Aihe: Sutikalvoa mä metsästän..
1 2
grooveman
28.11.2008 09:48:28
Remo Fiberskyn, tai sitten olikohan se Aquarianilla semmonen kun Satin Finish. Noissa molemmissa se pinta muistaakseni vielä kesti paremmin kuin perus ambassadorissa.
"rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki
kimizu
28.11.2008 15:12:31
Remo Fiberskyn, tai sitten olikohan se Aquarianilla semmonen kun Satin Finish. Noissa molemmissa se pinta muistaakseni vielä kesti paremmin kuin perus ambassadorissa.

Fiberskyn on liian sileä "suditteluun" mun mielestä. Soundi ei oikein aukea kun suti vain liukuu kalvon päällä. Ja kovemmassa käytössä se pinta alkaa kupruilemaan irti.
Satin Finish toimii hyvin, aika vastaava kuin perus Ambassador. Ehkä hieman kestävämpi se pinnoite kuin Remossa. Nyky-Ambassadorit ei montaa sutikeikkaa kestä, että pinnoite on kulunut aivan sileäksi

Toisaalta Tony Wiilliams veti kuulemma sutihommat kirkkaalla BlackDotilla ja hyvin toimi :)
K.Suninen
28.11.2008 15:47:07
Mä tykkään erittäin paljon remon coated diplomatista. vähän ohuempi ku ambassadori, eli todella herkkä tatsi. suosittelen kokeileen.
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et?
markkuliini
28.11.2008 17:08:00

Mites tuo Evansin etched eli J1:köhän se oli mallinumeroltaan? Onko kellään kokemusta. Siinä ei siis ole pinnoitetta, vaan pinta on karhennettu.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Speedy
28.11.2008 20:43:51 (muokattu 28.11.2008 20:44:55)

Remon Renaissancen rohkeneisin heittää tähän hyväksi varreksi otettavaksi ehdoksi..
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Kailis
28.11.2008 21:42:48

J1 ei ole kovin karhea, riippuu tietysti mitä on hakemassa. Fiberskyniä mäkään en suosittelisi, toisaalta ennenvanhaanhan vedettiin sudeilla nahkakalvoihin. Diplomat, jos keppihommat ovat iisejä, olisi minun valintani.
hansakemanelius
28.11.2008 22:04:35

Olen kovasti miettinyt sutisoittoon uusia kalvoratkaisuja, en ole kyennyt edes nukkumaan. Paljon olen eri kalvoja kokeillut, mutta ajattelin kuitenkin kysellä, että onko jollakin jokin oikein hyvin sutisoittossa edukseen erottuva kalvo tiedossa? Saa toki soveltua myös kapuloilla soittoon.. Perus ambassadorit tietty toimii pienen hankaamisen jälkeen ihan OK, mutta on kai niitä muitakin kalvoja olemassa.

Ookkona tällaista kokeillut:
http://www.soitinlaine.fi/index.php … ;option=com_virtuemart&Itemid=1
Twistkompilla pärjää pitkälle...
Kailis
28.11.2008 23:27:59

Kaksikerroskalvo, ei ihan niin herkkä.
hansakemanelius
28.11.2008 23:36:04 (muokattu 28.11.2008 23:37:38)

Kaksikerroskalvo, ei ihan niin herkkä.

Mutta yhteensä Ambassadorin paksuinen. Testasin tuollaista kapuloilla ja tuntui ihan
asialliselta. Sudeilla en tullut tietenkään kokeilleeksi.
Twistkompilla pärjää pitkälle...
Kailis
29.11.2008 00:08:02

Varmasti on hyvä kalvo. Mutta siis viittaan vaan siihen fyysiseen tosiasiaan että ilmakerros välissä demppaa kalvoa, verrattuna siihen että ainevahvuus on "yhtä puuta". Mutta täytyy ottaa testiin tuo kalvo, vois olla pop/rock meininkiin aika jees.
markkuliini
29.11.2008 02:07:18 (muokattu 29.11.2008 02:07:43)

Ei ole tuossa mun mielestä mitään etua sutisoitossa normi ambassodoriin nähden. Vähän tuhnumpi ja hitaampi kalvo kuin perus-ambassador. Mulla on vanhassa puu-ludarissa ja hyvin toimii, nasta vintagepöhinä, mutta mielummin sutisoittoon normaali coated amb. tai sitten se diplomat.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
K.Suninen
29.11.2008 11:55:41
Remon Renaissancen rohkeneisin heittää tähän hyväksi varreksi otettavaksi ehdoksi..

En ny ihan tarkalleen muista, mutta mun mielestä renaissance on aika sileä kalvo, mitä joskus oon sellasella joutunu suditteleen, ei muistaakseni toiminu kauheen hyvin..
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et?
Bobana
29.11.2008 12:05:12
Purkki erikeepperiä ja hanskallinen santaa. Siinä se.

And were the hell is my coat?
Oh, there it is. Thank you sir.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Speedy
29.11.2008 12:09:09

En ny ihan tarkalleen muista, mutta mun mielestä renaissance on aika sileä kalvo, mitä joskus oon sellasella joutunu suditteleen, ei muistaakseni toiminu kauheen hyvin..

No ei se nyt ihan sileä ole, mutta ei yhtä karheakaan kun Ambassador.. Mutta säilyttää minun mielestä karheutensa paljon paremmin kun ambassadori.. Siihen pitää vaan soittaa kovemmin..;)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Legenda
29.11.2008 15:16:01
Aquarian Modern Vintage.
legenda on hyvä juoma!
Roberto
29.11.2008 17:18:15

Aquarian Modern Vintage.

Tämä juuri.
Kailis
29.11.2008 17:20:20 (muokattu 29.11.2008 17:21:16)

Aquarian Modern Vintage.

Hitto! Odotan vieläkin settiä tomeihin saapuvaksi. Odotukset aika korkealla, vaikea selittää, sellainen vainu...
Toiminnee snaressakin? Eli suht karhea pinta ja sillee?
Nolte
29.11.2008 19:22:20
Eli suht karhea pinta ja sillee?

Miten voi olla yhtäaikaa karhee ja sillee...?

Jaa, vai olikos tuo jo vitsi ihan issessäänkin? Taisi olla. Hyvä Kailis!
meiän bändin paras rumpali
Kailis
29.11.2008 21:18:50

Miten voi olla yhtäaikaa karhee ja sillee...?

Jaa, vai olikos tuo jo vitsi ihan issessäänkin? Taisi olla. Hyvä Kailis!

Luet mua kuin piru avointa raamattua =D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)