DVD-SOITIN 26.11.2008 22:18:00 | |
---|
En pidä. Naurettavaa pelleilyä. No vittu just joo. Tässä taas malliesimerkki tapauksesta "kuinka tehdä itsestään täysi pelle". Pysy poissa tästä ketjusta jos sulla ei ole harmainta aavistusta siitä mistä koko hommassa on kysymys. |
No vittu just joo. Tässä taas malliesimerkki tapauksesta "kuinka tehdä itsestään täysi pelle". Pysy poissa tästä ketjusta jos sulla ei ole harmainta aavistusta siitä mistä koko hommassa on kysymys. Hah haa. Anteeks. Mä kun luulin että täs kysyttii mun mielipidettä blackmetallista? |
Ottoko 26.11.2008 22:24:08 (muokattu 26.11.2008 22:24:20) | |
---|
Hah haa. Anteeks. Mä kun luulin että täs kysyttii mun mielipidettä blackmetallista? Juuri stereotyyppinen ihminen joka ei ymmärrä black metallista mitään. Kaikki biisit/bändit ovat suolesta? :D Behold bastard son, I am the evil one! |
Markley 26.11.2008 22:27:30 | |
---|
Juuri stereotyyppinen ihminen joka ei ymmärrä black metallista mitään. Kaikki biisit/bändit ovat suolesta? :D En kyllä ymmärräkkään. Sen takia se kuraa onkin. Tämä oli mun mielipide, jota kysyttiin. Ei kannata vetää vittua päähän, jos joku ei ole yhtä korkealla tasolla, kuin sinä ja pidä mustasta metallista :) |
Salaliitto 26.11.2008 22:27:34 (muokattu 26.11.2008 22:28:30) | |
---|
Minäkään en pidä kyseisestä metallin genrestä oikeastaan laisinkaan. Jos olen erittäin tarkkaavainen, voin jopa löytää muutamia kivoja juttuja sieltä, mutta... PASKOO SE SUURILTA OSIN ON. Ja kyllä, tämä on minun mielipiteeni. Jos jäi itkettämään, please ota yhteyttä pikaviestillä kun ei kehata tätä ketjua sotkea tälläiseen typeryykseen.. Jookos? Vaihtoehtoisesti voit tulla käymään meidän mökillä viikonloppuna, ota uimakamppeet mukaan.. Vaimo laittaa siinä samalla pientä purtavaa. |
Markley 26.11.2008 22:30:14 | |
---|
Minäkään en pidä kyseisestä metallin genrestä oikeastaan laisinkaan. Jos olen erittäin tarkkaavainen, voin jopa löytää muutamia kivoja juttuja sieltä, mutta... PASKOO SE SUURILTA OSIN ON. Ja kyllä, tämä on minun mielipiteeni. Jos jäi itkettämään, please ota yhteyttä pikaviestillä kun ei kehata tätä ketjua sotkea tälläiseen typeryykseen.. Jookos? Vaihtoehtoisesti voit tulla käymään meidän mökillä viikonloppuna, ota uimakamppeet mukaan.. Vaimo laittaa siinä samalla pientä purtavaa. Veit jalat suustani. Muhun saa myös ottaa yhteyttä jos jäi jotain sanottavaa. |
flownew 26.11.2008 22:41:42 (muokattu 26.11.2008 22:43:54) | |
---|
Ei se kirkkojen polttaminen ihan häviävän pieni osa ole tätä musiikkia. 1990-luvun alussa poltettiin n. 50 kirkkoa mustaa metallia soittavien muusikoiden toimesta. Miksi tämä rikolliseen käyttäytymiseen ohjaava musiikki kiehtoo teitä? Onko kyseessä jokin kapinahenki, mitä osoitatte sillä, että kuuntelette päivästä toiseen musiikkia jonka melodioista tuskin saa selvää, jos sitä edes on, ja laulu kuulostaa murinalta jossa ei ole mitään järkeä. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? |
Ottoko 26.11.2008 22:45:40 (muokattu 26.11.2008 22:46:06) | |
---|
Huhhuh, tuossa on jo allekirjoitus ainesta. Pistin muuten varoituksen. Behold bastard son, I am the evil one! |
Röntgen-Jeesus 26.11.2008 22:46:26 | |
---|
Huh huh, hiljaseksi vetää. Oisko plussan paikka? "Lets black some metal, shall we?" |
Deino 26.11.2008 22:47:24 | |
---|
Jäsenkuvaus: flownew (#94243) Rekisteröitynyt:_26.11.2008 |
L4t3 26.11.2008 22:47:57 | |
---|
Ei se kirkkojen polttaminen ihan häviävän pieni osa ole tätä musiikkia. 1990-luvun alussa poltettiin n. 50 kirkkoa mustaa metallia soittavien muusikoiden toimesta. Miksi tämä rikolliseen käyttäytymiseen ohjaava musiikki kiehtoo teitä? Onko kyseessä jokin kapinahenki, mitä osoitatte sillä, että kuuntelette päivästä toiseen musiikkia jonka melodioista tuskin saa selvää, jos sitä edes on, ja laulu kuulostaa murinalta jossa ei ole mitään järkeä. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? Luultavasti itsetarkoituksellista provosointia, mutta bläkissä ainakin mulle tärkeintä on fiilis ja pahanenteinen tunnelma. Grunge is commercial garbage |
Rauniotorni 26.11.2008 22:48:22 | |
---|
Ei se kirkkojen polttaminen ihan häviävän pieni osa ole tätä musiikkia. 1990-luvun alussa poltettiin n. 50 kirkkoa mustaa metallia soittavien muusikoiden toimesta. Miksi tämä rikolliseen käyttäytymiseen ohjaava musiikki kiehtoo teitä? Onko kyseessä jokin kapinahenki, mitä osoitatte sillä, että kuuntelette päivästä toiseen musiikkia jonka melodioista tuskin saa selvää, jos sitä edes on, ja laulu kuulostaa murinalta jossa ei ole mitään järkeä. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? Miten ulkomusikaaliset seikat vaikuttavat musiikkiin? Trolli kyllä luultavasti. Jhva Elohim Meth! |
flownew 26.11.2008 22:52:37 (muokattu 26.11.2008 22:55:06) | |
---|
En muistanu salasanaa enään vanhaan tunnukseen joten piti tehdä uusi, kun tuli pakottava tarve liittyä keskusteluun. Mikä musiikin pahaenteisessä tunnelmassa kiehtoo? Onko tunnelma sellainen johon voit itse samaistua. Mitä väliä mustan metallin historia- ja luontoaiheilla on, kun kuitenkaa lyyrikoiden viestistä ei saa mitään selvää? |
Ottoko 26.11.2008 22:56:34 (muokattu 26.11.2008 22:57:11) | |
---|
En muistanu salasanaa enään vanhaan tunnukseen joten piti tehdä uusi, kun tuli pakottava tarve liittyä keskusteluun. Mikä musiikin pahaenteisessä tunnelmassa kiehtoo? Onko tunnelma sellainen johon voit itse samaistua. Mitä väliä mustan metallin historia- ja luontoaiheilla on, kun kuitenkaa lyyrikoiden viestistä ei saa mitään selvää? Lyriikoita voi katsoa esim. levyn kansilehdestä. Tunnelma black metallissa on jotain sellaista mitä muusta musiikkityylistä ei välttämättä saa. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
flownew 26.11.2008 23:02:21 | |
---|
Mitä väliä niillä lyriikoilla on, kun ne eivät vaikuta millään tavalla musiikilliseen antiin? Kertokaa mullekkin, mikä se hieno tunnelma on, onko se jokin saatanan suoma euforia? |
Emplate 26.11.2008 23:02:55 | |
---|
Lyriikoita voi katsoa esim. levyn kansilehdestä. Ja kyllähän noista oppii jossain vaiheessa saamaan selvää. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? Olen hieno ihminen, onhan se nyt sanomattakin selvää. |
Ottoko 26.11.2008 23:04:00 | |
---|
Mitä väliä niillä lyriikoilla on, kun ne eivät vaikuta millään tavalla musiikilliseen antiin? Kertokaa mullekkin, mikä se hieno tunnelma on, onko se jokin saatanan suoma euforia? Ai nyt käsitän, kyse onkin uskonnollisista asioista. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Markley 26.11.2008 23:04:35 | |
---|
Voi kyllä olla. Että tämä johtuu just siitä että mä en oo löytänyt blackmetallista mitään itseäni koskettavaa "tunnelmaa" niin sen takia mä en kuule mitään muuta, kuin ääntä, jota en voi sietää. |
Karipiirto 26.11.2008 23:04:55 | |
---|
Mikä musiikin pahaenteisessä tunnelmassa kiehtoo? Onko tunnelma sellainen johon voit itse samaistua. Mitä väliä mustan metallin historia- ja luontoaiheilla on, kun kuitenkaa lyyrikoiden viestistä ei saa mitään selvää? No en nyt puhu kuin omasta puolestani mutta joskus sellainen pahaenteisyys on ihan piristävää. Voi niinkuin eläytyä johonkin tunnelmaan, johon normaalissa elämässä ei pääse(kun elämä on mulle pelkkää kukkakedoilla tanssimista. :D). ui ssaatana jätkät mulla oli äsken viis-kolme drawback ja kuus breikkii ja sit kolmebybää pelissä ja kahen tunnin päästä tokavikalla afterflushilla tuli prime-card ja kahen kilon siika! |
Markley 26.11.2008 23:05:29 | |
---|
Ja kyllähän noista oppii jossain vaiheessa saamaan selvää. Ja siis onko tämä musiikki todellakin sen oppimisen arvoista? |