varo 26.11.2008 15:04:26 | |
---|
Niin eli mitä hyviä ulkopuolisen melun eristäviä kuulokkeita tiedätte? hintaluokka sais olla noin 50-60e? |
Nidhöggr 26.11.2008 15:07:14 (muokattu 26.11.2008 15:07:39) | |
---|
Kossin SparkPlug on ihan hyvä ja reilusti halvempi kuin tuo skaalasi. E: Ovat siis nappikuulokkeet, millaisia ja mihin käyttöön etsit? "Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta."
-ruuvimeisseli |
varo 26.11.2008 15:17:36 | |
---|
Kossin SparkPlug on ihan hyvä ja reilusti halvempi kuin tuo skaalasi. E: Ovat siis nappikuulokkeet, millaisia ja mihin käyttöön etsit? ihan musiikin kuunteluun, nyt on jotku nappikuulokkeet mutta ei ne oikein vakuuta. Lisäksi luurit olis mukavemmat päähä. |
Ziggy Bubba 26.11.2008 15:33:09 (muokattu 26.11.2008 15:36:23) | |
---|
Pitikö siis olla napit vai isommat? Nuo Kossit ei kyllä soundillaan paljoa loista. Ite ehottaisin nappimallisista Sennheiserin CX300:sia ja isommista AKG:n K81DJ:tä. Etenkin jälkimmäiset on soundiltaan pitkälti parasta mitä tuossa hintaluokassa saa. E: http://www.thomann.de/fi/akg_k81dj.htm |
Ozzyneito 26.11.2008 17:11:54 | |
---|
Pitikö siis olla napit vai isommat? Nuo Kossit ei kyllä soundillaan paljoa loista. Ite ehottaisin nappimallisista Sennheiserin CX300:sia ja isommista AKG:n K81DJ:tä. Etenkin jälkimmäiset on soundiltaan pitkälti parasta mitä tuossa hintaluokassa saa. E: http://www.thomann.de/fi/akg_k81dj.htm Multa ääni noille Sennheisereille. Ainakin kestävyydeltään aivan käsittämättömät, Spark Plugeja hajotin käytännössä yhdet kuussa, Sennut kestäneet nyt 1v. (koputan puuta) "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
Multa ääni noille Sennheisereille. Ainakin kestävyydeltään aivan käsittämättömät, Spark Plugeja hajotin käytännössä yhdet kuussa, Sennut kestäneet nyt 1v. (koputan puuta) Täältä myös ääni Sennheisereille. Mulla ainakin loppui nappikuulokkeiden etsiminen välittömästi kun näitä testasin. Kevyet, pienet, helpot, eristävät ja hyväsoundiset. Sparkplugit oli mun korvalle hankalat ja soundi oli tosi muhjuinen. |
Ziggy Bubba 27.11.2008 03:37:10 (muokattu 27.11.2008 03:53:12) | |
---|
Iteltäkin löytyy tosiaan myös nuo CX300:t, mutta sanottaneen, että ne isommat luurit on usein soundiltaan vaan parempia (pienet napit kuulostaa pieniltä napeilta). Ite vertailin noita Senkun avoimiin PX100:iin, eikä noista ollut olleskaan kilpailemaan. PX100:n jälkeen nuo soundasi varsin "purkkimaisilta" ja pieniltä, eikä bassotoiston selkeyskään ollut verrattain vahvaa. Nuo ovat siis "pikku-napeiksi" varsin messevät, mutta jos tosissaan olet äänenlaatua vailla, niin monta parempisoundista vaihtoehtoa on olemassa - vieläpä samassa hintaluokassa... Ne ovat vaan yleensä kooltaan isompia. |
Jaqqi1991 27.11.2008 22:13:05 | |
---|
Olisi haussa myös nappikuulokkeet Kossin porta proiten kaveriksi. Nuo cx300 vaikuttaa mielenkiintoisilta, etenkin kun hinta alle 30€. Olisiko muita vaihtoehtoja? Budjetti max.50€ We may be humans, but we're still animals |
Kailis 28.11.2008 14:23:58 | |
---|
CX 300 Verkkokauppa.comista on aika hyvä diili. Mulla on vastaavat AKG:n napit, ja vaikka ei tietenkään pärjää hyville normiluureille on soundi mielestäni rasittamaton ja tasapainoinen. Suojaimien kanssa olen käyttänyt monitorointiin rummuissa kämpillä demoa väännettäessä. |
varo 28.11.2008 15:46:59 | |
---|
CX 300 Verkkokauppa.comista on aika hyvä diili. Mulla on vastaavat AKG:n napit, ja vaikka ei tietenkään pärjää hyville normiluureille on soundi mielestäni rasittamaton ja tasapainoinen. Suojaimien kanssa olen käyttänyt monitorointiin rummuissa kämpillä demoa väännettäessä. Niin että tässä muistuttaisin että en hae nappeja, vaan nimenomaan normiluureja.mahdollisimman hyvä laatu ja sillai eristävät että voi esim bussissa istua ja kuunnella tosi hiljasella mutta kuulee vielä jotakin läpi. |