manjaana 23.11.2008 14:32:28 | |
---|
En ole, ei kestä vielä perse merivettä. Oui, hittaast hyvää tulee.... -Sama pää- |
isojussi 23.11.2008 15:41:18 | |
---|
... Suoraan sanottuna mua ei kiinnosta valssin ja tangon soittaminen pätkän vertaa. Valssia tylsempää/paskempaa musiikkia ei ole olemassa.... Onpa ovelasti ilmaistu, että ei taitu. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
walttoni 23.11.2008 15:42:18 | |
---|
Onpa ovelasti ilmaistu, että ei taitu. Tuohon on ihan helppo tulla komppaamaan. COVS2. |
isojussi 23.11.2008 15:53:46 | |
---|
Tuohon on ihan helppo tulla komppaamaan. D-mollista: yy-kaa-koo, kaa-kaa-koo, "Metsään on tullut jo syys...." Niin paskaa musaa ei olekaan, etteikö sen hyvin soittaminen oo hienoa ja haaste. Eilen ei tosin vedetty valssia - jollei Emma-twistiä lasketa semmoseks. * Jalua vedettiin jonkin verran. Jengi tykkäs ja kehui kovasti. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
JK 23.11.2008 17:47:03 | |
---|
Eilen ei tosin vedetty valssia - jollei Emma-twistiä lasketa semmoseks. * Jalua vedettiin jonkin verran. Jengi tykkäs ja kehui kovasti. Ei vedetty valssia eilen, ei. Oltiin rokkibändillä yksityisbileissä. Bassosoolokin tuli vedettyä. Jouduin uhrautumaan kuljettajana toimineiden puolesta ja juomaan heillekin tarjotut ainekset. Ja ei ollut mitään 4 cl paukkuja ne... Jäätiin vielä poikkeuksellisesti soiton jälkeen juhliin tilaajatahon pyynnöstä. Kotimatkalla iski huono olo pariin kertaan, samoin kotiin päästyäni joudun hiukkasen tyhjentelemään vatsalaukkua. Liekö ollut huonoa ruokaa. Aamupäivällä tsekkailin keikalla mukana olleet vermeet ja ne olivat kyllä asianmukaisesti pakattuina kaikki tallessa, vaikka pakkaamisesta ei kovin tarkkoja muistikuyvia ole. Täytyy kysellä muilta bändin kavereilta että oliko mulla hauskaa.. Saadaanko ruoka?? |
Meisseli 23.11.2008 18:31:51 (muokattu 23.11.2008 18:31:58) | |
---|
Pari hauskaa iltaa Keurusselällä. Porukkaa oli paljon ja kiva soittaa. Pikkujoulukausi sitten meikäläisen osalta alkanut. Jouluruokaa tarjos kunnon väki ja semmonen arviolta noin 5 eri biisiä sisältävä joululevy soi tauotta ravintelissa. (No soiton aikana vissiin oli kiinni..) Loistava henkilökunta, todella mukavia tyyppejä. Änd Unnunnuu.... |
isojussi 23.11.2008 19:35:29 | |
---|
..Jäätiin vielä poikkeuksellisesti soiton jälkeen juhliin tilaajatahon pyynnöstä... Mekin jäätiin juhlapaikalle vielä, kun asiakkaat oli lähteneet. Vedettiin meinaan tossa mun työväentalolla. Varmistettiin, ettei paikalle jääny avattuja viinipulloja väljähtymään. Sekä juotiin mun *jalua poigodes. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
KoskPaavo 23.11.2008 20:59:05 | |
---|
Lähdetkin sitten helpoimmasta päästä purkamaan. Valssien "hyvyydestä" en tiedä, mutta taittumisjuttu saattaa tökätä vaikkapa Varisevissa lehdissä tai Brusselin pitsissä. Mallia voit kuunnella vaikka Luostarin Timon cd:ltä. Oivat esimerkit tarjoilit, samoin kuin voisivat olla Straussin perheen tuotokset. Tuokin olis Guitarhemmolle hyvä treenata: http://uk.youtube.com/watch?v=im5WEdAHP8E " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
thomasgynn 23.11.2008 22:22:19 | |
---|
"Eikös teillä ole hanuria orkesterissa? Ei tule mittään!" Ennen keikkaa lausuttu rohkaisupuheenvuoro. |
Riksteri 23.11.2008 22:47:00 | |
---|
|
ahvenonkala 23.11.2008 23:08:48 | |
---|
Hei. Minä olen Juho ja olen Serranoaddikti. |
Lennu 23.11.2008 23:11:07 | |
---|
Shine On You Crazy Diamond on hieno valssi. Sen valkkaisin häävalssikseni, koko biisin. Minen tiedä mitään, minussa on matoja! |
Marshall83 23.11.2008 23:28:46 | |
---|
Pari hauskaa iltaa Keurusselällä. Porukkaa oli paljon ja kiva soittaa. Pikkujoulukausi sitten meikäläisen osalta alkanut. Jouluruokaa tarjos kunnon väki ja semmonen arviolta noin 5 eri biisiä sisältävä joululevy soi tauotta ravintelissa. (No soiton aikana vissiin oli kiinni..) Loistava henkilökunta, todella mukavia tyyppejä. Muuten täsmälleen samanlaiset tunnelmat jäi viikonlopusta Saarijärvellä, perjantaina vaan ei ollu ketään mut lauantaina paikka oli täynnä. -Asia kunnossa. |
Meisseli 24.11.2008 00:17:45 | |
---|
Täytyyy vaa viel semmosta sanoo et toi jouluruokapuoli on tökkiny itellä jo vuosia. Kauhulla odotan tulevaa kuukautta kun tiän että sitä on tarjolla joka paikassa.. Änd Unnunnuu.... |
kuunsirppi 24.11.2008 06:54:49 | |
---|
Mun eilisellä keikalla ei juopoteltu, eikä sen jälkeenkään kyllä :o) Kovasta pyrystä ja pohjoistuulesta huolimatta kirkko oli täynnä väkeä. Tuomasmessu on kait sen verran erilainen, että se vetää väkeä. Samoin musiikki. Melko vauhdikkaalla tempolla veti house-band virretkin, mitä oli ja muutenkin oli aika raflaava meininki. Omatkin laulut onnistu oikein luonnikkaasti Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
humppahanuristi 24.11.2008 13:21:28 | |
---|
Iskipä puolen tunnin sähkökatko, yhden setin viimeinen kappale jäi pelkäksi haitarisooloksi ja tauon aikana arpajaiset venyi sen verran, että sähkötkin tuli takaisin. Humpasta rautalankaan... |
Iskipä puolen tunnin sähkökatko, yhden setin viimeinen kappale jäi pelkäksi haitarisooloksi ja tauon aikana arpajaiset venyi sen verran, että sähkötkin tuli takaisin. Eihän mulla mitään uusia juttuja ole mutta kerran oltiin keikalla paikassa, jossa salin valaistus ja se töpseli, josta bändi otti sähkönsä oli liitetty yhteen ja vähän väliä joku vähensi salin valaistusta ja meidän musa muuttui pelkäksi rumpusooloksi. Sitten kun laitteet bootattiin ne meni perusasetuksille ja otti tuokion ennen kuin ne oli saatu kohdalleen ja sitten taas jotain toista turakaista alkoi liika valo häiritä. |
Lennu 24.11.2008 22:45:53 | |
---|
Eihän mulla mitään uusia juttuja ole mutta kerran oltiin keikalla paikassa, jossa salin valaistus ja se töpseli, josta bändi otti sähkönsä oli liitetty yhteen ja vähän väliä joku vähensi salin valaistusta ja meidän musa muuttui pelkäksi rumpusooloksi. Sitten kun laitteet bootattiin ne meni perusasetuksille ja otti tuokion ennen kuin ne oli saatu kohdalleen ja sitten taas jotain toista turakaista alkoi liika valo häiritä. Hehhee, valot ja tökkeli samassa sähkössä, nyt kyllä keksit jutun vaan viihdykkeeksi ;D Minen tiedä mitään, minussa on matoja! |
paice60 24.11.2008 22:51:53 | |
---|
Hehhee, valot ja tökkeli samassa sähkössä, nyt kyllä keksit jutun vaan viihdykkeeksi ;D Eihän toi mitään. Aikoinaan joissan paikoissa kun annettiin valomerkki niin samalla meni sähköt poikki lavalta ja samantien päälle. Teki muuten hyvää kovaäänisille. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
EP 24.11.2008 22:52:57 | |
---|
Eihän toi mitään. Aikoinaan joissan paikoissa kun annettiin valomerkki niin samalla meni sähköt poikki lavalta ja samantien päälle. Teki muuten hyvää kovaäänisille. Jep! ja Hep, toi pitää paikkansa ..piti juuri samastakirjoittaa |