Aihe: Scratchaus
1
Markley
28.11.2008 00:00:48
http://www.klubitus.org/

Tuonne rekisteröidyt ja foorumille kyselemään. Siellä on 5720742698245 dj:tä jotka neuvoo ja kertoo. Sieltä voit myös ostaa levarin.
dj_nuts
19.01.2009 02:40:17
noniin voin kyllä vähän auttaa..

ensiksikin onnea vaan valitsemallesi alalle, on nimittäin aika hiljast mutta äläpä anna lannistaa..

ekaks joo thomann on kova kauppa, halvat hinnat etenki jos saat jonku yrittäjä kaveris tilaamaan sen piikkiin, tulee nimittäin ilman veroja.

toisekseen.. vestaxi on musta tykki peli raaputteluun siinä on oikeasti enemmä toimintoja ku teknarissa, jote osta se ny ihmeessä et tuu katuu. jos ostat kaks levaria niin kannattaa ostaa samaa mallia. kannattaa kattoo myös millä pro:t vetää ne ei yleensä paskaan tyydy. jotku myös vetävät numarkeillä, kuten Birdy nam nam aikonaan (ainakin) mutta eivät millää halppisversioilla vaan niillä kalleimmilla joissa on lsd näyttö hehe..

hyvä rasia on shure m44-7 osta se et tuu pettyy.

kato leffa scratch the document ja vitun wave twisters ne on saatanan kovia.

kolmanneks kuuntele mun douppia shittiä myspacesta www.myspace.com/danielsanz hah! siinä on jotain mitä oon ite saanu aikaseks levareilla.

ja sitte tosiaan ei kannata uskoo että löytyy hirveenä mitää vinguttelu kavereita, mutta suosittelen tekee yhteistyötä kaikkien muitten muusikoitte kanssa esim beatboxaajien tai biittinikkareitten. se kannattaa jos kiinnostaa iha semmonen musisointi eikä vaan tekniset suoritukset yönpimeydessä, tottakai sä voit taikoa vaikka mitä musaa yksinki noilla luovuus ratkasee! mun mielest

ei muuta ku piis out ja levyjä burnaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)