Skebaristi 26.11.2008 22:47:04 | |
---|
Arska veti joskus Hevimestan hevikaraokessa jonku kärinälaulubiisin aika vakuuttavasti. Saattaahan se toimia Amoralinki kanssa. Tai sit ei. Ihan sama mulle. http://www.youtube.com/watch?v=OuPLK9gkG6U Tuossa ainakin vetää amorphista. hoho "hei juutupeen se!" :P Möö |
masterhat 26.11.2008 22:54:22 | |
---|
'On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa' |
Estranged 26.11.2008 22:56:17 (muokattu 26.11.2008 22:57:02) | |
---|
hyvinhän se vetää, en mä tajua mistä tää kitinä herran murinasta Siitä että sitä ei pahemmin ole kuultu ja vaan olettavat että eihän Koivunen voi osata öristä. Minulla on tavallaan kyllä varsin hyvä kutina tästä, tiedä vaikka tuleekin hyvää tavaraa. Odotellaan, odotellaan.. Edit. Taiphou. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
Karipiirto 26.11.2008 23:17:51 | |
---|
Arin ongelmaksi muodostui lopulta se IDOLS. Jos kaveri olisi ponnistanut pinnalle jonkun "uskottavan" kellaribändin keulilla niin kukaan ei valittaisi mutta kun kaveri meni Hevikaraokesta idolsin kautta kesäfestarilavoille niin sehän on siitä syystä ihampelle. No ei sen ääni kyllä idolsissa vakuuttanut ainakaan sen Maiden-biisin kohalla ollenkaan mutta se nyt onkin luotu Dickinsonin kaltaiselle palosireenille. Innolla odotan kyllä mitä tulee. :) ui ssaatana jätkät mulla oli äsken viis-kolme drawback ja kuus breikkii ja sit kolmebybää pelissä ja kahen tunnin päästä tokavikalla afterflushilla tuli prime-card ja kahen kilon siika! |
CanYouStayStill 27.11.2008 10:05:20 | |
---|
Emmä tiedä... vois olla aika toimiva vaikka black metallissa... oikein kimeä kirkuminen :) Niin pistetään Koivunen niiden kolmen japsimuijan kanssa samaan BM-bändiin. Ei erottaisi porukasta. |
Painajaismainen 27.11.2008 10:30:57 | |
---|
Tsekatkaapa Amoralin sivuilta Arin esittelyosio. Ei sanaakaan Idolsista, mutta Slayer ja Napalm Death mainittu, siitä plussaa. =D Ei ainakaan suurempia odotuksia ole tulevan materiaalin suhteen. Jos sieltä tulee paskaa, niin tulkoot, minä kuuntelen sitten vanhempaa Amoralia. Jos sieltä tulee kuitenkin kaikestahuolimatta hyvää matskua, niin sittenhän tässä ei ole hätäpäivää ja valtakunnassa kaikki melkein hyvin. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
putsia 27.11.2008 10:36:55 (muokattu 27.11.2008 10:37:21) | |
---|
When I was about six years old I got my first electric piano and I got some lessons for six moths or so, but I stopped because my favorite bands at the time were such as Metallica, Napalm Death, Slayer and Anthrax Sen kummemmin dissaamatta niin on suht mielenkiintonen jannu ollu jos on 6 vuotiaana tuota sen aikasta napalm deathiä sulattanu |
Sahtimies666 27.11.2008 10:58:29 | |
---|
Onks tää se Ari Koivusen bändi? |
WyW 27.11.2008 12:58:28 | |
---|
Höhö. Ristiriitaiset fiilikset. Last.fm:ssä Amoral itellä heti Meshuggahin jälkeen toiseksi eniten kuunneltuna. Bändi on myös tullut useasti nähtyä livenä ja ollaan niitä jopa oltu lämppäämässä. Sitten viime kesänä ku yks muija soitti mökkireissulla Koivusen levyä jatkuvasti, niin löin kirveellä sen rikki (oli kyl sentää CD-R -kopio), kun meni hermot. Alkoholilla oli osuutta asiaan :D No jos ihan totta puhutaan niin en kyllä sano tästä yhtään mitään enempää. Varmasti kuuntelen uuden levyn mielenkiinnolla läpi ja toivon, että yllättää positiivisesti. Itseasiassa veikkaan, että yllättää positiivisesti. Ainut tapa jolla voi tosissaan mennä mettään o liiallinen powermetallikiljunta, joka sekin voi pienessä määrin toimia. The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm |
Marklar 27.11.2008 19:05:27 | |
---|
Joo, Ari ei itsekään hirveästi tykkää siitä puhtoisesta idols-pulmus mielikuvasta ja on sitä yrittänytkin puhkaista. Tämä on tulkittu kusipäisyytenä kun poika haluais olla hevimies eikä mikään teinitähti. mummielest. Kuinka apina pitää olla että menee Idolsiin? Kyllä se tiesi miten siinä käy. Ollaan kuitenkin optimistisia: Mikään ei voi olla paskempaa kuin sen aiemmin syytämä materiaali. Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |
Estranged 27.11.2008 19:09:01 | |
---|
Kuinka apina pitää olla että menee Idolsiin? Kyllä se tiesi miten siinä käy. Ollaan kuitenkin optimistisia: Mikään ei voi olla paskempaa kuin sen aiemmin syytämä materiaali. Ellen väärin muista niin taisi olla joku veto kyseessä? Ja Koivusta itseään vähän turha syyttää soolomateriaalin paskuudesta, kun ei ole varmaan yhtäkään biisiä itse tehny? "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
Rattata 27.11.2008 19:16:10 | |
---|
Kuinka apina pitää olla että menee Idolsiin? Kyllä se tiesi miten siinä käy. Joo, siinä kävi niin että meni melkein 100 000 levyä kaupaksi. |
reaper666 27.11.2008 20:06:00 | |
---|
Siitä että sitä ei pahemmin ole kuultu ja vaan olettavat että eihän Koivunen voi osata öristä.
Ja tuolta laulu-puoleta mnetistä saa pirkuleen hyviä örinäohjeita. Ari voi sieltä lukea jos ei osaa. Paitsi, että kyllähän se osaa. Oli muuten kerran jossain lehdessä Arin haastis ja sanoi siinä, että kaikki muu hevi menee paitsi deaf metal. Veikkaan, että kyseessä oli tietämätön toimittaja ja kirjoitti Death Metalin väärin. Mutta jos Ari sanoo, että Napalm Deathistakin tykkää niin on kyllä maku muuttunut vuoden aikana. Toki jos hän tosissaan tarkoitti, että ei tykkää deaf metalista. |
Marklar 27.11.2008 21:23:03 | |
---|
Ellen väärin muista niin taisi olla joku veto kyseessä? Ja Koivusta itseään vähän turha syyttää soolomateriaalin paskuudesta, kun ei ole varmaan yhtäkään biisiä itse tehny? Estikö joku sitä tekemästä? Muutenkin sen kuulee siitä laulamisesta ettei se itekkään pidä niitä biisejä kovin kaksisina, ei mitään tunnetta mukana siinä hommassa. Joo, siinä kävi niin että meni melkein 100 000 levyä kaupaksi. Hän olisi voinut etsiä bändin ilman Idolsia, saada hyvän maineen ja myydä pitkällä muusikon urallaan miljoonia levyjä. En sano etteikö tämä olisi vielä mahdollista. Ja vitut. Hymiö. Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |
Super-Jari 27.11.2008 21:50:29 | |
---|
Tosi tyhmä tuo Ari kun meni siihen Idolsiin ja voitti. |
trashjones 27.11.2008 23:10:18 | |
---|
Tosi tyhmä tuo Ari kun meni siihen Idolsiin ja voitti. Tyhmää ku tuolla esittelyssä ei mainitse ollenkaan mitään idols-esiintymisestään. Paljon parempi ku vaan sanois suoraan. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
Ze Kink 27.11.2008 23:27:42 | |
---|
Joo, siinä kävi niin että meni melkein 100 000 levyä kaupaksi. Joo, ja vuositulot taisi pompata sinne ~160 000 euroon. Mua ei kyllä kiinnostaisi noilla tuloilla pätkääkään jos pari m.nettiläistä hevipalstalaista repisi pelihousunsa kun "niin ei saa tehdä". Noilla tuloilla saisi kuitenkin sen verran hyvän pesämunan niitä aikoja varten, kun lähdetään lätkimään isolta levy-yhtiöltä ja aletaan tehdä "ihan oikeaa" musaa. Sanotaan vielä, että Arin soolomateriaalia en kestä, enkä Idolsinkaan aikana jaksanut hänestä innostua. Itse tähän Amoral -juttuun voisin kommentoida, että Amoralia en ole hirveästi kuunnellut, sillä melko tasapaksut örinälaulut ei ole iskeneet. Muut osa-alueet on kyllä omaan korvaan kunnossa, mutta jotenkin tuo melko tylsä vokalisointi ei napannut. En tarkoita tuolla että haluaisin kuulla mitään metalcorekakkaa, vaan vaikkapa edes vähän mielenkiintoisempaa rytmittelyä ja örinää eri korkeuksilta erilaisilla "äänenväreillä" (tai mikä sana tuohon nyt sopisikaan, en tiedä). Eli ihan mielenkiinnolla odotan millaiselta Amoral kuulostaa Arin kanssa. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Oonkohan mä sokea vai oonko melkein ainoa, jonka mielestä toi Arin youtube Amorphis-veto on täyttä paskaa? Okei äänenlaatu oli heikko, mut kyllä siitä mielestäni sen verran selvää sai että eihän se öristä osannu. Puhdas laulu osuus toimikin sitten paremmin, vaikka en siitäkän yleensä Arissa pidä. keksitään sointukierto:
Am, A, Am, A.... |
J.L 28.11.2008 08:29:13 | |
---|
Oonkohan mä sokea vai oonko melkein ainoa, jonka mielestä toi Arin youtube Amorphis-veto on täyttä paskaa? Okei äänenlaatu oli heikko, mut kyllä siitä mielestäni sen verran selvää sai että eihän se öristä osannu. Puhdas laulu osuus toimikin sitten paremmin, vaikka en siitäkän yleensä Arissa pidä. No meikästä tuo video on niin paskalaatunen ettei voi sanoa suuntaan tai toiseen... |
-Cale 28.11.2008 14:07:44 | |
---|
Ari + Heavy/Metal = Ei vaan toimi. |