannattaa vielä kuunnella vähän näytteitä Koivusen örinästä kun eivät ilmeisesti ole kuunnelleet tarkasti. Niin missäs välissä toi puhui mitään Amoral:ista? Onpa nyt taas kumma ettei kukaan voi sanoa selvästi omaa mielipidettään, ilman että pakko kitistä jotain tommosta. Asiaan, itsellä on kyllä skeptinen näkemys tilanteesta, mutta kaippa jätkät tietää mitä tekee. Kai siltä uudelta pitää sitten joku biisi ainakin kuunnella jo pelkästään mielenkiinnosta. Black Hippies Underground |
Super-Jari 28.11.2008 16:40:46 | |
---|
Niin missäs välissä toi puhui mitään Amoral:ista? Onpa nyt taas kumma ettei kukaan voi sanoa selvästi omaa mielipidettään, ilman että pakko kitistä jotain tommosta. Otsikossa ainakin mulla näkyy Amoral. |
-J.- 28.11.2008 16:55:42 | |
---|
Mulle tais riittää nuo kolme levyä. Ei oikein kiinnosta mitkään Ari Koivuset. Harmi vaan että minunkin päähän on tämä IDOLS leima jäänyt tummumaan, mutta näin se on. Saatanhan sen uuden levyn ehkä ostaa, mutta silti jää aika pimentoon täst edes. Sääli. R.I.P Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Tapani L 28.11.2008 17:13:02 | |
---|
Mulle tais riittää nuo kolme levyä. Ei oikein kiinnosta mitkään Ari Koivuset. Harmi vaan että minunkin päähän on tämä IDOLS leima jäänyt tummumaan, mutta näin se on. Saatanhan sen uuden levyn ehkä ostaa, mutta silti jää aika pimentoon täst edes. Sääli. R.I.P Hyvähän se tässä vaiheessa on sanoa. Mielenkiinnolla itse odottelen tulevaa, Amoralin kehityskaareen tuo valinta tuntuu sopivan todella hyvin. |
-J.- 28.11.2008 17:45:10 | |
---|
Hyvähän se tässä vaiheessa on sanoa. Näinhän se juurikin kyllä on, mutta tällä hetkellä pettymys on suuri. Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Super-Jari 28.11.2008 17:49:44 | |
---|
Näinhän se juurikin kyllä on, mutta tällä hetkellä pettymys on suuri. Jep. Kuulematta paskaa. |
atimoc 28.11.2008 17:58:46 | |
---|
Amoralin shoutbox Last.fm:ssä on kyllä hyvää viihdettä "RIP, onneks en koskaan oikeesti tykänny bändistä" "Vanhat levyt lähti myyntiin" "These songs are long... and there are fast parts... so that automatically means that they're good!" |
Amoralin shoutbox Last.fm:ssä on kyllä hyvää viihdettä "RIP, onneks en koskaan oikeesti tykänny bändistä" "Vanhat levyt lähti myyntiin" Miks heittää vanhat levyt mäkeen? Menee vähän ohi. Itse jätän vanhat hyllyyn ja uudet kauppaan. Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Terry Pantheras 28.11.2008 18:14:09 | |
---|
Amoralin shoutbox Last.fm:ssä on kyllä hyvää viihdettä "RIP, onneks en koskaan oikeesti tykänny bändistä" "Vanhat levyt lähti myyntiin" ...tu mitä apinoita... Höpsis töppöseen! |
StoRBa 28.11.2008 18:22:19 | |
---|
Amoralin shoutbox Last.fm:ssä on kyllä hyvää viihdettä "RIP, onneks en koskaan oikeesti tykänny bändistä" "Vanhat levyt lähti myyntiin" Aika koomista kyllä :) |
vpjarvi 28.11.2008 18:34:47 | |
---|
Amoral:ista Ei liity aiheeseen, mutta kaksoispisteet väärissä paikoissa ärsyttää. Eihän Amoral ole edes lyhenne...... "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
TKT 28.11.2008 20:32:02 | |
---|
Amoralin shoutbox Last.fm:ssä on kyllä hyvää viihdettä "RIP, onneks en koskaan oikeesti tykänny bändistä" "Vanhat levyt lähti myyntiin" Porukka on niin katkeraa, niin katkeraa. Kuitenkin salaa ihaleivat Aria ja odottavat uutta levyä kuin kuuta nousevaa. "The secret to succes, whether it's women or money, is knowing when to quit. I oughta know: I'm divorced and broke." - Sonny Crockett |
Zammy 28.11.2008 20:32:59 | |
---|
Ei vitsi Hevi-Ari liittyi Amoraliin! Nyt mä kyl myyn kaikki mun Idols-levyt pois. Yhyy. Idols on pilattu. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
nicoar 30.11.2008 20:04:44 (muokattu 30.11.2008 20:06:50) | |
---|
Mä itse asiassa toivon, että Arska saisi karistettua Amoralin avulla Idols-leiman pois. Tämä olisi samalla myös hyvä teoreettinen koe, että onko moinen edes mahdollista... toivon että olisi... v-mäistä olla Idols-joku loppuelämänsä. :) Ei, en ole Ari Koivunen-fani mutta mun mielestä on hieno veto, että jätkä haluaa päästä Idols-jutusta pois ja nyt ei ole enää Koivusta, vaan Amoral uudessa muodossa. Eka tutkitaan ja sitten hutkitaan... ja sitten juodaan! Ehkä join, ehkä en... so not, kunhan hyppy kulkee!
http://www.mikseri.net/linkreeni |
Meadow 30.11.2008 21:01:09 (muokattu 30.11.2008 21:03:49) | |
---|
Onhan se helppoa naureskella Amoral-faneille, jotka eivät ole tästä uudesta laulajasta järin innoissaan. Kyllä minuakin vituttaisi jos Dickinson lähtisi Iron Maidenista ja Katri Helena tulisi tilalle. Mulla ainakin meni kiinnostus koko bändiin tämän ilmoituksen myötä. Olen sitten ahdasmielinen paska, mutta ei voi mitään. Vitutti kun luin uutisen ja asia harmittaa edelleen. |
Jorte Kariko 30.11.2008 21:22:23 | |
---|
En ole ikinä ollut kiinnostunut kyseisestä bändista, mutta metalli on paskimmillaankin parasta=) mutta siltikin vituttaa, että joku Ari "idols hevari" Koivunen menee sinne laulamaan, vituttaa suuresti, mutta jätän silti varauksen ja todellakin kuuntelen sen uudenlevyn, enkä tuomitse uutta levyä, sen takia, että siä Koivunen mölisee. We cant stop here - THIS IS BAT COUNTRY! |