kitarista 25.11.2008 09:14:57 | |
---|
Olen rakentamassa 2x12" kaappia kitaralle ja ajattelin että laittaisin siihen Englin käyttämää tai jotain vastaavaa metalliverkkoa, mutta en meinaa löytää mistään.. Onko kellään tietoa mistä sitä sais? |
drlecter 25.11.2008 10:19:57 | |
---|
|
Henri93 25.11.2008 12:36:47 | |
---|
Ite tein oman 2x12 kaapina kanssa silleen, että ostin biltemasta kaijutin suoja metalli semmosia elementin muotosia. Sitten hakkasin ne vasaralla tasaseksi löin kiinni. Ja kangasta päälle. En kyl äkkilseltään keksi mist tommosta vois hommata. jeejee |
Zinpula 25.11.2008 13:58:29 | |
---|
Tämä kiinnostaisi myös minua. Tälläisen löysin mutta tuskin ottavat vastaan kovin pieniä tilauksia. http://www.karanor.fi/Seulakudokset.htm Sivulla ilmottelevat "Määrämittaiset kappaleet tai täydet rullat". Mikä sitte on pienin määrämittanen taitaa selvitä vaan ottamalla yhteyttä. |
Jarzki 25.11.2008 14:35:36 | |
---|
Sivulla ilmottelevat "Määrämittaiset kappaleet tai täydet rullat". Mikä sitte on pienin määrämittanen taitaa selvitä vaan ottamalla yhteyttä. Teräksiä myyvänä voin sanoa että on se aika paljon ollut :) Jos se pitää olla tuota ENGL-mallista verkkoa niin se tuote on tuo Kudottu verkko yksipuolisella pakotuksella uskoisin. Mutta katotaan mitä ENGL-vastaa, kyselin mitä verkkoa käyttävät. Meillä on hyllyssä tuollaista seulaverkkoa Cronvallilta mutta se ei taida oikein tuossa toimia, on vähän turhan veltto materiaali. -Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |
samipa 25.11.2008 21:22:33 | |
---|
Minä suosittelisin romuttamoa, varsinkin nyt kun metallien hinnat ovat melko alhaalla.
-Sami |
teemu-t-k 25.11.2008 22:44:34 | |
---|
Juurikin näin. Lahden seudusta en tiedä mutta jos joku Tampereen seudulta pähkäilee samaisen ongelman kanssa niin Rautasoinilta ainakin muutamia kuukausia takaperin näkyi löytyvän jos jonkinnäköistä metalliverkkoa ja samaten niitä erilaisilla kuvioilla rei'itettyjä metallilevyjä joita nykyisin näkee käytettävän vahvistin-nuppien edustassa pelkän kankaan sijasta. |
-M- 26.11.2008 10:01:37 | |
---|
Samaa pähkäilin joskus itse kaappia rakentaessani, enkä oikeastaan mistään moista löytänyt. Mutta kuinka ollakaan taannoin muutama viikko sitten kävelin Porin Prismassa ja huomasin että siellähän myytiin jos vaikka millaista metalliverkkoa. Siellä oli valikoimaa reikälevystä salmiakkikuvioiseen langasta tehtyyn verkkoon. Itseasiassa niitä paloja oli vielä paljon erikokoisia. Mun mielestä myös rautakaupoista löytyy kyllä vastaavaa tavaraa. Ainoa ongelmahan noissa on että ne ei ole ihan halvimmasta päästä. Mutta itse ainakin katsoin hinnan olevan sellanen että olisin tarvitessani kyllä ottanut mukaani. Phuuh... |
hape 26.11.2008 13:09:52 | |
---|
Olen rakentamassa 2x12" kaappia kitaralle ja ajattelin että laittaisin siihen Englin käyttämää tai jotain vastaavaa metalliverkkoa, mutta en meinaa löytää mistään.. Onko kellään tietoa mistä sitä sais? Bauhausissa olen muistaakseni nähnyt. Remember: Don't eat the deadly yellow snow! |
Biltemasta alumiinista "maskiverkkoa". Esim. 100x33 cm hopea tai musta 13,99 e. Vaan on aika kapea tuo 33 cm. Se, kellä on kuollessaan eniten romua, on voittaja! |
Roki 26.11.2008 23:31:38 | |
---|
Biltemasta alumiinista "maskiverkkoa". Esim. 100x33 cm hopea tai musta 13,99 e. Vaan on aika kapea tuo 33 cm. Samaa tavaraa saa rautaa myyvistä liikkeistä leveämpänäkin, erilaisilla jaoilla, ja vieläpä sopivan väriseksi maalattavana (eli maalaamattomana) noin neljäsosalla tuosta neliöhinnasta. Ns. "grilliverkkoa" olen nähnyt isommissa PA-komeroissa, ja HiFi-kaiuttimiini laitoin pienempisilmäistä "kipinäverkkoa". Been there - done that - don't ask. |