Cletus Awreetus 24.11.2008 10:29:35 | |
---|
Ihan ok levy oli. Biisimatsku semmosta kuunneltavaa peruskauraa, tuotannonkin puolesta ihan kiinnostava. Skittatouhu oli mun mielestä yllättävän toimivaa, vaikka oli kyl aika tiluvaihteella usein vedetty. Ihan tyylikkäästi oli ujutettu efektejä, supertiluja ja kaikennäköistä atonaalista kikkailua rokkilikkien väliin. www.myspace.com/buzzpetrol |
Pattari 24.11.2008 12:29:26 | |
---|
Korvaan pistää editointivirhe SCRAPED -kappaleen toisessa säkeistössä. 1.16-1.19 välillä laulu hyppää ehkä otosta toiseen. Ilmeisesti huono liitos kahden oton välillä. Ei kuulosta autotunenkaan aikaansaannoksilta.. En ymmärrä miten se voi olla siellä. En mitenkään.. Ei se mitään mulle merkitse, mutta mietityttää MIKSI. Tämäkin on jo muuten korjattu myspacen kuuntelulistassa olevaan kappaleeseen. Rupes hymyilyttämään, että mitä jos Axl vetäis nyt kaikki levyt myynnistä ton virheen takia ja laittais uuden versio myyntiin vasta vuoden päästä. "Äitis tekee rumia pullia!" |
Gipsplateskrue 24.11.2008 12:32:20 | |
---|
Loistava levy. En olisi kyllä uskonut, mutta tämmöinen eeppinen rockballadi-linja kyllä uppoaa muhun. Madagascar ja I.R.S. on parhautta. Nuo Bucketheadinkin tilutukset menee ihan ok, itse arvostan kyllä kyseistä kitaristia. Onhan kaveri teknisesti tämän kaikkeuden paras, mutta pakko se on myöntää, Slässi se sai kaiken kuulostamaan tunteikkaalta, jepjep... |
Geffen 24.11.2008 12:49:08 | |
---|
Hyvä esimerkki: Shackler's revenge. Nauhaton kitara kompissa ja soolossa. Kitarasoolo on todella hieno. Siitä ei perusjannu osaa soittaa tahtiakaan, että se kuulostais menevän edes lähelle. ..ei, on on olemassa muullakin lailla hyviä sooloja kuin flyygelinkannelle soitetut neljäsosanuotit. Teknisesti Slash kyllä osais no vetää puhtaasti, mutta miks sen pitäs vetää ;) Varsinkaan Buckethead sooloja (joita ei vältämättä puhtaasti osais, mut muut sit). Nice boys don't play rock n' roll |
sticky fingers 24.11.2008 13:12:46 | |
---|
Samaa mieltä. Vaikkapa nyt Hra Slashin Kitaristina erottaa tämän levyn instrumentinomistajista siinä, ettei kaverilla olisi mielenkiintoakaan "urheilla" tai kilpailla soittamisella, ja Slashin Sydän ja Sielukkuus on näistä lurittelijoista kaukana. Hampaat irvessä kuuntelin levyn 3. kerran - yleensä 3. kuuntelulla tapahtuu jotain - tämä menee alaspäin. This moment calls for some Hendrix :) Oh grow up fanipoika! Aikuinen mies sentään... Slash huippukitaristi, yhtälailla kuin tällä levyllä sohivat kaveritkin. En tiedä, ketä kaikkia siellä on. Mutta ne on kaikki ihmisiä kuten Slashkin... En tiedä, miten hyvin tunnet Slashin, Bucketheadin tai muut levyn soittajat, mutta Slashin Sielukkuuden ja Sydämen ylistäminen verrattuna kenen tahansa muun vastaaviin on melkoisen kornia... Täältä tähän. Kuuntelen levyn sitten, kun sen kirjastosta jaksan hakea.,, -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
Dr. Muff 24.11.2008 13:28:45 | |
---|
Samaa mieltä. Vaikkapa nyt Hra Slashin Kitaristina erottaa tämän levyn instrumentinomistajista siinä, ettei kaverilla olisi mielenkiintoakaan "urheilla" tai kilpailla soittamisella, ja Slashin Sydän ja Sielukkuus on näistä lurittelijoista kaukana. Hampaat irvessä kuuntelin levyn 3. kerran - yleensä 3. kuuntelulla tapahtuu jotain - tämä menee alaspäin. This moment calls for some Hendrix :) Mun mielestä Finck hoitaa homman tosi hyvin ja kyllä ne jotkut överitilut ovat överiydessään aika mielenkiintoisia. Ei se olisi edes toiminut että Slash olisi vielä koittanut palata ajassa taaksepäin ja pyrkinyt toistamaan sen mitä teki alkuperäisessä guns n rosesissa. Velvet Revolverin kahden levyn perusteella voi varmaan jo todeta hän on jo antanut kaikkensa Axlin alaisuudessa. Jos jotain negatiivista noista levyn kitarajutuista pitää sanoa niin tone voisi paikkapaikoin olla vähän orgaanisempi. Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
Velli 24.11.2008 13:34:42 | |
---|
Tämäkin on jo muuten korjattu myspacen kuuntelulistassa olevaan kappaleeseen. Rupes hymyilyttämään, että mitä jos Axl vetäis nyt kaikki levyt myynnistä ton virheen takia ja laittais uuden versio myyntiin vasta vuoden päästä. Mitä, kyllä se virhe mulla ainakin vielä kuuluu siellä. Juuri kohdassa 1:19. |
Jokapaikanapina 24.11.2008 14:09:22 | |
---|
Yks juttu mikä muuten häiritsee aika pirussa tässä uudessa "bändissä" on se, että tää ei oikein oo bändi. Axl sitä, Axl tätä, Axl päättää aina kaikesta. Musta bändi on, tai pitäs olla, sellane aika tasa-arvone yhteisö, mutta tässä ei kyllä oo kyse mistään tasa-arvosta. |
Peoplez 24.11.2008 14:36:59 | |
---|
Yks juttu mikä muuten häiritsee aika pirussa tässä uudessa "bändissä" on se, että tää ei oikein oo bändi. Axl sitä, Axl tätä, Axl päättää aina kaikesta. Musta bändi on, tai pitäs olla, sellane aika tasa-arvone yhteisö, mutta tässä ei kyllä oo kyse mistään tasa-arvosta. Sehän on tietenkin vain sinun mielipide, että bändin tulisi olla tasa-arvoinen. Minun mielestäni paras musiiikki on yleensä syntynyt yhden miehen visiosta. Kompromissit taiteessa on harvoin hyvä asia. Mutta jos katselet tämän levyn krediittejä niin kyllä siellä Rose on antanut muiden osallistua biisien kirjoittamiseen. Mutta eiköhän loppupeleissä Axl ole kuitenkin päättänyt "kaikesta". |
krautio 24.11.2008 14:53:22 | |
---|
Jospa tuo Scrapedin "moka" on osoitus Akselin inhimillisyydestä!! Heh, en ollut itse tuota aikaisemmin bongannutkaan, mutta mielenkiintoinen muljahdus siinä tosiaan kuuluu. Toinen "moka" mun mielestä on Prostitutessa kohdassa 0.24. Mun korviin kuulostaa siltä, että pianolla tulee riitasointu/huti. Kuulostaa kyllä sen verran pahalta, että tuskin on tuota sävelletty. Viisaammat saavat jatkaa... t. Köpe "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
Yks juttu mikä muuten häiritsee aika pirussa tässä uudessa "bändissä" on se, että tää ei oikein oo bändi. Axl sitä, Axl tätä, Axl päättää aina kaikesta. Musta bändi on, tai pitäs olla, sellane aika tasa-arvone yhteisö, mutta tässä ei kyllä oo kyse mistään tasa-arvosta. Taitaa vaan johtua tosta Axlin jonkinasteisesta perfektionismista ja kontrollifriikkiydestä että haluaa hoitaa kaikki hommat itse, ne todennäköisesti albumin kokonaisuuden kannalta tarpeettomatkin asiat. Emmä ainakaan usko että kokonaisuus olisi kovastikin kärsinyt vaikkei Axl olisi kaikkia mahollisia hommia ite säätänyt. Mutta jos hän parhaaseen lopputulokseensa näin pääsee, niin hyvä näin. Axl-showhan tää on jo pidemmän aikaa ollut. |
Satellite Kid 24.11.2008 16:08:52 | |
---|
En tiedä, miten hyvin tunnet Slashin, Bucketheadin tai muut levyn soittajat, mutta Slashin Sielukkuuden ja Sydämen ylistäminen verrattuna kenen tahansa muun vastaaviin on melkoisen kornia... Niin no - näistähän on täällä turha väitellä, aika näyttää. "Ilkka Kanerva myöntää lähettäneensä tekstiviestejä ja kiistää kiistäneensä viestien lähettelyn aiemmin." |
T.R.N. 24.11.2008 16:25:29 (muokattu 24.11.2008 16:48:49) | |
---|
Axl on kyllä... Eipä ole aikoihin mikään uusi musa vetänyt sanattomaksi. Pitkänaikaan Axlille on tullut naurettua ja toisaalta tavallaan sitten unohtanut koko ukon. Mutta nyt voisi kai hiljentyä, koska onhan tämä MAHTAVA levy! Aika taas näyttää kauanko tämä kestää kuuntelua. Mä toivoin kyllä, että tätä levyä ei julkaistaisi koskaan, mutta onneksi tämä julkaistiin. Nyt voin jakaa toivomista, että levy menestyy sen verran hyvin, että niitten ei tarvitse soittaa livenä koskaan enää kuin pari pakollista vanhaa Guns juttua. tai sitten niitä Axlin kirjoittamia biisejä. Vaikka My World? Punainen huutava pallo is back! Duffiltakin tuli Loadedin kanssa uusi levy (ep). Hyvältähän kuullostaa tämäkin, itseasiassa paljon paremmalta kuin edellinen Loaded julkaisu. Vahingonilo on..???.. Ihan kivaa!
(Kaikkien kitarasankarien sankari Danny"DEE"Rottenstar orkesterista theFabulous65) |
Geffen 24.11.2008 19:32:24 | |
---|
Ei se olisi edes toiminut että Slash olisi vielä koittanut palata ajassa taaksepäin ja pyrkinyt toistamaan sen mitä teki alkuperäisessä guns n rosesissa. Velvet Revolverin kahden levyn perusteella voi varmaan jo todeta hän on jo antanut kaikkensa Axlin alaisuudessa. Mitä VeeÄrräläiset on sanonu, no teki noilla levyillään paljon kompromisejä. Etenkin Scottin hyväks. Ja nyt kuulemma aikomassa palata vanhaan enemmän riffirock tyyliseen musaan. Nice boys don't play rock n' roll |
Geffen 24.11.2008 19:35:59 | |
---|
Oh grow up fanipoika! Aikuinen mies sentään... Slash huippukitaristi, yhtälailla kuin tällä levyllä sohivat kaveritkin. En tiedä, ketä kaikkia siellä on. Mutta ne on kaikki ihmisiä kuten Slashkin... En tiedä, miten hyvin tunnet Slashin, Bucketheadin tai muut levyn soittajat, mutta Slashin Sielukkuuden ja Sydämen ylistäminen verrattuna kenen tahansa muun vastaaviin on melkoisen kornia... Sattuuko lempibändisi olemaan Children Of Bodom? Nice boys don't play rock n' roll |
hilloviiva 24.11.2008 20:08:03 | |
---|
Kova levy! Lähinnä vaan sen takia että piisit on kovia. Arvostan nyt Axlia hyvänä piisintekijänä ja laulajana! Levy kuulostaa myös hyvältä. 8 Human nature. I do something nice for you, you do something nice for me, like not kill me. Next thing you know, we're friends.
MacGyver |
Rajapatsas 24.11.2008 21:28:18 | |
---|
Jospa tuo Scrapedin "moka" on osoitus Akselin inhimillisyydestä!! Heh, en ollut itse tuota aikaisemmin bongannutkaan, mutta mielenkiintoinen muljahdus siinä tosiaan kuuluu. Toinen "moka" mun mielestä on Prostitutessa kohdassa 0.24. Mun korviin kuulostaa siltä, että pianolla tulee riitasointu/huti. Kuulostaa kyllä sen verran pahalta, että tuskin on tuota sävelletty. Viisaammat saavat jatkaa... t. Köpe Mihin olemmekaan nykymaailmassa menneet, kun levyiltä löytyvät mokat aiheuttavat vastaavia tunnekuohuja!? Tähän perään sitten pirunsarvet päähän ja sopiva kokoelma erilaisia hymiöitä... |
Tympee Huttunen 24.11.2008 21:28:19 (muokattu 24.11.2008 21:29:43) | |
---|
On kyllä hyvä levy. Monipuolisia biisejä ja tuotanto on onnistunut. Axl Rosen ääni tuntuu olevan hyvässä kunnossa esim. IRS-biisissä lähtee loppupuolella aikamoinen korkea venytys. Itseasiassa en ole koskaan ollut ihan suurin Axl Rosen äänen ystävä, mutta tätä albumia on helppo kuunnella. Ehkä kaikkein vähiten minua kiinnostaa nuo nopeammat ja räväkämmät biisit, sillä pääosan tuntuu vievän biisit kuten There Was A Time, Madagascar, This Love jne. Tosin kuunnellessa levyä koko ajan nousee niitä omia suosikkeja ja hyviä biisejä esille. Uskomatonta, että levy tosiaan tuli ulos. Myynti on varmaan aivan tajutonta. Axl on näköjään itsekin soitellut kitaroita levylle. |
Flash 25.11.2008 09:17:23 | |
---|
Jospa tuo Scrapedin "moka" on osoitus Akselin inhimillisyydestä!! Toinen "moka" mun mielestä on Prostitutessa kohdassa 0.24. Nuo "mokat" on varmasti jätetty sinne ihan v-ttuilumielessä. Kaikki kun kumminkin odottavat tältä levyltä täydellistä virheettömyyttä... :) Live Music Is Better! |
Joees 25.11.2008 09:28:41 | |
---|
Nuo "mokat" on varmasti jätetty sinne ihan v-ttuilumielessä. Kaikki kun kumminkin odottavat tältä levyltä täydellistä virheettömyyttä... :) Eikös tuo yks moka kuitenkin oltu fiksailtu myspacessa olevaan versioon? Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox |