Hetfield 14.11.2008 23:33:32 | |
---|
Muistaakseni ne muutkin sivut ovat ratkaisevassa roolissa. Kuten myös se "kirjoitusvirhe" Lotus Eaterissa; Louts Eater. Tämä siis ainakin digipackissa. En tiedä sit normiversiosta. Hmm. Lout on moukka. Mielenkiintoisia kyllä nuo lehtisen kuvatkin. Mystistä shittiä. I quit the band... Now I just play with myself. |
Askorbiinihappo 15.11.2008 00:49:16 | |
---|
Hmm. Lout on moukka. Mielenkiintoisia kyllä nuo lehtisen kuvatkin. Mystistä shittiä. Mun mielestä monet niistä kuvista on niinkun sellasia, että niissä menee joku raja, eli vähän niinkun jakaja. Vedenjakaja katsos. Heh. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
A.l 15.11.2008 13:57:25 | |
---|
Aa se tarkoittaa myös vedenjakajaa. Itse olen mieltänyt sen sanasta bloodshed, verilöyly. Vesilöyly on jotenkin kotoisa. |
spinningthingintheceiling 15.11.2008 20:36:53 | |
---|
http://en.wikipedia.org/wiki/Watershed_(algorithm) Kyllä se levy on tästä innotuksensa saanu iiiiiihan varmasti.......!! No ei vaan vedenjakajahan se on jo luulen et meinaa lähinnä sitä että levystä kuulee Opethin uuden "suunnan" tai jtn...onhan siinä kaikkea mitä ei muilla ole ollut. |
Disposal 16.11.2008 01:13:09 | |
---|
Eikös mikko sanonut jossain haastattelussa, että ainakin osasyy nimeen on juuri siinä että se on "vedenjaka". Siis musiikillisesti, uutta aspektia yms. Näin mä olen ymmärtänyt sen ja Opethtiin luottaen, sillä on kyllä joku tarinan kerronnallinenkin syy. Olettaisin. Lamb Of God In the Woods... And Oceans Swallow the Sun! |
A.l 16.11.2008 12:43:07 | |
---|
Onko muuten kellään sitä Still Lifen remasteria? Onko se paremman kuuloinen kuin originelli vai kannattaako hienosta paketista huolimatta jättää kauppaan? Oishan siinä toki se 5.1, mutta eipä löydy talosta niin montaa ämyriä. |
Askorbiinihappo 16.11.2008 12:57:21 | |
---|
Onko muuten kellään sitä Still Lifen remasteria? Onko se paremman kuuloinen kuin originelli vai kannattaako hienosta paketista huolimatta jättää kauppaan? Oishan siinä toki se 5.1, mutta eipä löydy talosta niin montaa ämyriä. En tiedä, en ole alkuperästä kuullut, mutta ei uudessa ainakaan sitä jotain The Moorin kanavapätkintää ole/en itse ole löytänyt. Siinä lehtisessä on Ookkerin kertomus Still Lifen tekemisestä, tosin ei mikään kovin kummoinen sellanen. Mun mielestä originaalissa versiossa on hienommat kannet. On siinä lisänä se Face Of Melinda Roundhouse Tapesilta, mutta DVD on jo myynnissä. Onko muuten Still Lifea koskaan ollut myytävänä tavallisessa CD-kotelossa? Jostain syystä mä en ole ikinä nähnyt muuta kuin sen digipakin ja tän uuden remasterin. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Milkop 16.11.2008 13:04:22 | |
---|
Onko muuten Still Lifea koskaan ollut myytävänä tavallisessa CD-kotelossa? Jostain syystä mä en ole ikinä nähnyt muuta kuin sen digipakin ja tän uuden remasterin. Minulla on ainakin alkuperäinen versio, normaalissa kotelossa. Kympin verran köyhdyin aikoinaan. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Torniojaws 16.11.2008 13:09:02 | |
---|
mutta ei uudessa ainakaan sitä jotain The Moorin kanavapätkintää ole/en itse ole löytänyt. Kyllä sitä pätkintää on edelleen siinä, se on tapahtunut jo alkuperäisille raidoille joten sitä ei voi korjata ellei niitä nauhoiteta uudelleen: 5:08 5:22 5:29 - 6:29 (aivan hirveän kuuloista tuossa välissä) 11:00 Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 11,99 euroa. FLACina 3,99 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla. |
TheNamelessGuy 27.11.2008 18:56:42 | |
---|
|
The downward spiral never ends. |
Booombox 28.11.2008 16:14:15 | |
---|
Millastakohan settilistaa opethi on viime klubi keikoillaan heittäny ? kaapelitehdasta ootellen. "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
Marshallga 28.11.2008 19:48:24 (muokattu 28.11.2008 19:49:04) | |
---|
Hieno sovitus Wouldista, paskat (youtube)soundit vaan syö fiilistä. Åken sopii muuten aivan pirun hyvin ko. vetoon. "Support music, not rumors." |
Booombox 28.11.2008 20:59:44 | |
---|
Hieno sovitus Wouldista, paskat (youtube)soundit vaan syö fiilistä. Åken sopii muuten aivan pirun hyvin ko. vetoon. jep, niin on. ihan jees tuo soolo minkä ovat tohon lisäneet. "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
Artturi 01.12.2008 10:11:56 | |
---|
Millastakohan settilistaa opethi on viime klubi keikoillaan heittäny ? kaapelitehdasta ootellen. Lontoossa näin bändin Shepherds Bush Empiressä 20.11.. Silloin oli meininki kohdillaan ja settilista: Heir Apparent The Grand Conjuration Godhead's Lament The Lotus Eater Bleak Hope Leaves Deliverance Demon Of The Fall The Drapery Falls |
Lasitten 01.12.2008 13:18:57 | |
---|
Lontoossa näin bändin Shepherds Bush Empiressä 20.11.. Silloin oli meininki kohdillaan ja settilista... Voi vittu, ja mie kun luulin, että ne vetäis vaan tylsän settilistan. Nyt ärsyttää suuresti kun en ostanut lippuja ja nythän nuo näyttää olevan loppuunmyyty. Itse omistan sen Still Lifen remasterin ja tykkään siitä huomattavasti enemmän kuin alkuperäisestä. Esimerkiksi Face of Melinda soi paljon kuulaammin uudella versiolla kuin alkuperäisessä. Kannistakin tykkään enemmän kuin vanhoista tummista. Jos komodo ampuu pihevin 300km/h kohti 2kg siikaa niin jääkö hammetti ilmaan tiluttamaan wahilla? |
Carpenter 01.12.2008 19:39:55 (muokattu 01.12.2008 19:41:02) | |
---|
Lontoossa näin bändin Shepherds Bush Empiressä 20.11.. Silloin oli meininki kohdillaan ja settilista: Tuli jo kylmät väreet pelkkää listaa lukiessa. En paljon parempaa listaa osaa toivoa. Innolla kyllä odottelen keikkaa. Basisti on lyömäsoitin. |
Incarnation 01.12.2008 20:34:54 | |
---|
Lontoossa näin bändin Shepherds Bush Empiressä 20.11.. Silloin oli meininki kohdillaan ja settilista: Heir Apparent The Grand Conjuration Godhead's Lament The Lotus Eater Bleak Hope Leaves Deliverance Demon Of The Fall The Drapery Falls Ei jumalauta! Jäätävä setti! Alkoi heti keikka kuumotella. "Wash away a man, take him with the floods" |
Askorbiinihappo 01.12.2008 21:08:30 | |
---|
GODHEADS LAMENT!!!!! Kyä nyt lähtee! Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Booombox 01.12.2008 21:09:47 (muokattu 01.12.2008 21:09:57) | |
---|
Toi settilista on kyllä tosi rautanen! Aijai, nyt on kivaa aukoa joulukalenteria 15 päivä mielessä! "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |