velsa 14.09.2008 21:12:37 | |
---|
Velsa hei, vittu sä oot puristi! Ei millään pahalla, eikä tietysti hyvälläkään. HAHA! minä puristi........turisti ehkä mutta puristi sana ei pysy meikäläisessä edes liimalla.....mä luulen et ne puristit on ihan muualla.......mä oon päässy niistä jutuista yli jo noin 25 vuotta sitten......... Kauas on pitkä matka........ |
velsa 14.09.2008 21:14:23 | |
---|
Sä oot itte niin kova jo, että kaikki muu tuntuu liian laimeelta..8DDD se on tietysti aivan totta.......8) Kauas on pitkä matka........ |
Regalis Apertura 20.09.2008 23:37:53 | |
---|
Juu tuo Gimmen skitan "tuplaus" kyllä erottuu vähän turhankin hyvin mutta eipä tuo loppupelissä himmennä paljoa keikkafiilistä... Toivottavasti wanhempiakin keikkoja olisi kuvattu että tulevaisuudessa saataisi lisääkin ZZTopilta dvditä? Olikos muuten se Rockpalast-veto 80-luvulta julkaistu dvdnä? |
blues guitar 21.09.2008 06:43:03 | |
---|
Olikos muuten se Rockpalast-veto 80-luvulta julkaistu dvdnä? Minun tietääkseni toi Live from Texas olisi toistaiseksi ensimmäinen DVD julkaisu Topilta. Toivottavasti pian saadaan noita vanhempiakin tallenteita DVD:nä. ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
batvik 26.09.2008 21:37:35 | |
---|
Olikos muuten se Rockpalast-veto 80-luvulta julkaistu dvdnä? Ei ole julkaistu DVDnä, mutta mulla se ainakin DVDnä löytyy ja juuri sitä äsken fiilistelin, suosittelen ottamaan haltuun, siinä on svengi kohdallaan!!!! Built for comfort, not for speed. |
BigPapa 27.11.2008 11:51:51 | |
---|
Ei ole julkaistu DVDnä, mutta mulla se ainakin DVDnä löytyy ja juuri sitä äsken fiilistelin, suosittelen ottamaan haltuun, siinä on svengi kohdallaan!!!! Juuri katselen sitä Rockpalastia, aiwammahtavaa.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
velsa 28.11.2008 14:59:49 | |
---|
Juuri katselen sitä Rockpalastia, aiwammahtavaa.... Joo....se on aivan eri bändi siinä Rockpalastilla!!!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
Joo....se on aivan eri bändi siinä Rockpalastilla!!!!!!!! No on se kyllä, mut silti aion pitää sen virallisen DVD julkaisun, on siinäkin puolensa, vai mitä ne nyt oli....ja höhö mulla on Fabulous Thunderbirdsien DVD Rockpalast 1980....vai mikä se nyt oli...Ferguson bassossa...aiwammahtavaa...ihan eri pänti ku siinä yhessä virallisessa julkasussa missä on se nahkahousu korvarengas kontrabasisti vai mikä se nyt oli.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
antnis 28.11.2008 16:12:00 | |
---|
No on se kyllä, mut silti aion pitää sen virallisen DVD julkaisun, on siinäkin puolensa, vai mitä ne nyt oli....ja höhö mulla on Fabulous Thunderbirdsien DVD Rockpalast 1980....vai mikä se nyt oli...Ferguson bassossa...aiwammahtavaa...ihan eri pänti ku siinä yhessä virallisessa julkasussa missä on se nahkahousu korvarengas kontrabasisti vai mikä se nyt oli.... Juu se T-Birdsien Rockpalast on iha helvetin kova. Niilläkin on ollut hyviä ja huonoja vuosia... |
velsa 29.11.2008 03:08:33 | |
---|
No on se kyllä, mut silti aion pitää sen virallisen DVD julkaisun, on siinäkin puolensa, vai mitä ne nyt oli....ja höhö mulla on Fabulous Thunderbirdsien DVD Rockpalast 1980....vai mikä se nyt oli...Ferguson bassossa...aiwammahtavaa...ihan eri pänti ku siinä yhessä virallisessa julkasussa missä on se nahkahousu korvarengas kontrabasisti vai mikä se nyt oli.... anna se mulle!!!!!! ei toi live in londonkaan ihampaska oo vaikka pasisti hiihtääki lurexit jalassa......viddu et niil oli toi rokänrol biitti hallussa parhaina aikoina......mä paan sen aika lailla Fran Christinan ja Jimmien piikkiin,,,,,,toinen kiilas ja toinen sleepas......ei yleensä toimi mut noilla jätkillä toimi ku tauti!!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
BigPapa 29.11.2008 12:06:06 (muokattu 29.11.2008 12:44:04) | |
---|
anna se mulle!!!!!! ei toi live in londonkaan ihampaska oo vaikka pasisti hiihtääki lurexit jalassa......viddu et niil oli toi rokänrol biitti hallussa parhaina aikoina......mä paan sen aika lailla Fran Christinan ja Jimmien piikkiin,,,,,,toinen kiilas ja toinen sleepas......ei yleensä toimi mut noilla jätkillä toimi ku tauti!!!!!!! offtopic: Mun mielestä mulla ja Sandrenilla on tässä aika onnistunut rokänroll hämmennys kompissa...suoraa ja vähemmän suoraa vai mitä ne nyt oli ja sit se kaikki tulee tuolta chuckleberrystä vai mistä se nyt oli....olin kyä kuunnellu fabbareitakin paljon tohon mennessä vai miten se nyt oli... http://streamer2.soundclick.com/jar … /35/05/freemp3/cdv+mamasdancing.mp3 Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
velsa 29.11.2008 13:12:57 | |
---|
offtopic: Mun mielestä mulla ja Sandrenilla on tässä aika onnistunut rokänroll hämmennys kompissa...suoraa ja vähemmän suoraa vai mitä ne nyt oli ja sit se kaikki tulee tuolta chuckleberrystä vai mistä se nyt oli....olin kyä kuunnellu fabbareitakin paljon tohon mennessä vai miten se nyt oli... http://streamer2.soundclick.com/jar … /35/05/freemp3/cdv+mamasdancing.mp3 Hyvä skeba........vääjäämätöntä hommaa niinkun pitääkin!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
Jankkuzz 20.12.2008 12:41:54 | |
---|
Finnish Fans Of ZZ Top sivusto ( www.ffozzt.com) on ollut kuukauden väliaikaisesti poissa käytöstä. Sivut tulevat takaisin ensiviikolla. -Jan-Erik Lönn Finnish Fans Of ZZ Top |
KooAa 21.12.2008 12:39:39 | |
---|
|
velsa 03.01.2009 17:59:57 | |
---|
anna se mulle!!!!!! ei toi live in londonkaan ihampaska oo vaikka pasisti hiihtääki lurexit jalassa......viddu et niil oli toi rokänrol biitti hallussa parhaina aikoina......mä paan sen aika lailla Fran Christinan ja Jimmien piikkiin,,,,,,toinen kiilas ja toinen sleepas......ei yleensä toimi mut noilla jätkillä toimi ku tauti!!!!!!! EDIT!!!!!! Asiaa nyt tarkemmin tutkineena(LIve in London).....viddu toi lurex mies PRESTON HUBBARD on ihan vidun kova basisti......look on vähä eri osastolla ku noil muilla jampoilla mut älkää antako sen hämätä.......Käykää tsekkaamassa http://www.prestonhubbard.com ......ei oo menny ihan putkeen kaikki ton T-birdsin jälkeen mut street credibility alkaa oleen kondiksessa!!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
BigPapa 03.01.2009 18:03:48 | |
---|
EDIT!!!!!! Asiaa nyt tarkemmin tutkineena(LIve in London).....viddu toi lurex mies PRESTON HUBBARD on ihan vidun kova basisti......look on vähä eri osastolla ku noil muilla jampoilla mut älkää antako sen hämätä.......Käykää tsekkaamassa http://www.prestonhubbard.com ......ei oo menny ihan putkeen kaikki ton T-birdsin jälkeen mut street credibility alkaa oleen kondiksessa!!!!!!! On se ihan ok, mut ei niin istuva bändiin ko Fergusonin Keith... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |