MarkoA 27.11.2008 15:29:25 | |
---|
Hieno paketti! Sounditkin hyvin kohdallaan (viimeinkin! ) sen perusteella mitä pikaisesti tuli ykkös DVD kuunneltua läpi. Täytyy varata sopiva vapaa ilta ja istahtaa kunnolla "keikalle". Aivan loistavaa!!!!! Fiiliksiä pukkaa... Mitä ihmeen pikku-ukkoja sillä Alexilla on siinä efektien päällä? Näytti niinku se ois itekki nauranu niille siinä alussa?! Suosittelen hankkimaan jos Rushista tykkää. Mulle tuli Playltä 20.90 hintaan. Ja vinkkinä, siellä oli Led Zeppelin Song remains.. 2-DVD paketti 6.99€... Mielipiteitä liukuhihnalta jo yli 30-vuotta. Kysy mitä haluat ja vastaan mitä haluan! |
bedlam 27.11.2008 15:52:14 | |
---|
Hei, tarkistatteko sen aluekoodin paketista? Voisi tilata jenkeistä jos on 0. |
Juu loistopläjäys! Nauroin aivan sikana sille What's That Smell -lyhytelokuvalle ja sen tekemismokille! Brilliant stuff! Muutenkin tämä dvd on rennompi ja intiimimpi kokonaisuus kuin nuo vanhemmat. Niinhän sitä etukäteen lupailtiinkin, että tämä kuvaa soittajia enemmän kun showta ja se on totta.. ja pirun hienoa! On välillä tunne, että olis lavalla herrojen kanssa!! |
Regalis Apertura 27.11.2008 17:54:18 | |
---|
Juu ei auta muu kuin kompata edellisiä hehkutuksia:). On muuten paras kuvan/äänenlaatu mitä monelta muulta vastaavalta dvdltä olen nähnyt/kuullut. Soundit todella kohdillaan (vaikka en kotiteatteri-tsydeemiä omistakaan) eikä tarvitse vääntää volkkaa edestakaisin koko ajan;). PS.Muuten, tietääkö kukaan miltä keikoilta ne Geddyn käsikameralla kuvaamat "Hello Canada"-huudatukset oli? Ettei vaan Hesastakin mukana;)? |
Mika Kangas 27.11.2008 18:06:54 | |
---|
Ettei vaan Hesastakin mukana;)? Toi muakin kiinnostaisi.Meikäläinenkin oli siellä jossain nostelemassa käsiä pystyyn :). |
jra 27.11.2008 19:18:38 (muokattu 27.11.2008 19:25:41) | |
---|
Hei, tarkistatteko sen aluekoodin paketista? Voisi tilata jenkeistä jos on 0. Ainakin Amazon.com:in mukaan jenkkiversio on R1 ja ntcs :( Olisin tuolta itsekin tilannut, mutta mieluummin PAL-versio. Play.com:ssa sen pari kymppiä, mutta Blue-Ray samaan hintaan. Jos olis vaikka ens vuoden alussa Blue-Ray -soitin niin sitten tuo voisi olla vaikka ensimmäinen ko. formaatin levy. Tulisipa ainakin sitten koko rahalla tsiikailtua. E: Cdwow.ie:stä näyttäisi saavan halvimmalla mitä löysin R2/PAL-version 18,99e: http://www.cdwow.ie/Rush-Snakes-And … s-Live-3-Discs/product/view/3861450 - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Wrong man 28.11.2008 08:13:20 | |
---|
Mitä ihmeen pikku-ukkoja sillä Alexilla on siinä efektien päällä? Näytti niinku se ois itekki nauranu niille siinä alussa?! Barbie-nukkejahan ne on. |
bedlam 28.11.2008 09:55:13 (muokattu 28.11.2008 09:56:42) | |
---|
Ainakin Amazon.com:in mukaan jenkkiversio on R1 ja ntcs :( Joo, mutta amazonissa näyttää esim. kaikissa blu-ray-levyissä alueeksi 1, vaikka suurin osa niistä on aluekoodittomia. Monestihan näistä musadevareista ei ole olemassa kuin yksi versio, aluekooditon ntsc. No, pitää kysellä jostain muualta tuon Blu-rayn aluekoodittomuutta, sehän tuo pittää hankkia, varsinkin jos on halavempi kuin dvd. |
Informaatiokameli 28.11.2008 20:14:24 (muokattu 28.11.2008 20:15:40) | |
---|
Enpä malttanut tilailla nuista halvemmista paikoista vaan kävin ostamassa tuon DVD:n. Just aloin katsomaan, vaikuttaa aivan uskomattoman kovalta paketilta. Toivottavasti ehtisi tämänkin bändin vielä joskus livenä näkemään. Onneksi tuota bluray-versiota saa tosi halvalla joka paikasta, pitää se sekin ostaa kunhan saa soittimen. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
JartZA 28.11.2008 20:20:02 (muokattu 28.11.2008 20:20:18) | |
---|
Onkos tuo kovempi paketti kuin R30? Olin tuota R30 hankkimista harkinnut jo jonkin aikaa, mutta sitten tälläinen pärähti. Hyllystä löytyy jo Rio ja Replay X3. SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |
Timetokill 30.11.2008 13:48:10 (muokattu 30.11.2008 13:48:49) | |
---|
|
Bass master 30.11.2008 14:36:36 | |
---|
Tässähän niistä olisi kuvakin. http://img263.imageshack.us/img263/2989/barbiesbi2.jpg Aika friikkejä tekstejä noissa lapuissa. :) On joo. jokut käy kattomassa youtubessa rushin uuden dvd:n biisejä. mullakin olis iso jiusaus mennä kattomann, mut mä ootan ja katon mielummin sitten sohvalla kun hankin sen dvdn |
Askorbiinihappo 30.11.2008 23:50:40 | |
---|
Tänään on tullut kuunneltua Rushia aika paljon, perkele kun on hyvää rokkia! Mitä suosittelette ekaksi levyksi? Mun mielestä erityisesti Nature Science, Far Cry ja Tom Sawyer on kovia. Tuota Permanent Waves-levyä olen katellut, vaikuttaisi kiinnostavalta. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
JartZA 01.12.2008 00:03:37 | |
---|
Tänään on tullut kuunneltua Rushia aika paljon, perkele kun on hyvää rokkia! Mitä suosittelette ekaksi levyksi? Mun mielestä erityisesti Nature Science, Far Cry ja Tom Sawyer on kovia. Tuota Permanent Waves-levyä olen katellut, vaikuttaisi kiinnostavalta. Permanent Waves ja Moving Pictures olisi hyvä aloituskaksikko, halvallahan noita saa ;) SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |
Askorbiinihappo 01.12.2008 09:08:14 | |
---|
Permanent Waves ja Moving Pictures olisi hyvä aloituskaksikko, halvallahan noita saa ;) Juu, ainakin tuo Permanent Waves lähtee tilaukseen, täytyy kattella jos vielä kyytipojaksi joku toinen, esim tuo Moving Pictures. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
kanisteri 01.12.2008 16:37:19 (muokattu 01.12.2008 16:37:56) | |
---|
Mitä ihmeen pikku-ukkoja sillä Alexilla on siinä efektien päällä? Näytti niinku se ois itekki nauranu niille siinä alussa?!
Tuo muusikkohuumori on jotain aivan käsittämättömän hauskaa. Ehkä parhaita huumorin saralla ovat jazz- ja progemuusikot. Rushillakin oli grilli lavalla Helsingissä.
|
tarzan 01.12.2008 16:48:57 | |
---|
Juu, ainakin tuo Permanent Waves lähtee tilaukseen, täytyy kattella jos vielä kyytipojaksi joku toinen, esim tuo Moving Pictures. Lukion psykologian ja filosofian opettajani kehui minulle Moving Picturesin parhaaksia tutustumislevyksi ja siitä tulikin minun ensimmäinen Rush-kokemukseni. Erinomainen valinta ensimmäiseksi, kertoo jollain muotoa kokonaisvaltaisesti mistä koko bändissä on kyse. |
Medication 02.12.2008 13:52:58 | |
---|
Psstt.. Rushia saa halvalla esim. Englannin Ebaystä. |
MarkoA 03.12.2008 10:58:44 | |
---|
Tuo muusikkohuumori on jotain aivan käsittämättömän hauskaa. Ehkä parhaita huumorin saralla ovat jazz- ja progemuusikot. Rushillakin oli grilli lavalla Helsingissä. Aika hauskoja on nuo Alexin performanssit tuossa uudella DVD:llä. Naurussa piteleminen... Geddyn vahvarit näkyy olevan HenHouse merkkisiä. Kokki käy voitelemassa kanat väliaikana! :D Mielipiteitä liukuhihnalta jo yli 30-vuotta. Kysy mitä haluat ja vastaan mitä haluan! |
carnation 03.12.2008 13:09:32 | |
---|
Tuo muusikkohuumori on jotain aivan käsittämättömän hauskaa. Ehkä parhaita huumorin saralla ovat jazz- ja progemuusikot. Rushillakin oli grilli lavalla Helsingissä. Proge on vakava asia. Muistaakohan kukaan vielä tätä progesarjakuvaa: http://personal.inet.fi/koti/fitchet/proge.html Ei liity suoranaisesti Rushiin, mutta kyllä proge on aina proge. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |