**Bexar** 13.02.2004 10:30:57 | |
---|
Tästä tekniikasta on tullut niin monenlaista variaatiota, että nyt on pakko kysyä mikä on se "oikea" ja paras. Jos tiedät jonkin hyvän linkin pistä se tekstiin mukaan. KIITOS!! Joo.. on se rumpali. |
jms 13.02.2004 12:25:35 | |
---|
Noniin kuhan muistas sen yhen tyypin linkin... siinä hän näytti miten se tehdään... nojoo eipä paljoa apua ollu tästä :D "i´ve started to hate my own creation, now i know how god feels" - Homer Simpson |
Peter Öhm 13.02.2004 13:19:14 | |
---|
|
jms 13.02.2004 17:50:44 | |
---|
"i´ve started to hate my own creation, now i know how god feels" - Homer Simpson |
juoni 13.02.2004 19:14:07 | |
---|
Olen tätä ennenkin ihmetellyt, mutta miksi ihmeessä Virgil Donati soittaa niitä tuplaisku-rolleja ns. tavallisesti eli kantapäät kokoajan ilmassa, kun heel-toe-tuntuu olevan noin 10 000-kertaa helpompi??? Lahjattomat Treenaa |
jms 13.02.2004 20:18:14 | |
---|
Olen tätä ennenkin ihmetellyt, mutta miksi ihmeessä Virgil Donati soittaa niitä tuplaisku-rolleja ns. tavallisesti eli kantapäät kokoajan ilmassa, kun heel-toe-tuntuu olevan noin 10 000-kertaa helpompi??? Siksi kun sen pystyy siihen :D "i´ve started to hate my own creation, now i know how god feels" - Homer Simpson |
Mikko A 13.02.2004 21:01:38 (muokattu 13.02.2004 21:01:52) | |
---|
Olen tätä ennenkin ihmetellyt, mutta miksi ihmeessä Virgil Donati soittaa niitä tuplaisku-rolleja ns. tavallisesti eli kantapäät kokoajan ilmassa, kun heel-toe-tuntuu olevan noin 10 000-kertaa helpompi??? Sama juttu kun kaveri ihmetteli että miksi Adam Fulara soittaa kitaraa niinku pianoa... "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Groovi 14.02.2004 03:14:27 | |
---|
ei tarvi kantapäätä käyttää mihinkään. kyllä ne nopeat bassari jutut tehdään ihan "rautakanki" jalalla. se tulee ajan myötä, kovalla treenillä se herkkyys siihen nopeaan bassari työskentelyyn saadaan. nuo kantapää jutut on ihan teini hommaa. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
jms 14.02.2004 12:26:52 | |
---|
ei tarvi kantapäätä käyttää mihinkään. kyllä ne nopeat bassari jutut tehdään ihan "rautakanki" jalalla. se tulee ajan myötä, kovalla treenillä se herkkyys siihen nopeaan bassari työskentelyyn saadaan. nuo kantapää jutut on ihan teini hommaa. okej.... "i´ve started to hate my own creation, now i know how god feels" - Homer Simpson |
ltg 14.02.2004 15:48:37 | |
---|
ei tarvi kantapäätä käyttää mihinkään. kyllä ne nopeat bassari jutut tehdään ihan "rautakanki" jalalla. se tulee ajan myötä, kovalla treenillä se herkkyys siihen nopeaan bassari työskentelyyn saadaan. nuo kantapää jutut on ihan teini hommaa. Mutta kyllä se meillä kokemattomimmilla on helpompi soittaa kantapää-päkiä -taktiikalla.. Itse opin tuon vasta, mukava on ainaskin filleihin sekoitella tuplaiskuja ja haitsujalkaa samaan aikaan. Mä olen kerran käynyt metsässä. Siellä oli pirusti puita. |
Vikmani 14.02.2004 22:54:13 | |
---|
Kyllä mun mielestä noi lyönnit ovat erittäin käteviä. Etenkin sitten kun oppii yhdistämään tuplalyönnit yhteen. Ongelmana voi olla äänen balanssi eli siis osa lyönneistä tulee hiljaa. Tolla kanta-päkiä tekniikalla saa ihan mukavan vauhdin. Vaikka ite tykkäänkin soittaa tolla tekniikalla niin groove saavutetaan silti single strokeina get up offa that thing. It makes you feel better. |
Groovi 15.02.2004 18:42:16 | |
---|
no joo, ehkä vähän hehkutin liikaa, mutta ajatus mulla oli siis se että jalkoihin pätee pitkälti samat jutut kuin käsiin. jos joku todella nopea virveli-hässäkkä tuntuu ettei sitä pysty koskaan soittamaan, niin kyllä se nopeus vaan sieltä tulee pikkuhiljaa. armottomalla treenillä. eikä sinne tuplabassari puolelle ole sen kummempia konsteja, pitää vaan saada jalat kontrolliin ja tavallaan "herkiksi". Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
jussiohman 16.02.2004 11:27:41 | |
---|
Selittäkää joku, mitä on nuo päkiä-kantapää tuplaiskut ovat. Itse soitan tuplaiskut pelkällä päkiällä liu`uttaen pedaalilla eteenpäin. Äänestäkää suosikkivitsinne Hall of Fameen vitsipalstalla! Aikaa äänestää 6.3.2004 asti! |
juoni 16.02.2004 13:55:40 | |
---|
Selittäkää joku, mitä on nuo päkiä-kantapää tuplaiskut ovat. Itse soitan tuplaiskut pelkällä päkiällä liu`uttaen pedaalilla eteenpäin. Varpaat kiinni ketjuun. Polkaiset kantapäällä pedaalia (mikäli jalkasi ei ole liian suuri) ja samalla jalanliikkeellä päkiällä hetiperään toinen isku. Nopeaa ja tehokasta. Niin vielä tuosta Donatista, että saako tuolla päkiätekniikalla sitten mahdollisesti paremman (=tasaisemman) soundin, mutta tuntuu silti jotenkin päättömältä treenata tuollaista n.15 vuotta, kun saman nopeuden saavuttaa varmaan noin vuodessa tällä toisella teknikkalla. Lahjattomat Treenaa |
jussiohman 16.02.2004 14:59:08 | |
---|
Varpaat kiinni ketjuun. Polkaiset kantapäällä pedaalia (mikäli jalkasi ei ole liian suuri) ja samalla jalanliikkeellä päkiällä hetiperään toinen isku. Nopeaa ja tehokasta.. Mulla ei mahdu jalka siihen pedaalille edes. Äänestäkää suosikkivitsinne Hall of Fameen vitsipalstalla! Aikaa äänestää 6.3.2004 asti! |
jms 16.02.2004 17:30:09 | |
---|
Mulla ei mahdu jalka siihen pedaalille edes. osta longboardit "i´ve started to hate my own creation, now i know how god feels" - Homer Simpson |
Jaska 16.02.2004 18:09:47 | |
---|
osta longboardit ei se paljon auta. akseli on kuitenkin niin lähellä kantapäätä että pedaali on raskas painaa alas. jee |
kkeppana 16.02.2004 19:13:21 | |
---|
osta longboardit "Heh" I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
ei se paljon auta. akseli on kuitenkin niin lähellä kantapäätä että pedaali on raskas painaa alas. No mulla nyt on niin pienet nää tossut että mahtuu vaikka iron cobralla tekemään niitä iskuja :D "i´ve started to hate my own creation, now i know how god feels" - Homer Simpson |
hgr 16.02.2004 22:53:32 | |
---|
Sitä pedaalia ei varsinaisesti tarvitse polkaista kantapäällä ollenkaan. Siinä polkaistaan 2 kertaa peräkkäin ihan varpailla, mutta sellasella ovelalla heilahtavalla liikkeellä. [url]http://personal.inet.fi/koti/hrdkor/musat[/url] |