Hetfield 25.11.2008 13:08:45 | |
---|
I quit the band... Now I just play with myself. |
Edit. Korjaanpa hieman mielipidettäni. Amoralin pisteet tippu mun silmissä miinuksen puolelle. Tuntuu hieman fanien kanssa perseilyltä tommonen. Varsinkin kun ottaa huomioon ettei Koivunen oikeasti osaa laulaa. Matala on ollut kyllä hakijoiden taso jos Koivunen on valittu bändin uudeksi keulahahmoksi. Nyt toivonkin että löydän tämän vuosituhannen aikana edes yhden "Ari Koivunen on hieno valinta Amoralin uudeksi keulahahmoksi" kommentin. |
Burn 25.11.2008 13:35:49 | |
---|
Edit. Korjaanpa hieman mielipidettäni. Amoralin pisteet tippu mun silmissä miinuksen puolelle. Tuntuu hieman fanien kanssa perseilyltä tommonen. Varsinkin kun ottaa huomioon ettei Koivunen oikeasti osaa laulaa. Matala on ollut kyllä hakijoiden taso jos Koivunen on valittu bändin uudeksi keulahahmoksi. Nyt toivonkin että löydän tämän vuosituhannen aikana edes yhden "Ari Koivunen on hieno valinta Amoralin uudeksi keulahahmoksi" kommentin. Valtaosa hakijoista on varmaan ollut niitä perus "Myyn omaisuuteni ja lähetän vaimon ja lapset Pattayalle mikäli vain pääsen laulamaan teidän bändiin"-henkisiä eteläamerikkalaisia. Ei kai. "I fisted a girl and I liked it..." |
Herrah 25.11.2008 13:51:29 | |
---|
Edit. Korjaanpa hieman mielipidettäni. Amoralin pisteet tippu mun silmissä miinuksen puolelle. Tuntuu hieman fanien kanssa perseilyltä tommonen. Varsinkin kun ottaa huomioon ettei Koivunen oikeasti osaa laulaa. Matala on ollut kyllä hakijoiden taso jos Koivunen on valittu bändin uudeksi keulahahmoksi. Nyt toivonkin että löydän tämän vuosituhannen aikana edes yhden "Ari Koivunen on hieno valinta Amoralin uudeksi keulahahmoksi" kommentin. Ari Koivunen on hieno valinta Amoralin uudeksi keulahahmoksi. |
Lesko 25.11.2008 13:54:11 (muokattu 25.11.2008 13:54:19) | |
---|
Edit. Korjaanpa hieman mielipidettäni. Amoralin pisteet tippu mun silmissä miinuksen puolelle. Tuntuu hieman fanien kanssa perseilyltä tommonen. Varsinkin kun ottaa huomioon ettei Koivunen oikeasti osaa laulaa. Matala on ollut kyllä hakijoiden taso jos Koivunen on valittu bändin uudeksi keulahahmoksi. Nyt toivonkin että löydän tämän vuosituhannen aikana edes yhden "Ari Koivunen on hieno valinta Amoralin uudeksi keulahahmoksi" kommentin. Ari Koivunen on hieno valinta Amoralin uudeksi keulahahmoksi. |
carnation 25.11.2008 14:00:28 | |
---|
Edit. Korjaanpa hieman mielipidettäni. Amoralin pisteet tippu mun silmissä miinuksen puolelle. Tuntuu hieman fanien kanssa perseilyltä tommonen. Varsinkin kun ottaa huomioon ettei Koivunen oikeasti osaa laulaa. Matala on ollut kyllä hakijoiden taso jos Koivunen on valittu bändin uudeksi keulahahmoksi. Nyt toivonkin että löydän tämän vuosituhannen aikana edes yhden "Ari Koivunen on hieno valinta Amoralin uudeksi keulahahmoksi" kommentin. Ari Koivunen on hieno valinta Amoralin uudeksi keulahahmoksi. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Räbbänä 25.11.2008 14:13:41 | |
---|
Pakko olla pilaa. Kännipäissään käyneet sivuille sutaisemassa moisen sivuilleen. Uuden laulajan on pakko olla Loiri. M.A.C.H.O. #31
Oodi huomiselle: "Päässä kovasti jyskyttää, onko se krapula ensinnäkään/ Pääni pönttöön upotan, oloani vähä huojennan/ Eilen taisi mennä liikaa, pirtua ja jaloviinaa" |
this1sux 25.11.2008 14:25:54 | |
---|
Tuli tuosta promokuvastakin oikein hämmentynyt olo. Ari Koivunen Hustler paidassa, Silver "Fall Out Boy" Ots poseeraa emokkaasti ja heviketjut roikkuu. Itsehän en oo bändiä kauheasti kuunnellut, mutta uusinta lättyä oon joskus hipelöinyt kaverin luona ja eikös siinä kansilehdissäkin ole jo aika hirveät vaatteet ym. rensselit noilla kavereilla? Että ei tuota "emoilua" tai muuta poser-meininkiä ihan herra Koivusen piikkiin voine laittaa. Mut mistä mä mitään tiiän. lalalaa |
drlecter 25.11.2008 14:35:37 | |
---|
Liian poikamainen ääni tälläiseen deathpaukutukseen. Katsotaan miten käy. |
Estranged 25.11.2008 14:38:01 | |
---|
Itsehän en oo bändiä kauheasti kuunnellut, mutta uusinta lättyä oon joskus hipelöinyt kaverin luona ja eikös siinä kansilehdissäkin ole jo aika hirveät vaatteet ym. rensselit noilla kavereilla? Että ei tuota "emoilua" tai muuta poser-meininkiä ihan herra Koivusen piikkiin voine laittaa. Mut mistä mä mitään tiiän. Onhan niissä aika kasarimeininki. Kait sen takia nuo "viralliset" Reptile Ride promot otettiin kun Spinefarm ei ollu hyväksyny niitä kasaripelleilyjä. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
Repez 25.11.2008 14:42:43 | |
---|
Amoral on hieno valinta Ari koivusen uudeksi taustabändiksi. |
Max-X 25.11.2008 14:44:01 | |
---|
Örinä on itseasiassa aika simppeliä opetella (melodista nuottiinlaulua ei niinkään). Ja jos naisetkin kykenee murisemaan, niin kai Arillakin on pienet chäänssit. "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
Terry Pantheras 25.11.2008 14:44:27 | |
---|
Puritanismi ja puristi on kaksi eri asiaa tiedäthän. Mutta jos jotain nyt sanon tosissani, niin jos joku on seurannut tätä amoralin meininkiä ennenkin niin tuskin ottaa tuota promokuvaa HEVI-TOSISSAAN. Edellistä promoa: http://www.spinefarm.fi/press/spikefarm/amoral/Amoral_3713.jpg Onhan tuo nyt huomattavasti enemmän HEVI-MEDAL. Jaahas, on sitten jannut apinoineet Suicidal Tencendiesiä... Höpsis töppöseen! |
Max-X 25.11.2008 14:46:42 | |
---|
hähähä... aika koivusen näköistä sakkia. --> I'll get my coat "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
Mirk0 25.11.2008 14:48:28 | |
---|
Light in the end of the tunnel was turned off. |
Keppikeksi 25.11.2008 14:49:37 | |
---|
Sinähän se täällä nyt meuhkaat vähän niinkuin etukäteen itse itseäsi provoten... ;) Nyyhky? :< Jojoon -> Edit. Korjaanpa hieman mielipidettäni. Amoralin pisteet tippu mun silmissä miinuksen puolelle. Tuntuu hieman fanien kanssa perseilyltä tommonen. Varsinkin kun ottaa huomioon ettei Koivunen oikeasti osaa laulaa. Bändit tekevät musiikkia _itsensä_ takia eivätkä miellyttääkseen faneja. Jos ruvetaan faneja nuoleskelemaan, niin eikös se ole juuri sitä "kaupallisuutta" sillon? Ja milläs vitun meriiteillä täällä heittelet ettei Koivunen osaisi laulaa? Kyllähän se osaa tai sitten meikäläisen korvissa (kuten myös niiden maineikkaiden Idols tuomareiden ja suomalaisyleisön korvissa jotka äänesti sen voittoon) on pahasti jotain vialla. Taidat siis olla joku kovemman tason guru kun sinä huomaat sen taidon puutteen ainoastaan? Vai voisiko olla niin ettei ääni vaan miellytä sinua? Kuten Aresius totesi. Jos bändin vaatimuksena oli löytää laulaja joka ördää ja hoitaa MYÖS puhtaat. Niin miksi Koivunen olisi otettu jos hän ei tähän pystyisi? Jatkan itse itseni provoamista etukäteen ja dissaan kaikkia. Höhö. Paska bändi, paskat kamat, ei kaupallista potentiaalia |
Terry Pantheras 25.11.2008 14:51:41 (muokattu 25.11.2008 15:04:27) | |
---|
Nyyhky? :< Jojoon -> Ei kannata... Höpsis töppöseen! |
Terry Pantheras 25.11.2008 15:29:51 | |
---|
Bändit tekevät musiikkia _itsensä_ takia eivätkä miellyttääkseen faneja. Tämä riippunee bändistä. Eikös juu? Jos ruvetaan faneja nuoleskelemaan, niin eikös se ole juuri sitä "kaupallisuutta" sillon? Vanha sanonta kun kumarrat yhteen suuntaan, näytät persettä toiseen, pitää hyvin paikkansa. Mutta äh, tämä keskustelu on tuhoon tuomittu ja pazka. Kiitos hei. Höpsis töppöseen! |
W-Man 25.11.2008 15:59:19 (muokattu 25.11.2008 15:59:30) | |
---|
Huuuuuh mikä uutinen.. Noh, odotellaan ja kattellaan et mitä sieltä syntyy. Voi oikeastaan tulla aika mielenkiintoistakin settiä! :D Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Werde 25.11.2008 15:59:26 | |
---|
Nyyhky? :< Jojoon -> Nyt kannattaa hieman rauhoittua, ja jos siltä tuntuu niin mennä jatkamaan meuhkaamista "galtsun" puolelle josta tänne jo tavaraa linkittelitkin. Kun katsot tarkemmin, niin kukaan muu täällä ei ole moiseen yltänyt kuin sinä. Ja itse asiasta: pettymyshän tämä on. Amoral on ollut yksi meikeläisen suosikkibändejä pidemmän aikaa, joskin Reptile Ride ei enää edustanut aivan sitä mihin bändissä aikanaan tykästyin. Ari Koivusen lauluäänestä en välitä pätkääkään, ja Nikon lavakarismaan yltämiseen ei ole toivoakaan - ainakaan muutamaan vuoteen. Jules ois ollu kovuutta. Dead men tell no tales. |