phf 25.11.2008 18:39:16 (muokattu 25.11.2008 18:42:48) | |
---|
Olen ihan helvetin pettyny!! Ei näin. Ihan sama onko Idols-Ari hyvä vai ei. Odotan kyllä seuraavaa uutta biisiä. Mutta vaan ihan varovaisesti mielenkiintoisena ja uteliaana. Myspacesta kommenttia: Vaihtakaa bändin nimi (esim. Ariral) FUCK ALL FUCKING SHIT - SKITFUCKED OR DIE!!! |
Hetfield 25.11.2008 19:20:45 | |
---|
Miten käy Ari Koivunen-yhtyeen? Ei vissiin mitenkään, radiossa sanottiin, että jatkaa soolouraansa siinä samalla. I quit the band... Now I just play with myself. |
Lesko 25.11.2008 19:50:17 | |
---|
Mie kyllä myönnän odottavani innolla mitä sieltä tulee. Jos nämä jätkät ovat kyenneet tekemään kaksi kivenkovaa lättyä ja yhden hyvä, niin kyllä mie luotan siihen että he ovat osanneet valita uuden solistin. Siis juuri näin. Mutta kun meininki tuntuu olevan "yhyy-en-halua-digata-Ari-Koivusta-vaikka-se-oliskin-hyvä"... |
Mebrick 25.11.2008 20:04:15 | |
---|
Pikkulapset ympäri suomea alkaa itkemään, KUNNON amoral-fanit hirttäytyy heviketjuihinsa, vanhukset jatkaa samaa rataa kuin aina ennenkin, Tarja Halonen näyttää hevimerkkiä pressikuvissa, Lipponen lähettää Amoralin pojille kaksimielisiä tekstiviestejä ja lopulta bändi on pohjimmiltaa aivan se sama kuin ennenkin - tosin melodisemmalla meiningillä. Tuosta sait Closure plussan :D. Jos nämä jätkät ovat kyenneet tekemään kaksi kivenkovaa lättyä ja yhden hyvä, niin kyllä mie luotan siihen että he ovat osanneet valita uuden solistin. Nimenomaan näin, oon sun kanssa kyllä täysin samaa mieltä: ennakkoluulot helvettiin ja antaa äijien vääntää metallia. Kyllä sieltä sitä kettinkiä tulee. Isot saappaat Arin tulee täyttää, toki, mutta kun samantien, kuulematta yhtäkään hyvälaatuista äänitystä Arin dödöistä ja ylipäätään miten se vetää amoralissa, manataan koko bändi sitä myöten suohon, niin jotain menee pieleen pahasti. Joku pokkarikameralla kuvattu paska tuubipätkä jostain karaokevedosta kertookin niin helvetisti. |
Fintrollx 25.11.2008 20:05:17 | |
---|
Anselmo tyyppistä laulajaa sanoivat joskus ettivänsä, saivat sitten Kirkonpolttosaatananpalvontahevinluojan Ison "IDOLS"-ARIN... ei sen ihan näin pitäny mennä! |
Traditional 25.11.2008 20:26:22 | |
---|
Tämä on kyllä ollut jotain niin hauskaa mun tylsään syksyyn, jotain jota ei ihan heti uskoisi ja joka aiheuttaa totaalisen mitä vittua-efektin. Voi asd, ei noilta piheveiltä ja komodoilta vältytä näemmä missään ketjussa. -Järvihirviö 15.02.2006 |
fiftie 25.11.2008 22:23:52 | |
---|
Anselmo tyyppistä laulajaa sanoivat joskus ettivänsä, saivat sitten Kirkonpolttosaatananpalvontahevinluojan Ison "IDOLS"-ARIN... ei sen ihan näin pitäny mennä! Joo ei kyl :DD. Mutta katsotaan minkälaista on materiaali. |
Emplate 25.11.2008 22:41:22 | |
---|
En voi nyt ruveta teeskentelemään, etten olisi pettynyt, koska olen. Ennakkoluuloisesti tähän on nyt pakko suhtautua, mitenkäs muuten? Jos en pidä Ari Koivusen edustamasta linjasta lainkaan ja lähes poikkeuksetta vihaan sukkahousulaulutyyliä, niin en voi kovin positiivisella mielellä tätä ruveta odottelemaan. Oli sitten kuinka hieno keskisormi vanhojen fanien suuntaan tahansa, on tämä omasta mielestäni "perseestä." No, voinen olettaa, että tulee ainakin jokusen levyn verran rahaa säästymään. Jotenkaan se ei silti lohduta yhtään. |
Pehvanssi 25.11.2008 23:15:48 | |
---|
Diibadaaba emoilua... Ja milläs vitun meriiteillä täällä heittelet ettei Koivunen osaisi laulaa? Kyllähän se osaa tai sitten meikäläisen korvissa (kuten myös niiden maineikkaiden Idols tuomareiden ja suomalaisyleisön korvissa jotka äänesti sen voittoon) on pahasti jotain vialla. Taidat siis olla joku kovemman tason guru kun sinä huomaat sen taidon puutteen ainoastaan? Vai voisiko olla niin ettei ääni vaan miellytä sinua? Aahhaha...Ooks Koivunen? :D No okei, osaat sä.. eiku osaa se laulaa, mutta ei ainakaan hyvin mun mielestä. Eikä mulla kiinnosta miltä sä.. eiku siis Koivunen kuulostaa Idols tuomareiden mielestä kuulostaa. Guruahan musta ei saa kirveelläkään, mutta näemmä mun mielipiteillä on edes sulle merkitystä :D |
ramionparas 25.11.2008 23:40:35 | |
---|
saanu kyl hyvät naurut tästä tänään, siis lähinnä siitä miten porukka on reagoinut tähän.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Karipiirto 26.11.2008 00:20:17 | |
---|
Kattelin tossa äsken tota Ensyclopedia Metallum-saittia ja iski tämä "uutinen" silmään että "Hevi-Ari" ois Amoralin uus vokalisti. Meinas lentää kahvit näytölle. No ei siinä katotaan nyt miltä kuulostaa. Arilta varmaan ihan hyvä veto niin saa edes vähän uskottavuutta metallin saralla ja Amoral saa paljon teinityttöjä yleisökseen. :D ui ssaatana jätkät mulla oli äsken viis-kolme drawback ja kuus breikkii ja sit kolmebybää pelissä ja kahen tunnin päästä tokavikalla afterflushilla tuli prime-card ja kahen kilon siika! |
H.Corruption 26.11.2008 00:30:27 | |
---|
Varmaan naama venähtäis vielä pahemmin jos nimeks tulis vaikka Ari and the Amorals. Kummasti on vilkastunut keskustelu Amoralin ympärillä. Kova veto jätkiltä. Paskaa voi jauhaa vaikka maailmanloppuun asti ja sitähän täällä on aina tehty vaikka kuinka. Katsotaan ensin mitä tuleman pitää ja heitetään paskaa vasta sitten. Voihan sieltä tulla todella yllättävääkin matskua. |
Karipiirto 26.11.2008 00:32:34 | |
---|
Vitutti nuo niiden sivujen "Ei osaa öristä"-kommentit ihan helvetisti. Vitustako nuo saatanan karvapäät mitään Arin örinätaidoista tietää kun eivät ole sitä missään yhteydessä kuulleet. :( ui ssaatana jätkät mulla oli äsken viis-kolme drawback ja kuus breikkii ja sit kolmebybää pelissä ja kahen tunnin päästä tokavikalla afterflushilla tuli prime-card ja kahen kilon siika! |
Maardi 26.11.2008 00:58:34 | |
---|
Vaikkei Amoral liikuta itteäni yhtään, niin ei voi kieltää etteikö kiinnostaisi hiukan kuulla minkälaista ulosantia Koivunen tulee vääntämään. |
panche 26.11.2008 01:31:57 (muokattu 26.11.2008 01:32:31) | |
---|
Mielenkiintoista, täytyy sanoa! |
Waurio_ 26.11.2008 03:05:32 | |
---|
Kyllähän Amoralin poijjaat sanoivatkin jo edellisen vokalistin lähettyä, ettei enää pelkkää örisijää kaipaa, ja puhtaat laulut tulee olemaan osa uutta Amoralia. Ite kyllä odottelen ihan innolla uutta matskua, hähää. En mä kyllä Koivusen musiikista ikinä ole pitänyt, tosin en Amoralin aiemmasta vokalististakaan. Kyllä mä uskon, että tuo ihan hyvin voi toimiakin. Toivotaan nyt vaan, että Koivunen vetää reilusti edeltäjäänsä paremmin, niin saa katsoa kun persehevareilta venähtää naama. |
santa 26.11.2008 09:18:04 | |
---|
eiköhän tämä ole sekä bändille ja arskalle vaan hyvä homma. kumpikin pääsee uusille alueille. arihan on oikeasti ihan mukiin menevä laulaja vaikkakaan en hänen musiikista pidäkkään. ja hevissähän pärjää paremmin laululla kuin örinämörinällä. kyllä orkesterille tulee uusia faneja ja myös lähtee. samoin käy ari faneille. osa lähtee osa jää ja lisääkin jopa tulee. propsit kumpaankin suuntaan. arille ja bändille. |
oaNu 26.11.2008 10:45:02 | |
---|
Rupeiskohan pikkuhiljaa oleen kaikki mahdollinen sanottu tästä (ohi otsikon) menevästä aiheesta? lukkooon. |
Karipiirto 26.11.2008 11:22:09 | |
---|
Rupeiskohan pikkuhiljaa oleen kaikki mahdollinen sanottu tästä (ohi otsikon) menevästä aiheesta? lukkooon. Miten tämä nyt menee ohi aiheen? Amoralista puhutaan. ui ssaatana jätkät mulla oli äsken viis-kolme drawback ja kuus breikkii ja sit kolmebybää pelissä ja kahen tunnin päästä tokavikalla afterflushilla tuli prime-card ja kahen kilon siika! |
Vitutti nuo niiden sivujen "Ei osaa öristä"-kommentit ihan helvetisti. Vitustako nuo saatanan karvapäät mitään Arin örinätaidoista tietää kun eivät ole sitä missään yhteydessä kuulleet. :( Niinpä... Porukka ei vissiin tajua, että biisit laulajan ympärillä tekee paljon. Ne Koivusen omat biisit on aikamoista diibadaabaa, mutta Amoralin sälleillä on riffikynät teroitettu huippuunsa. Odotan mielenkiinnolla, millaista kamaa pukkaa. Ostetaan soittotaito. |