pnUkkari 23.11.2008 18:20:57 | |
---|
Njoo, kyähä mustikkasoppaa vuotaa kaiuttimista silloin tällöin. Lähinnä Immortalia. Atmosfäärit on vaan jotain mahtavuutta. Burzumin instrutki menee välillä, yksinkertaisuudessaan kauniita. |
Drakomorphos 25.11.2008 00:29:24 | |
---|
Satyricon ja 1349 iskee tosi kovaa tällä hetkellä. oh-hai |
jarkkkk 25.11.2008 12:25:55 | |
---|
Burzumi on alkanu toimimaan. Oon aina jotenki ylenkatsonu sen ku oon black metalliin tutustunut. Hvist lyset tar oss -levy on pirun tunnelmallista tavaraa. nyt mut varmaan naulitaan ristiin väärimpäin. vai onks tää uskottavaa? miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "Haistakaa kaikki paska" -Bream |
Karipiirto 25.11.2008 13:04:26 | |
---|
Burzumi on alkanu toimimaan. Oon aina jotenki ylenkatsonu sen ku oon black metalliin tutustunut. Hvist lyset tar oss -levy on pirun tunnelmallista tavaraa. nyt mut varmaan naulitaan ristiin väärimpäin. vai onks tää uskottavaa? Ei naulita. Hyvä levy on hyvä levy. :) ui ssaatana jätkät mulla oli äsken viis-kolme drawback ja kuus breikkii ja sit kolmebybää pelissä ja kahen tunnin päästä tokavikalla afterflushilla tuli prime-card ja kahen kilon siika! |
Rauniotorni 25.11.2008 15:37:15 (muokattu 25.11.2008 19:30:23) | |
---|
Burzumi on alkanu toimimaan. Oon aina jotenki ylenkatsonu sen ku oon black metalliin tutustunut. Hvist lyset tar oss -levy on pirun tunnelmallista tavaraa. nyt mut varmaan naulitaan ristiin väärimpäin. vai onks tää uskottavaa? Burzumhan on yksi tunnelmallisimmista ja parhaista black metal bändeistä mielestäni. aika arvostettua luultavasti black metal puristien joukossa. Jhva Elohim Meth! |
jarkkkk 25.11.2008 15:50:26 | |
---|
Burzumhan on yksi tunnelmallisimmista ja parhaista black metal bändeistä mielestäni. aika arvostettua luultavasti black metal puritaanien joukossa. nii, mut pelkäsinki, et haukkuvat viel pouseriks =( miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "Haistakaa kaikki paska" -Bream |
Closure 25.11.2008 19:14:11 | |
---|
Burzumhan on yksi tunnelmallisimmista ja parhaista black metal bändeistä mielestäni. aika arvostettua luultavasti black metal puritaanien joukossa. Är. Pilkkua nussimme. Puritanismi on 1500-luvulla syntynyt kristillinen liike. Mikä on Black Metal puritaani? Puristi on taas sitten vähän toisenlainen ihminen. Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Kikolaa 25.11.2008 19:26:58 | |
---|
One O'Clock Jump |
Är. Pilkkua nussimme. Puritanismi on 1500-luvulla syntynyt kristillinen liike. Mikä on Black Metal puritaani? Puristi on taas sitten vähän toisenlainen ihminen. Oho, typo.. Jhva Elohim Meth! |
mongoloidi 26.11.2008 07:52:57 | |
---|
Ihan oikeasti. Kokeilkaa edes Urfaust: "Drei Rituale Jenseits des Kosmos". http://www.youtube.com/watch?v=5nbl3tUF4Uw Toi uus miniCD oli kyl varsin napakka, mut silti omaks lempparis on jostain syystä jääny eka täyspitkä Geist is Teufel. Siinä on vaa jotenki kaikki kohdallaan + biisit toimi livenä niin saatanan hyvin et tais mennä ihokin kananlihalle. |
Stiiq 26.11.2008 19:12:28 | |
---|
Barathrumista tykkään. Toki muistakin. |
Kikolaa 26.11.2008 19:30:14 | |
---|
Toi uus miniCD oli kyl varsin napakka, mut silti omaks lempparis on jostain syystä jääny eka täyspitkä Geist is Teufel. Siinä on vaa jotenki kaikki kohdallaan + biisit toimi livenä niin saatanan hyvin et tais mennä ihokin kananlihalle. Olitko todistamassa Urfaustin liveä kun olivat täällä? One O'Clock Jump |
Kikolaa 26.11.2008 19:30:16 (muokattu 26.11.2008 21:34:18) | |
---|
Toi uus miniCD oli kyl varsin napakka, mut silti omaks lempparis on jostain syystä jääny eka täyspitkä Geist is Teufel. Siinä on vaa jotenki kaikki kohdallaan + biisit toimi livenä niin saatanan hyvin et tais mennä ihokin kananlihalle. e: Todistit ainakin minun tuplapostauksen One O'Clock Jump |
mongoloidi 26.11.2008 21:26:31 | |
---|
Olitko todistamassa Urfaustin liveä kun olivat täällä? Joo, hellässä tuli käytyä. Ehdottomasti yks parhaita keikkoja mitä on tullu nähtyä. Kaikessa yksinkertasuudessaan jotain ihan tajuttoman hienoa. |
mango__ 26.11.2008 21:31:35 | |
---|
En tiedä onko täällä ollut puhetta mutta näyttäisi olevan parikin mielenkiintoista alan tapahtumaa Suomessa ensi vuonna: Black Mass Ritual Fest II 30.-31.1 Lahdessa (Ondskapt, Sargeist, Arkhon Infaustus yms.) sekä Black Curse over Hellsinki Gloriassa 17.-18.4 (Satanic Warmaster, Root, Impaled Nazarene) |
Markley 26.11.2008 21:49:17 | |
---|
En pidä. Naurettavaa pelleilyä. |
Rauniotorni 26.11.2008 22:00:12 | |
---|
En pidä. Naurettavaa pelleilyä. Selitähän miten se on pelleilyä? Jhva Elohim Meth! |
Markley 26.11.2008 22:11:00 | |
---|
Selitähän miten se on pelleilyä? Mun mielestä kyseinen musa kuulostaa typerältä, ja esittäjät näyttävät typeriltä. Sekä biisien aiheet ovat typeriä. Ja sitten mä en osaa ymmärtää sitä kirkonpolttomeininkiä (tosin en tiedä kuinka olennainen osa se on kyseistä musaa, mutta ainakin pieni.) |
Rauniotorni 26.11.2008 22:12:33 | |
---|
Mun mielestä kyseinen musa kuulostaa typerältä, ja esittäjät näyttävät typeriltä. Sekä biisien aiheet ovat typeriä. Ja sitten mä en osaa ymmärtää sitä kirkonpolttomeininkiä (tosin en tiedä kuinka olennainen osa se on kyseistä musaa, mutta ainakin pieni.) http://strefa.rockmetal.art.pl/sylwetki/emperor.jpg näyttävätkö esim. nämä heput typeriltä, huonoja biisien aiheita ovat mm. luonto, historia jne. ? Jhva Elohim Meth! |
Markley 26.11.2008 22:17:36 (muokattu 26.11.2008 22:19:20) | |
---|
http://strefa.rockmetal.art.pl/sylwetki/emperor.jpg näyttävätkö esim. nämä heput typeriltä, huonoja biisien aiheita ovat mm. luonto, historia jne. ? Kyllä näyttävät mun mielestä, tosin pieni plussa siitä että herroille ei ole niitä corpsepainteja. Ja siis okei anteeksi tuli nyt yleistettyä tuossa että kaikkien blackmetal bändien kaikkien biisien aiheet on suolesta. Näinhän ei toivottavasti ole. Ja siis otetaan nyt takas vielä sekin ettei välttämättä kaikki blackmetal ole naurettavaa pelleilyä, vaikka itse musiikki kuraa olisikin. Mutta kyllä se täytyy todeta että suurimmasssa osassa bm-pändejä mitä olen kuullut ja bändeistä ottanut selvää, niin se meno on mun mielestä vitun naurettavaa. |