Mursukanta 21.11.2008 21:50:03 | |
---|
En osta. En osta mitään. |
Oisko tää semmonen treenikämpällä keksitty vitsi, joka olisi ehkä kuitenkin ollut tyylikkäämpää jättää toteuttamatta? Siivet. |
zekeode 24.11.2008 18:45:00 | |
---|
Oisko tää semmonen treenikämpällä keksitty vitsi, joka olisi ehkä kuitenkin ollut tyylikkäämpää jättää toteuttamatta? Ulkomailla yleistynyttä touhua, joten miksipä kyseistä toimintaa ei saisi harrastaa Suomessa? Lisäksi pitää biisilistat kivasti elossa ja bändin enempi varpaillaan. Eput on kuitenkin saavuttanut täällä kaiken mahdollisen... Niin ja eiköhän nuo kaikki 17 tuplaliveä lähde tilaukseen. Täällä Eppujen vihaaminen olevan suosittu harrastus. |
maelstorm 25.11.2008 11:54:09 | |
---|
Ulkomailla yleistynyttä touhua, joten miksipä kyseistä toimintaa ei saisi harrastaa Suomessa? Lisäksi pitää biisilistat kivasti elossa ja bändin enempi varpaillaan. Eput on kuitenkin saavuttanut täällä kaiken mahdollisen... Niin ja eiköhän nuo kaikki 17 tuplaliveä lähde tilaukseen. Täällä Eppujen vihaaminen olevan suosittu harrastus. mun mielestä sitten taas on ihan järkevät perustelut ja syyt sille, miksi esim. minun tietämistäni bändeistä (monta sataa) yksikään ei ole lähtenyt tämän sorttiseen penseään paskatouhuun mukaan. Jos tämmöinen touhu on "ulkomailla yleistynyttä" niin antaa kuulua niitä esimerkkejä, joissa yhtye julkaisee puolen toista kuukauden sisään lähemmäs kaksikymmentä livealbumia perättäisistä konserteista. Siivet. |
Kaake 25.11.2008 13:41:47 | |
---|
Jos tämmöinen touhu on "ulkomailla yleistynyttä" niin antaa kuulua niitä esimerkkejä, joissa yhtye julkaisee puolen toista kuukauden sisään lähemmäs kaksikymmentä livealbumia perättäisistä konserteista. No jos minä vaikka aloitan: Pearl Jam http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=11:aifqxqr5ldhe~T21 No väärinhän se meni Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand?
Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band. |
Bonham 25.11.2008 14:43:23 | |
---|
mun mielestä sitten taas on ihan järkevät perustelut ja syyt sille, miksi esim. minun tietämistäni bändeistä (monta sataa) yksikään ei ole lähtenyt tämän sorttiseen penseään paskatouhuun mukaan. Jos tämmöinen touhu on "ulkomailla yleistynyttä" niin antaa kuulua niitä esimerkkejä, joissa yhtye julkaisee puolen toista kuukauden sisään lähemmäs kaksikymmentä livealbumia perättäisistä konserteista. Eikös King Crimsonin sivuilta ole mahdollista tilata niitä livelättyjä vaikka kuinka... ja Gov't Mulelta kanssa? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
mrk 25.11.2008 14:58:26 | |
---|
Eikös King Crimsonin sivuilta ole mahdollista tilata niitä livelättyjä vaikka kuinka... ja Gov't Mulelta kanssa? Onhan noita vaikka kuinka: Black Crowes, Metallica, Smashing Pumpkins, Phish, Genesis, The Who, Pearl Jam, Allman Brothers Band jne... lukuisista vähemmän tunnetuista nimistä puhumattakaan. "Short On Long Term Goals" |
maelstorm 25.11.2008 16:27:10 | |
---|
Vilpittömästi pyydän siis anteeksi nyt. en tiennyt että tähän tämä homma on mennyt.. Aika jumalattoman surullista rahastamisen meininkiä. Että niitä vähiä albumeja ostavia faneja viedään nenästä näin törkeästi... suorastaan nyt alkoi harmittamaan, että itsekin typeränä menin ja ostin lauantaina jokusen levyn. vittu saatana enää en osta ainoatakaan. Siivet. |
zekeode 25.11.2008 17:09:37 | |
---|
Vilpittömästi pyydän siis anteeksi nyt. en tiennyt että tähän tämä homma on mennyt.. Aika jumalattoman surullista rahastamisen meininkiä. Että niitä vähiä albumeja ostavia faneja viedään nenästä näin törkeästi... Eikös tuon tyylisten livelevyjen julkaisu ole nimenomaan hyvää fanitoimintaa? Ei tarvitse ostaa paskalaatuisia bootlegeja (tai nykyään imuttaa), tai sitten yrittää tehdä omia nauhoituksia. Pienellä rahalla saa muistoksi keikan (hyvällä laadulla) jolla kävi, tai johon ei jostain syystä päässyt. Tietääkseni noita livejä ei ole pakko ostaa. |
kivi 25.11.2008 18:48:13 (muokattu 25.11.2008 18:50:08) | |
---|
Vilpittömästi pyydän siis anteeksi nyt. en tiennyt että tähän tämä homma on mennyt.. Aika jumalattoman surullista rahastamisen meininkiä. Että niitä vähiä albumeja ostavia faneja viedään nenästä näin törkeästi... suorastaan nyt alkoi harmittamaan, että itsekin typeränä menin ja ostin lauantaina jokusen levyn. vittu saatana enää en osta ainoatakaan. Täh? Ideahan on se, että fanit saa ostaa just sen keikan jolla ne on itse olleet. Ei noi levyt Anttilan laaria täytä, eikä idea oo se että mennään ja ostetaan kaikki noi levyt, vaan ostetaan vaan se "oma" keikka. Myydäänhän keikoilla sellaisia kiertuepaitojakin, joilla näytetään et on oltu jollain sen rundin keikalla. Kai se on yhtä nastaa ekstraa että voi ostaa levyn, tai itse asiassa suuressa maailmassa ennemmin live-DVD:n, josta voi sillai näyttää pysäytyskuvasta, että "toi huitova hönö jolla on hirvilippis päässä oon minä". Kummista asioista ihmiset pillastuu??? Ja Sir Dickylle sellaista, et ei mulla mitään Eppu Normaalia vastaan todellakaan ole. Sanoinpahan vaan, että niiden keikat kuulostaa jo valmiiksi levyiltä (kuten kuulostaakin, miksaaja esim hakee biisikohtaisesti aikakauden sointia) niin että siirto levyksi on aika luonteva, eikä menetys oo suuri jos hiki ei haisekaan. Mut yritäpä laittaa levylle sellainen fiilis, mikä joskus on kun kielet on jo poikki ja ääni mennyt mut musa jatkuu vaikka lattiaa hakaten. Eppu Normaalin live tuskin on mikään Metallic K.O. :-D |
Bonham 25.11.2008 18:58:22 | |
---|
Eput on kyllä semmonen jännä juttu. Välillä tuntui, että kulutin bändin loppuun 70-80-lukujen taitteessa (ja ne ne olikin hyviä aikoja!). Pari päivää sitten autoillessa radiosta tuli jotain niiden 80-luvun lopun matskua, ja sehän kuulosti hiton hyvältä... tutulta, kotoiselta ja turvalliselta... hitto, mulle tuli sellanen olo, että pitäs ostaa joku niiden levy oikein cd:nä! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Mr. Mustard 29.11.2008 13:40:11 | |
---|
Eppujen Kouvolan keikka peruttu Pantsen keuhkokuumeen takia! P"#¤%le! No eihän tuolle voi mitään. Oliko kukaan tuolla Mikkelin keikalla, jossa Pantse oli pyörtymäisillään ja viitisen biisiä jäi soittamatta. Live-levystä tulee mielenkiintoinen? "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Misse 29.11.2008 15:47:55 | |
---|
Mä olen ollut jo vuosia melkoisen kyllästynyt Eppuihin. Lähinnä juuri niiden -90 luvun hittipönötyskeikkojen takia. Ja sama taisi jatkua vielä tällä vuosituhannellakin alkuun. Sitten jokunen vuosi sitten kävin yhdellä klubikeikalla ja hitto, äijäthän soittivat rokkia ja hyvin. Ja kyllähän Torvisen Juha vähän yrittää lavashöytäkin pitää, mutta yksin se on tietysti vähän hankalaa. Meneillään olevan kiertueen settilistoja katsellessa tosiaan alkaa harmittaa, ettei tullut lippua yhdellekään hankittua. Ja fanipalstaltaan huomasin, että kyllä siellä oli useampikin hc-fani ostamassa koko levyläjän, eikä vain sitä yhtä. Allekirjoitus ja nimen selvennys |
konehes 29.11.2008 16:46:17 | |
---|
Täh? Ideahan on se, että fanit saa ostaa just sen keikan jolla ne on itse olleet. Ei noi levyt Anttilan laaria täytä, eikä idea oo se että mennään ja ostetaan kaikki noi levyt, vaan ostetaan vaan se "oma" keikka. Et ole tainnut koskaan olla minkään bändin fani? Kyse on siitä, että fani haluaa hommata kaikki lempiyhtyeensä julkaisut ja kaiken muunkin bändiin liittyvän krääsän. Itse olen jossain määrin keräillyt Smashing Pumpkinsia ja kyllä mua ainakin hieman syö, että he julkaisevat 15 live-levyä kerralla. Koko setille tulee hintaa 429.95$, joten ostamatta jää. cherub with heavy metal machine |
ReBeat 29.11.2008 17:57:46 | |
---|
Et ole tainnut koskaan olla minkään bändin fani? Kyse on siitä, että fani haluaa hommata kaikki lempiyhtyeensä julkaisut ja kaiken muunkin bändiin liittyvän krääsän. Ettei tässä nyt vaan olisi jo kyse neuroosista eikä fanittamisesta? |
Mursukanta 29.11.2008 23:34:17 | |
---|
Et ole tainnut koskaan olla minkään bändin fani? Kyse on siitä, että fani haluaa hommata kaikki lempiyhtyeensä julkaisut ja kaiken muunkin bändiin liittyvän krääsän. Itse olen jossain määrin keräillyt Smashing Pumpkinsia ja kyllä mua ainakin hieman syö, että he julkaisevat 15 live-levyä kerralla. Koko setille tulee hintaa 429.95$, joten ostamatta jää. Voihan sitä ilman levyjäkin fanittaa. |
Kikolaa 29.11.2008 23:45:07 | |
---|
Voihan sitä ilman levyjäkin fanittaa. Ei tarvitse fanittaa ollenkaan. One O'Clock Jump |
ejhfi 30.11.2008 12:21:18 | |
---|
Aika kaksinaisesti tähän suhtaudun. Eppu Normaali oli meikäläiselle joskus pikkuklossina se "maailman kovin bändi" ja koko homma huipentui varmaan siihen, kun Saimaa-Ilmiö tuli kotikaupunkini leffateatteriin ja Cocktail Bar ilmestyi. Sitten Epuista tuli eppunormaali, koko kansan on popinstituutio. Monta kertaa onkin tullut mieleen, että eikö nämä osaa ollenkaan lopettaa? Varmasti ihan hauska veto bisnesmielessä tämä livelevyjen sarja, varsinkin jos äijät vielä harrastavat korkeushyppyä, mutta muuten, ei kiitos. Kai tämä on sitten sitä, että mennään "meidän firma"-paita ja -lippikset päällä diggailemaan tuttua turvallista ja vähän rajumpaa kuin River Dancea ja ostetaan matkamuistoksi CD, jota voidaan sitten kesällä huudattaa kaasugrillillä naapureiden kiusaksi meisingillä "mä olin muuten tuolla, etkös vähän kadehdi". Diggailen mieluummin Elävänä Euroopassa plättyä. En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Mr. Mustard 30.11.2008 14:58:45 | |
---|
Mitäs pahaa on meidän firmassa, tutussa ja turvallisessa ja kesägrillailussa? "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |