Thyvon 25.11.2008 08:35:56 | |
---|
Tässä vaikuttas olevan nyt semmonen asiayhteys keskustelussa, että paukkumaissit tulille ja venailemaan. :) |
J.L 25.11.2008 08:51:29 (muokattu 25.11.2008 08:53:10) | |
---|
Kyllä leuka putos tuon uutisen nähtyä... Huhhuh, siis mitä hittoa? Suoriutuuko Ari murinalauluista oikeesti? Hylätäänkö murinalaulut kertaheitolla? Itellä ei oo puhdasta melodista laulua vastaan mitään, eikä Koivusta muutenkaan. Mutta kyllä murina on olennainen osa Amoralia, joten kyllä tässä toisaalta odottaa erittäin suurella mielenkiinnolla, että minkäslaista jälkeä sieltä tulee... Täysin puuntakaa tuli joka tapauksessa. Edit: Niin ja lisätään vielä, että toisaalta Koivusen laulu voi toimia tappavan hyvin Amoralin matskun kanssa, ainakin paremmin kun nykysen oman bändinsä. Mutta vaikia kuvitella silti Amoralia tuon tyylisellä laululla... Aika suuri ero. |
Buusteri 25.11.2008 09:07:01 | |
---|
Kunhan nyt ei kävisi tässä samoin kuin Triviumille eli vanhat biisit vedetäänkin keikoilla murinan sijasta kliininä ja lopputulos on jotain aivan hirveää.. tsääs |
reos 25.11.2008 09:22:53 | |
---|
Aivan loistava veto! Pisteet bändille! Nyt alko poru ja valitus, mikä sen parempaa! ahahah! "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
ötzi 25.11.2008 09:30:23 | |
---|
Joo, melko pelon sekasia tunteita herättää tämä kiinnitys. Saa nähdä mitn vanhat biisit taittuu http://www.mikseri.net/artists/?id=99773 Älä satuta itseäsi! |
Keppikeksi 25.11.2008 09:39:49 | |
---|
Naurattaa tuossa lukea IRC-Gallerian keskustelua ja muuta. Hevipuristit sai juuri talikon persreikään and I couldn't be happier about that! 25.11.2008 R.I.P. Amoral (Mielipiteet) 25.11.2008 kaikki jotka tuntevat samoin niin pakenekaa massateini laumaa tuonne. 25.11.2008 MITÄ VITTUA ARI KOIVUNEN 25.11.2008 -___- 25.11.2008 ei nyt jumalauta oikeesti joku ari koivunen -.-' 25.11.2008 r.i.p amoral ... En Arin musaa diggaile mutta ilmeisesti pystyy vanhaakin kamaa vetää kun heebot sen valitsi. Ja tyypit halusivat myös puhdasta laulua jossa on vähäsen raspia. Eli näen hyvin miksi Koivunen otettiin. En ole koskaan kyllä kuullut miehen örisiven niin pakko sanoa että vähän mietityttää. "Ja loppujen lopuksi, ei tässä ole tarkoitus mielistellä Suomen hevipuristeja, vaan haluamme tehdä levyn, josta voi olla ylpeä" sanoo Ben Varon tuossa Iltalehden jutussa ja I couldn't agree more. Hyvä että jätkä uskaltavat tehdä valinnan joka tuntuu oikealta vaikka tietävät ettei yleisö reagoikaan siihen pelkästään hyvin. Pisteet jätkille. Ajattelin antaa uudelle Amoralille tilaisuuden ja naureskelen aikani kuluksi näille puristeille jotka viiltävät ranteensa auki kuin mitkäkin emot. On se suosio vaan niin kamalaa... bändi saa enemmän faneja ja siitä tulee suositumpi niin mitään ei voi kuunnella. Kamalaa kaupallista paskaa miun täytyy olla true niin kuuntelen kaljapullojen kilinää !1"!1!11!!11111!!! HYVÄ AMORAL! Asiat täytyy tehdä kuten itse haluaa välittämättä reaktioista. Odotan mielenkiinnolla. Paska bändi, paskat kamat, ei kaupallista potentiaalia |
mungiisi 25.11.2008 09:42:59 | |
---|
Ennen kuin Koivunen teilataan ihan täysin, niin muistan lukeneeni eräästä haastattelusta (oliskohan ollut Sue-lehdessä), missä Koivunen kertoi eniten diggaavansa death metalia ja demottelevansakin himassa sen tyylistä materiaalia. Mainitsi myös, että Ari Koivunen -yhtye on soittajien ja hänen yhteen sulautuma, mutta aito Ari Koivunen olisi death metalia. Saas nähdä miten käy. |
Super-Jari 25.11.2008 09:44:47 | |
---|
Innolla odotan. Ja onhan tuo jo ihan omana juttunaan mahtava perseennäyttö polkkatukkapossuille. Mahtaa mennä nyt rässilenkkarit vääriin jalkoihin. |
Alpha 25.11.2008 09:50:46 | |
---|
Sen verran täytyy itsekki kommentoida, että tuli kahvit näppikselle Iltalehden avattuani. Koivunen vois pysyä siinä "omassa jutussaan" ja jättää tällaset deathrash-jutut muille. |
Super-Jari 25.11.2008 09:52:30 | |
---|
Sen verran täytyy itsekki kommentoida, että tuli kahvit näppikselle Iltalehden avattuani. Koivunen vois pysyä siinä "omassa jutussaan" ja jättää tällaset deathrash-jutut muille. Heh, mistäs tiedät miten hyvin Koivunen vetää tuollaista musaa? |
Alpha 25.11.2008 09:56:56 | |
---|
Heh, mistäs tiedät miten hyvin Koivunen vetää tuollaista musaa? En tiedä, mutta vahvasti kuvittelen/aavistelen/veikkaan. Annan silti kaverille tilaisuuden todistaa, että olen väärässä. |
Keppikeksi 25.11.2008 09:59:38 (muokattu 25.11.2008 10:00:57) | |
---|
Sen verran täytyy itsekki kommentoida, että tuli kahvit näppikselle Iltalehden avattuani. Koivunen vois pysyä siinä "omassa jutussaan" ja jättää tällaset deathrash-jutut muille. Taidat olla yksi niistä puristeista, jotka saivat sen talikon perseeseen. Kiitän, teidän takia minulla on hyvä fiilis. :) Haluaisin kanssa tietää mistä tiedät miten Ari vetää death trashia. Amoral teki ratkaisun joka oli heille paras ja minun mielestäni on ihailtavaa, että he uskalsivat tehdä näinkin rajun ratkaisun. Innolla odotan ja tuomitsen vasta sitten. Luotan jätkien valintaan että Ari on toimiva vaihtoehto - se maistuuko materiaali tulevaisuudessa minulle on eri asia. Ari on varmasti oikea vaihtoehto bändille, mutta ei välttämättä minulle. Jojon jatkoksi kaikki vaan jos Ari julkisuus pelottaa ja Amoralista tulee jotenkin "epätröö" yhtye. Annan Arille tilaisuuden ja tuomitsen vasta kun olen kuullut jotain materiaalia. Propsit pojille! Voisi pyytää Juffin parille kaljalle ja onnitella kun uskalsivat tehdä asiat kuten itse halusivat välittämättä muista. EDIT: Liian hidas. Anteeksi. :) Paska bändi, paskat kamat, ei kaupallista potentiaalia |
CanYouStayStill 25.11.2008 10:03:15 | |
---|
Nyt alkoi pelottaa ihan vitusti. Ei prkl, jos tämä on totta. Okei jos kaveri osaa tuon homman niin ei sitten mitään, mutta kun sen laulu/lavataitoja tunnutaan morkkaavan kaikkialla. Enkä muutenkaan hirveästi pidä koko kaverista... Entäs tulisiko Silvennoinen takaisin basistiksi tämän seurauksena? Ei tässä tiedä mitä ajatella... Vähän pelonsekaiset fiilikset. Jään pelolla odottamaan mitä tapahtuu, toivottavasti ei mene homma pipariksi, sen verran kova bändi on kyseessä. |
tender.insanity 25.11.2008 10:04:02 | |
---|
En ole koskaan kyllä kuullut miehen örisiven niin pakko sanoa että vähän mietityttää.
Minäpä olen kuullut. Yllättävän hyvin kyllä örisee, ei siinä mitään. Amoralia en tunne, enkä jaksakaan tutustua. |
TTV 25.11.2008 10:06:12 | |
---|
No ei sentään Antti Tuiskua :-) Ari saattaa hyvinkin hoitaa tonttinsa osana oikeaa bändiä, eikä tyyliin Arki koivunen ja bändi. Amoralin historiaa ja tuotantoa kun tarkastelee, en usko poikien tehneen päätöstä hetken mielijohteesta ja varsinkaan ilman testausta. Saattaapi seuraava julkaisu olla keskustelupalstoilla "Death Magneticin" kaltainen spekuloinnin kohde. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
Dunga 25.11.2008 10:06:16 | |
---|
Taidat olla yksi niistä puristeista, jotka saivat sen talikon perseeseen. Kiitän, teidän takia minulla on hyvä fiilis. :) Haluaisin kanssa tietää mistä tiedät miten Ari vetää death trashia. Amoral teki ratkaisun joka oli heille paras ja minun mielestäni on ihailtavaa, että he uskalsivat tehdä näinkin rajun ratkaisun. Innolla odotan ja tuomitsen vasta sitten. Luotan jätkien valintaan että Ari on toimiva vaihtoehto - se maistuuko materiaali tulevaisuudessa minulle on eri asia. Ari on varmasti oikea vaihtoehto bändille, mutta ei välttämättä minulle. Jojon jatkoksi kaikki vaan jos Ari julkisuus pelottaa ja Amoralista tulee jotenkin "epätröö" yhtye. Annan Arille tilaisuuden ja tuomitsen vasta kun olen kuullut jotain materiaalia. Propsit pojille! Voisi pyytää Juffin parille kaljalle ja onnitella kun uskalsivat tehdä asiat kuten itse halusivat välittämättä muista. EDIT: Liian hidas. Anteeksi. :) Juujuu, ylistä vielä vähän enemmän niin on kieli ruskeena ;) Kieltämättä meni se "talikko" perseeseen, mitä sitten, eikö saisi? Olihan tuo aikamoinen yllätys, sitä ei voi kukaan kieltää. Annetaan Arille mahdollisuus, mutta vaikea kuvitella herran yltävän Nikon suorituksiin. Interstellar overdrive. |
hirvijo 25.11.2008 10:15:23 | |
---|
Joskus tais Ari Koivunen vetää Black Winter Dayn Ankkarokissa. Ihan hyvinhän se kai örisi. En kyllä hirveesti muista. ;) jännä juttu tää... |
Keppikeksi 25.11.2008 10:19:23 | |
---|
Juujuu, ylistä vielä vähän enemmän niin on kieli ruskeena ;) Kieltämättä meni se "talikko" perseeseen, mitä sitten, eikö saisi? Olihan tuo aikamoinen yllätys, sitä ei voi kukaan kieltää. Annetaan Arille mahdollisuus, mutta vaikea kuvitella herran yltävän Nikon suorituksiin. *nuolee* En edelleenkään fanita Aria enkä ole koskaan fanittanut. Sai mennä ja minusta on suorastaan mahtavaa kun ihmiset provosoituu tuosta ja itkevät silmät päästään sekä haukkuvat nyt bändin kauppalliseksi. Mikään ei ole niin naurettavaa. "Nyt Amoral kuoli"-tyyliset kommentit eikä yli puoletkaan ole kuullut Arilta kun pari hittiä puhumattakaan siitä miten jätkä ördää. Sitä paitsi Ben tekee hyviä biisejä - Arille tehdyt biisit eivät ole olleet hyviä jos minulta kysytään. Tämä jo tekee asiasta mielenkiintoisen. Se että olet valmis antamaan Arille mahdollisuuden jo erottaa sinut siitä osasta ihmsiä, jotka saavat minut nauramaan. Olen jo nähnyt näitäkin jotka kuoppasivat bändin tähän ilman mitään mahdollisuuden antamisen tapaistakaan eikä tässä ole kun pari tuntia mennyt. Itse odotan tätä suuremmalla innolla kuin jos Niko olisi vielä laulaja. Niko oli omaan makuuni turhan monotoninen murisija. Paska bändi, paskat kamat, ei kaupallista potentiaalia |
Informaatiokameli 25.11.2008 10:27:22 | |
---|
Ari on hirveää paskaa enkä Amoralia ole koskaan kuullut mutta tämä uutinen ilostutti kovasti. Eniten juuri heawyäijjien pelottelu hymyilyttää. En usko, että Ari on Ari & Thö Bandin kanssa saanut tehdä sellaista musaa mitä haluaa, joten kivaahan se vaan on jos joku pääsee ihan oikeaan bändiin laulelemaan. Toivottavasti toimii. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Kuulin jo tämmöstä huhua pari kuukautta sitten suhteellisen luotettavalta taholta ja aika mielenkiintoselta vaikutti. En ymmärrä tollasta rip amoral asennetta, kuunnellaan nyt saatana aluks miltä se tulee kuulostamaan. Mielenkiinto on kova! Ei voi lähtee jos on tullu |