Dunga 25.11.2008 10:37:46 | |
---|
*nuolee* En edelleenkään fanita Aria enkä ole koskaan fanittanut. Sai mennä ja minusta on suorastaan mahtavaa kun ihmiset provosoituu tuosta ja itkevät silmät päästään sekä haukkuvat nyt bändin kauppalliseksi. Mikään ei ole niin naurettavaa. "Nyt Amoral kuoli"-tyyliset kommentit eikä yli puoletkaan ole kuullut Arilta kun pari hittiä puhumattakaan siitä miten jätkä ördää. Sitä paitsi Ben tekee hyviä biisejä - Arille tehdyt biisit eivät ole olleet hyviä jos minulta kysytään. Tämä jo tekee asiasta mielenkiintoisen. Se että olet valmis antamaan Arille mahdollisuuden jo erottaa sinut siitä osasta ihmsiä, jotka saavat minut nauramaan. Olen jo nähnyt näitäkin jotka kuoppasivat bändin tähän ilman mitään mahdollisuuden antamisen tapaistakaan eikä tässä ole kun pari tuntia mennyt. Itse odotan tätä suuremmalla innolla kuin jos Niko olisi vielä laulaja. Niko oli omaan makuuni turhan monotoninen murisija. Tarkoitinkin lähinnä Amoralin pyllyn nuolentaa kun niin ylistävää tekstiä tuli ;) Niinpäniin, ei tässä vielä ketään lynkattu ole. Kieltämättä vaan vähän vaikea pala nieltäväksi, kun suosikkilevyt löytyvät kataloogin alkupäästä. Noh, eipä ole pakko kuunnella jos ei uusi tyyli miellytä. Oli Niko monotoninen, mutta mielestäni sopiva tuohon. Ainahan ne Amoralin parhaat puolet ovat soitossa olleetkin. Interstellar overdrive. |
Terry Pantheras 25.11.2008 11:11:24 | |
---|
Sai mennä ja minusta on suorastaan mahtavaa kun ihmiset provosoituu tuosta ja itkevät silmät päästään sekä haukkuvat nyt bändin kauppalliseksi. Mikään ei ole niin naurettavaa. "Nyt Amoral kuoli"-tyyliset kommentit eikä yli puoletkaan ole kuullut Arilta kun pari hittiä puhumattakaan siitä miten jätkä ördää. Sitä paitsi Ben tekee hyviä biisejä - Arille tehdyt biisit eivät ole olleet hyviä jos minulta kysytään. Tämä jo tekee asiasta mielenkiintoisen. Sinähän se täällä nyt meuhkaat vähän niinkuin etukäteen itse itseäsi provoten... ;) Höpsis töppöseen! |
Meadow 25.11.2008 11:11:26 | |
---|
Eiiih mitä |
Burn 25.11.2008 11:26:08 (muokattu 25.11.2008 11:27:18) | |
---|
Ensireaktio oli että kyllä nyt pojat haukkasivat paskaa ja pahemman kerran. Kyllähän sitä silti ymmärtää niitä jotka tuohtuvat asiasta, kuin myös sitä toistakin osapuolta. Pitää nyt sitten vaan uskoa siihen että Ari & the Amoralsin tuleva materiaali on yhtä kuunneltavaa ku aiemmat julkasut. EDIT luulisi nyt jumalauta että sillä kokemuksella, mitä herroilla on plakkarissa, tietävät mitä ovat tekemässä. "I fisted a girl and I liked it..." |
fasces 25.11.2008 11:35:28 | |
---|
Sillä lailla. Ekan kerran kun Amoraliin tutustuin (Diablon lämppärinä muistaakseni 2003) mietin, että ois HELVETIN kova bändi melodisemmalla laulajalla. Noh, hyvin on kelvannut kolmen levyn ajan ilmankin. Kun bändi nyt haki uutta laulajaa, ja nimen omaan melodisempaa, olin erittäin tyytyväinen. Mutta ei tämä ratkaisu nyt miellytä ollenkaan. Onko se Ari nyt sitten niin monipuolinen ja hyvä? Ei ainakaan omien levyjensä perusteella. Mitä Sebastian Bachin kaltaista Arissa muka on? Nojoo, odotellaan ja katsotaan. Ei vaan niin kovasti enää.. I kissed the goat, I liked it. |
Lesko 25.11.2008 11:46:25 | |
---|
Tämä on sitten niin kova juttu, eikä vähiten siksi että, A: Amoral on musiikillisesti ihan vitun kova ja B: Ari Koivunen on edelleen todella hyvä. Tästä on tulossa jotain niin hyvää, vaikka jengi nyt vinkuukin mitä sattuu... |
Closure 25.11.2008 11:57:13 (muokattu 25.11.2008 12:08:56) | |
---|
Minä ainakin vingun. Hyi vittu. Ei näin. Ei sen takia, että Hevi-Ari on kuvioissa vaan sen takia, etten pidä Ari Koivusen äänenväristä enkä nillityksestä tippaakaan. Mulla on ihan sama kuka siellä Amoralin nokkamiehenä keikkuu, mutta Ari Koivusen keikkoja nähneenä sanonkin, että nyt on herralla kova paikka ja suuret saappaat täytettävänä. Arilla on sellanen pikkupoikamainen lavapreesens ja Nikolla oli taas ihan mieletön meininki lavalla. Tuli tuosta promokuvastakin oikein hämmentynyt olo. Ari Koivunen Hustler paidassa, Silver "Fall Out Boy" Ots poseeraa emokkaasti ja heviketjut roikkuu. Oi, että kun ois saanu Matti Vanhasen tuonne taustalle näyttämään hevimerkkiä. Mulla ei ole mitään tuota tyylinvaihdosta vastaan, mutta tuleehan tässä jo tällänen Kivimetsän Druidi fiilis päälle. On jotenkin niin voimaton olo kun tuntuu, että nyt on vedetty taas yhden bändin osalta jonkinlainen ÖVERIvaihde päälle. Ei siinä. Yksi parhaista suomalaisista bändeistä, eikä Arin laulussa sinänsä ole mitään vikaa. Kukapa minä olen sanomaan mitä bändin pitäisi tehdä. Mie en pidä ajatuksesta tippaakaan, mutta lopputuloksen tulen kyllä kaikesta huolimatta kuuntelemaan. Toivottavasti miut yllätetään positiivisesti. Notta toivotaan, että Arisetä osaa karjua. Onneksi mulla on Decrowning, jota voin kuunnella ja itkeskellä amoral-hevipaidassani. Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
J.Newkid 25.11.2008 12:16:55 | |
---|
Naminami! Zaijjai, tästäkin kuulin vahingossa jo kauan sitten.. Mielenkiinto on kyllä katossa, tosta sekoituksestahan voi tulla ihan fitin kova! Täytyypä liimata korva kiinne Amoralin reenikänpän oveen Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Sir Härö 25.11.2008 12:18:13 | |
---|
Onnea Amoralille ja Arille! "Arin" aiempi tuotanto on niin pasnaa ettei itselle uppoa, mutta nyt saattaa olla tiedossa jotain oikeasti kuuntelukelpoista. |
Mirk0 25.11.2008 12:19:33 | |
---|
Odotan mielenkiinnolla. Laitoin juuri Leave Your Dead Behindin soimaan ja tajusin että kuinka hyvin tähän sopisikaan vähän melodisempi laulu. Light in the end of the tunnel was turned off. |
J.L 25.11.2008 12:25:47 | |
---|
Jaa, tuollahan sanottiin Amoralin sivuilla "Aris merits as a singer are well known (at least here in Finland), but it might surprise a lot of people that the dude can also growl with the best of them!". Eli eiköhän tuo sitten hoitele mallikelpoisesti nuo örinätkin. Mielenkiintosta tosiaankin. |
Röntgen-Jeesus 25.11.2008 12:35:21 | |
---|
"Aris merits as a singer are well known (at least here in Finland), Idols-voitto. Siinäpä sitä onkin meriittiä. Noh uutinen ei vaikuta kyllä minuun mitenkään sillä tuskinpa Amoralin tusinahevi tästä miksikään muuttuu vaikka siellä onkin pikkulasten idoli keulilla. "Lets black some metal, shall we?" |
Marshallga 25.11.2008 12:40:17 | |
---|
Koskaan en ole Arista digannut, en laulajana enkä ihmisenä. Siis hyi vittu. Ei kait bändi tehnyt totaalista tyylivaihdosta tämän myötä. Ennen niin mielenkiintoinen orkesteri muuttuu joksikin idols markkinalällypaskan johtamaksi humppakoneistoksi, ei hyvä helvetti sentään. "Support music, not rumors." |
Milkop 25.11.2008 12:47:18 | |
---|
Hah, piti oikein tarkistaa että onko jo huhtikuun ensimmäinen. Ei valitettavasti ollut. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Informaatiokameli 25.11.2008 12:48:08 | |
---|
Ennen niin mielenkiintoinen orkesteri muuttuu joksikin idols markkinalällypaskan johtamaksi humppakoneistoksi, ei hyvä helvetti sentään. Miksi se semmoiseksi muka muuttuisi? Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Aika mielenkiintosta. En kyllä todellakaan ala haukkumaan kuulematta paskaks, ei kait siinä jos Koivunen öristä kerran osaa. Katotaan sitten kun kuullaan näytettä. Näverin Julesia hiljaa mielessäni Nikon korvaajaksi toivoin, vaikkakin Profane Omenin kanssa pitääkin kiirettä. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
Kulkunen 25.11.2008 12:48:31 (muokattu 25.11.2008 12:51:05) | |
---|
Jaa, tuollahan sanottiin Amoralin sivuilla "Aris merits as a singer are well known (at least here in Finland), but it might surprise a lot of people that the dude can also growl with the best of them!". Eli eiköhän tuo sitten hoitele mallikelpoisesti nuo örinätkin. Mielenkiintosta tosiaankin. Toivotaan että örskäyttely sujuu paremmin kuin puhtaampi laulutyyli, lähinnä tyypin ääni ei minua henkilökohtaisesti nappaa ei sitten yhtään. Saa nähdä mitä sieltä tulee, jotenkin epäilyttää että se yhtään paremmalta mun korvaan kuulostaisi hyvänkään bändin keulilla. Mutta sepä jää nähtäväksi. Yllättävä valinta ainakin, jos ei muuta. E: Näverin Julesia hiljaa mielessäni Nikon korvaajaksi toivoin, vaikkakin Profane Omenin kanssa pitääkin kiirettä. Julesilta onnistuivat örinät ainakin todella mallikkaasti, mutta esim. Nervasioniin tungetut puhtaat lauluosuudet eivät niinkään. Tai ei laulusuorituksessa itsessään mitään vikaa, eipä vaan sopinut puhdas laulu siihen. Muutenkin tuo raskaampi laulutyyli on tuonut mukavaa tasapainoa melodisemmalle kitaroinnille, nyt saattaa mennä jo liian pehmoiseksi. The downward spiral never ends. |
CanYouStayStill 25.11.2008 12:53:56 (muokattu 25.11.2008 16:55:47) | |
---|
Yksi pelko tuon promokuvan perusteella on ainakin minulla, että Amoral tulee menemään liian pehmeälle linjalle ja että bändi tulee etenemään Koivusen maineella, ei omallaan. Tulee liikaa Koivusen bändi. Niin ärsyttävä pehmokuva... Ei vain näytä siltä bändiltä, mitä on tottunut kuulemaan. Okei kyllä sinne voi niitä "pehmosia" lauluosuuksia laittaa, mutta kun Koivusen äänestä en vain pidä. Ja jos niitä pehmoisia tulee liikaa, niin ei hyvä. Onneksi on varalla kolme ekaa levyä. Mutta annetaan pojulle mahdollisuus joo, vaikka puristi tämän asian suhteen jollain tasolla olenkin. Toivotaan, ettei tulisi hatullista sitä itseään... Edit: pieniä typoja... |
Aresius 25.11.2008 13:00:29 | |
---|
Itsekin ihmettelen aina tätä *tanan itkemistä joka kerta kun bändeissä tapahtuu muutoksia. Kenen maailma siinä kaatuu jos bändi tekee päätöksen jonka he itse kokevat parhaaksi niin bändin kuin musiikin kannalta? Lisäksi ihmisten luetun ymmärtäminen tuntuu olevan jostain todella syvältä. Jos kerran bändi on sanonut että hakevat laulajaa, joka pystyy vetämään SEKÄ örinät ETTÄ melodisen laulun, niin silloinhan valintaa ei tapahdu jos haluttua ei löydy? Nämä kivien heittelijät voisivat hieman miettiä ennenkuin aloittavat kivityksen. Kuinka moni teistä on kuullut Koivusen laulavan muualla kuin omassa soolomateriaalissaan tai Idolsissa? Veikkaan että nolla on lähellä. Olen Keppikeksin kanssa samaa mieltä että helvetin arvostettava veto kavereilta ottaa bändin keulille laulaja, jonka maine on truehevistien keskuudessa arveluttava. Pitää sitä nyt aina välillä vähän persettä ja keskisormea näyttää, muuten menee liian vakavaksi. Tuo promokuva nyt jatkaa aika samaa linjaa kuin Reptile Ridella, hv- asenteella tuntuvat jatkuvan. Miksi niiden pitäisi aina olla linjaa "synkkäilme-hiuksetsilmillä-kulunutSlayerpaitapäällä"? Mit'n en qle, on menyt zoppaa gorfaan |
Closure 25.11.2008 13:07:11 (muokattu 25.11.2008 13:08:05) | |
---|
Yksi pelko tuon promokuvan perusteella on ainakin minulla, että Amoral tulee menemään liian pehmeälle linjalle ja että bändi tulee etenemään Koivusen maineella, ei omallaan. Tulee liikaa Koivusen bändi. Niin ärsyttävä pehmokuva... Ei vain näytä siltä bändiltä, mitä on tottunut kuulemaan. Okei kyllä sinne voi niitä "pehmosia" lauluosuuksia laittaa, mutta kun Koivusen äänestä en vain pidä. Ja jos niitä pehmoisia tulee liikaa, niin ei hyvä. Onneksi on varalla kolme ekaa levyä. Mutta annetaan pojulle mahdollisuus joo, vaikka puritanisti tämän asian suhteen jollain tasolla olenkin. Toivotaan, ettei tulisi hatullista sitä itseään... Puritanismi ja puristi on kaksi eri asiaa tiedäthän. Mutta jos jotain nyt sanon tosissani, niin jos joku on seurannut tätä amoralin meininkiä ennenkin niin tuskin ottaa tuota promokuvaa HEVI-TOSISSAAN. Edellistä promoa: http://www.spinefarm.fi/press/spikefarm/amoral/Amoral_3713.jpgOnhan tuo nyt huomattavasti enemmän HEVI-MEDAL. Shokki oli kyllä melekonen aluksi ja vieläkin pitää vähän väliä tarkistella onko tullut hassukakkaa housuun kun naurattaa niin kovasti tää veto. Mutta pikkuhiljaa tajusin, että Decrowning on tehty jo. Se on hitosti paras levy bändiltä, enkä mie enää toista samanlaista kaipaa. Saman bändin nimen alla on ennenkin tehty - laidasta laitaan musiikkia (esim. Ulver) ja silti on tullut tunnistettavaa ja hyvää jälkeä. Nyt odotankin jo melko innolla (jännäkakkaa tursuten) mitä sieltä on oikein tulossa. Hevi-Arin pärstä kyllä vituttaa. Notta meikäläisen ystäväpiirissä herättänyt melko kovia reaktioita: "Obscure: mut toi on niin amoral-tyylinen vetoki viel Rusted: ja varmaan nauraa partoihinsa ihan vitusti Rusted: ainii mut aril ei kasva parta Rusted: hihihi" Pummi: Tää on vähän samaa tasoa, kuin että Cannibal Corpsen levyn kansitekstit logoineen olisi Comic Sans MS -fontilla :) Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |