Meadow 13.11.2008 21:16:08 | |
---|
Meinaako Jamesilla ote vähän lipsua? Kaksi viimeistä jaksoa ovat olleet mielestäni melko heikkotasoisia. |
Rattata 13.11.2008 21:22:09 | |
---|
Meinaako Jamesilla ote vähän lipsua? Kaksi viimeistä jaksoa ovat olleet mielestäni melko heikkotasoisia. Paskat sillä mitään lipsu. Esmes Dracula oli aivan hemmetin hyvä. Ja kyllä mä tästä uusimmastakin tykkäsin, aika lyhyt vaan. |
Meadow 13.11.2008 21:30:02 | |
---|
Noh, makunsa kullakin. Draculassa ja Frankensteinissa oli molemmissa hauskoja kohtia, mutta onko touhun pointti nykyään käydä läpi myös ihan ok pelejä? Jameshan tekee tietenkin mitä huvittaa, mutta ei noissa kahdessa vaan ollut mielestäni kunnon fiilistä. Tämä viimeisin tuntui taas lähinnä tuote-esittelyltä, eikä Mario Hotelkaan ole mikään paska peli. Usko ei kuitenkaan horju mihinkään suuntaan ja odotan innolla Zelda-pelien arvosteluja. |
dipshit 13.11.2008 22:26:59 | |
---|
Olipa tosiaan aika heikko tää uusin jakso. Lyhyt ja tylsä, ja alkoi oikein ahdistamaan kun mietti että joku on käyttäny 700 taalaa tuollaiseen paskaan. No, kukin käyttäköön rahansa miten tykkää. Toivottavasti seuraava jakso on parempi. "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
Jop1 13.11.2008 22:42:49 | |
---|
Olipa tosiaan aika heikko tää uusin jakso. Lyhyt ja tylsä, ja alkoi oikein ahdistamaan kun mietti että joku on käyttäny 700 taalaa tuollaiseen paskaan. No, kukin käyttäköön rahansa miten tykkää. Toivottavasti seuraava jakso on parempi. Itse pidin. Hiukan enemmän James Rolfea kuin överi AVGN mukana niin toimii. Ja munsta aika kunnioitettavaa että hankkii nuin kalliilla vehkeitä että voi videoita tehdä niistä. Tietty jos vielä keräilee noita peli vehkeitä. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Dunga 13.11.2008 22:48:28 (muokattu 13.11.2008 22:48:38) | |
---|
Donkey Kong alku oli hyvä :) Muutenkin ihan perushyvä pläjäys, mutta tosiaan lyhyys harmittaa. Toivottavasti seuraava osa on sitten reilusti pidempi. Interstellar overdrive. |
ballfish 13.11.2008 22:51:12 | |
---|
Olipa tosiaan aika heikko tää uusin jakso. Lyhyt ja tylsä, ja alkoi oikein ahdistamaan kun mietti että joku on käyttäny 700 taalaa tuollaiseen paskaan. No, kukin käyttäköön rahansa miten tykkää. Toivottavasti seuraava jakso on parempi. Jotenkin aavistelen että moisella nettityöllä saattaa jopa tienata helposti nuo rahat. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Randomizer 13.11.2008 23:36:16 | |
---|
On muuten suhteellisen päheä tuo konsolikokoelma kaverilla, varmaan kaikki löytyy. Eiköhän tästä jampasta kuulla vielä kovemmissakin piireissä joskus tässä. KAveri kuitenkin nuita leffahommia tehnyt vissiin koko ikänsä. Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
Kalamazoo 15.11.2008 03:52:23 | |
---|
|
jigsore 15.11.2008 04:14:38 | |
---|
Pitäisi muuten varmaan etsiä tuo leffa jostain vahdattavaksi. Haha, loistava elokuva. Joskus 90-luvun puolessavälin tuli maikkarilta ja on katseltu muutaman kerran jälkeenpäin kasetiltakin. AC/DC toimii ja tietty tappajaruohonleikkuri, tappajajuoma-automaatti ja muut hauskat. seikkailumielellä ja leikkimielellä |
Juhani 15.11.2008 07:23:14 | |
---|
Jotenkin aavistelen että moisella nettityöllä saattaa jopa tienata helposti nuo rahat. Ei nettityöllä mitään rahaa saa, mutta intohimo voi viedä sitäki pidemmälle. Aika fiiliksissä olin kun Jamesiin sain yhteyden MySpacen kautta. Kulttikamaa. |
itsy 15.11.2008 10:42:16 (muokattu 15.11.2008 10:51:18) | |
---|
Kyllä muuten puhui James harvinaisen totta, kaikki leffat missä on AC/DC:tä toimii! :D Esim. Shoot Em' Upissa on kohtaus missä päähenkilö hyppää lentokoneesta ja ampuu jannuja samalla, musana Eiskadeiskalta If you want blood. Ihan mielettömän hieno kohtaus. E: ja sama biisihän oli Dukes of Hazzardissakin jossain ajokohtauksessa. |
RocknRoll 15.11.2008 18:06:36 | |
---|
Mä en ole edes viitsinyt katsoa uusimpia jaksoja kun tuntuu että herran kotisivut ovat muuttuneet ihan paskoiksi. Mä en ole ainakaan löytänyt enää sitä sivua jossa peliarvostelut on kivasti kansien perusteella valittavissa. Jollekin helvetin hitaille sivuille aina ajaudun. |
dipshit 15.11.2008 18:59:05 | |
---|
Mä en ole edes viitsinyt katsoa uusimpia jaksoja kun tuntuu että herran kotisivut ovat muuttuneet ihan paskoiksi. Mä en ole ainakaan löytänyt enää sitä sivua jossa peliarvostelut on kivasti kansien perusteella valittavissa. Jollekin helvetin hitaille sivuille aina ajaudun. Tälläistäkö tarkoitat? http://www.cinemassacre.com/new/?page_id=18 "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
itsy 15.11.2008 19:03:12 | |
---|
Mä en ole edes viitsinyt katsoa uusimpia jaksoja kun tuntuu että herran kotisivut ovat muuttuneet ihan paskoiksi. Mä en ole ainakaan löytänyt enää sitä sivua jossa peliarvostelut on kivasti kansien perusteella valittavissa. Jollekin helvetin hitaille sivuille aina ajaudun. Mulla meni joku pari viikkoa ennen kuin löysin noi videot tuolta. |
konnamatti 15.11.2008 19:58:31 (muokattu 15.11.2008 20:11:19) | |
---|
"mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa" |
Tänään tulee uus AVGN. Jeah. Tätä on odotettu. "kitaristi joka parhaiten palvelee taidettaan on mahdollisimman taitava ja ollakseen taitava täytyy kyetä olemaan nopea." -kruise |
Hipelius 25.11.2008 22:21:59 | |
---|
Mike Matein haastattelua luen. Repesin kun Matei kertoi miten hän tapasi Rolfen. "Anyhow, I met James early in college in about 1999. The first time I met him he came over to my apartment with a girl and drank an entire bottle of straight vodka during a wild game of Poker. After the party he vomited all over me and we've been friends ever since. Nothing brings two people together like hot puke." "Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend |
M4ss3 m/ 25.11.2008 22:24:20 | |
---|
Tänään tulee uus AVGN. Jeah. Tätä on odotettu. Huomenna sitten mukava päivä vai jättäisikö tuon peräti perjantaihin ja nauttisi oikein kunnolla? Vitut, sen verran huono aihe, että ei=D Millonkohan se tekee sen E.T:n? V*TU SÄRÖÖ!!!!11!!!1 |
Jebe- 25.11.2008 22:33:54 | |
---|
Tänään tulee uus AVGN. Jeah. Tätä on odotettu. Tullut joka päivä käytyä katsomassa olisiko se uusi jakso jo tullut, mutta ei :( Meinasin tänään tilata vielä DVD:t, mutta nekin näytti kaikki olevan loppu vtu. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |