Mutta kiinnostas tietää paljon aron tekeminen maksaa, kauan se kestää tehdä ja kuinka kauan pysyy kunnossa, miten afroa hoidetaan.. jne. Kuinkahan iso pehko mun hiuksista tulis, pelottaa ajatellakin.. Hinnasta en tiedä (aika kallis, kuuulemma...). Yleensä tehdään permanentti aineilla, kestää kahdesta kolmeen tuntiin (kuulemma), ja sehän ei itsestään yleensä kulahda pois, vaan sitä mukaa kun hiukset kasvaa, tosin joistain hiuslaaduista saattaa kai kulua pois (kuulemma). Permanentti myös saattaa vahingoittaa hiusta jonkin verran, vahvoja aineita ovat, ei kannata harrastaa kovin usein (kuulemma)... Ja hiuksista tulee toden näköisesti aivan helvetin iso puuhka... Ku kasvattamassa lettiä ollaan, pitäs saada joku tukka, mikä ei oo aina silmillä ja sais kasvaa rauhassa häiritsemättä mua. Niin no miten sitten on, voihan afrokin olla häiritsevä... Edit: niin siis mulla on aika paksut ruskeat hiukset, aina kikkaralla ja sekasin, eli ei todellakaan heikot suorat hiukset. Elikkäs afron saa tod. näk aika helposti...? Edit2: Jos ton afron käy laitattamassa ja ei tykkää, niin onko mahollista de-afrottaa takasin normaaliin olotilaan? Onko yleensä edes kannattavaa tehdä afroa jos on kasvattamassi hiuksia? Kannattavuudesta en tiedä, mutta luulen että on olemassa jonkinlaisia suoristusaineita, joilla ehkä saa permiksen suoraksi jälleen. Vahvoja aineita nekin, joten ei välttämättä kovin kannattavaa vetää ensin permistä, ja sit heti suoristaa... Harkitse tarkkaan... Ja huomautan että lähes kaikki tieto mitä tähän kirjoitin, on niin mutua, kuin vain olla voi... "Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II) |