hollstro 27.11.2008 15:58:10 | |
---|
Hei! Olin aiemmin tilannut ko. nupin palautusoikeudella paikkakuntani musiikkiliikkeestä. Tämä Marsu on surkea, lopeta eläminen sen kanssa. Korostaa keskialueen pora-ääniä Marsun 4X12- kaapilla ja muillakin BASSOkaapeilla. VBA on minusta hemmetin hyväsaundinen. Yksi parhaista. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
UncleFester 27.11.2008 16:06:58 (muokattu 27.11.2008 16:07:58) | |
---|
VBA on minusta hemmetin hyväsaundinen. Yksi parhaista. Joo kylläpä sitä on melko mairea hymy ollu päällänsä kun on sillä nupilla päässyt treenarilla soittelemaan. Saa just semmosta klassista bassosaundia mitä hakenut pitkään. Jatsarilla kun otin tonet pois ja soitin pelkällä tallamikillä niin sain myös tosi selkeän ja potkivan tumppusaundin. Rock'n'roll ain't no riddle, man |
JussiKoo 27.11.2008 17:22:34 | |
---|
Hei! Olin aiemmin tilannut ko. nupin palautusoikeudella paikkakuntani musiikkiliikkeestä. Tämä Marsu on surkea, lopeta eläminen sen kanssa. Korostaa keskialueen pora-ääniä Marsun 4X12- kaapilla ja muillakin BASSOkaapeilla. Makuasioista voi kiistellä. Mulle toi ko. nupin murina on just se, mitä olen hakenut. |
pekezu 27.11.2008 22:06:23 | |
---|
Makuasioista voi kiistellä. Mulle toi ko. nupin murina on just se, mitä olen hakenut. Oonny jo hiljaa kummua viduttaa ko ei ole rahaa tollaseen Valve Beissi Amplifaijjöriin. Annas mulle se omas, saat vastineeksi hyvää mieltä :) Joskus sitä vain herää jonkun muun väärällä jalalla. Sen lisäksi että vituttaa, ei kengätkään istu mukavasti. |
JussiKoo 27.11.2008 22:23:59 | |
---|
Oonny jo hiljaa kummua viduttaa ko ei ole rahaa tollaseen Valve Beissi Amplifaijjöriin. Annas mulle se omas, saat vastineeksi hyvää mieltä :) Ota hollstrolta. Eikös se just ostanut jotain lilliputtitötteröitä. Varmaan VBA joutaa :) |
Ota hollstrolta. Eikös se just ostanut jotain lilliputtitötteröitä. Varmaan VBA joutaa :) Eiii.. Mulla on Marshall 2001 vuodelta 1981, joka on tuon VBA:n esi-isä. 5 etuasteputkea ja 8x 6550 (miulla KT88:t). Niitä tehtiin vain 69 kappaletta ja tuo mun on tod näk ainut Suomessa. Se ei ole myynnissä. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
UncleFester 27.11.2008 23:36:10 | |
---|
Noniin, käväsin taas reeniksellä selvittelemässä asiaa. Laitetta en siis vielä avannu mutta huomasin yhen jutun. Normisti soittelen niin että gainia on reippaasti ja masterilla sitten annostelen volumen, mutta jos tekeekin niin että laittaa masterin kaakkoon ja gainilla annostelee volan niin alkaa se helinä kuulumaan. Siirsin vahvarin tuolille ja helinä jatkui ja sitten huomasinkin että se perhana kuuluu siinä itte saundissa. Eli väärää tietoa annoin aikasemmin. Veikkaisin siis että huonompikuntonen päättäriputki sattunu kohalle tai on huonosti kiinni. Saas nyt nähä. Eipä tuo häiritte minua kun en kuitenkaan sitä masteria pidä sielä kaakossa vaan siinä ykkösen kulmilla kun gainia on reippahasti. Tänään muutes plekun kanssa vetelin tuolla vahvarilla ja ei jumalauta että tuli kunnon rokkisaundia ja tanakkaa säröä. Pitäis alkaa vissiin plekusoittoa enemmänki harrastamaan. Rock'n'roll ain't no riddle, man |
JussiKoo 28.11.2008 21:03:36 | |
---|
Mä vedän usein niin, että molemmat potikat on klo 11-12 asennossa. Murisee just oikealla tavalla. |
Seba 28.11.2008 21:34:52 | |
---|
Hei! Olin aiemmin tilannut ko. nupin palautusoikeudella paikkakuntani musiikkiliikkeestä. Tämä Marsu on surkea, lopeta eläminen sen kanssa. Korostaa keskialueen pora-ääniä Marsun 4X12- kaapilla ja muillakin BASSOkaapeilla. Tuohan kuulostaa just siltä kuin pitääkin :) Totuushan on että tuo Marsu on melkein yhtä hyvä kuin SVT2. Huom Ola, melkein :) |
JussiKoo 29.11.2008 00:15:48 | |
---|
Nyt menee pahasti ooteeksi, mutta testasin Presaria Ampegin uudella putkinupilla ja saman merkin rantiksella. Soundi on viela aggressiivisempi ja rikkonaisempi kun Marsussa. Kumpi on parempi, on makuasia ;) |
UncleFester 29.11.2008 01:20:51 | |
---|
Mä vedän usein niin, että molemmat potikat on klo 11-12 asennossa. Murisee just oikealla tavalla. No ei meijän reeniksellä voi niin kovvaa ees soittaa! Hullu! :D Mulla on tällä hetkelä gaini täysillä ja masteria avaan max. sinne klo 3 saakka ja tämä vähäinen tukka pöllyää. Bright-nappia tykkään pitää pohjassa kun silloin tulee mukavaa iskevyyttä soittoon. Niin rikkonaista saundia ei vielä noilla asetuksilla saa mutta plekun kanssa toimii mainiosti jos kevyttä särörunttua ja särmää tarvii. Taas tuli eilen nelisen tuntia soiteltua treeniksellä yksin ja toissapäivänä vietin sielä kolme tuntia. Kyllä se hyvä vahvistin vaan inspiroi soittamaan. Rock'n'roll ain't no riddle, man |