Aihe: Waltari. Rankasti aliarvostettu?
1 2 3 4 5 6 7 8
pehko
13.09.2008 13:34:47
kyllä tuo uus Waltarin biisi paranee joka kuulemalla. voisivatkin laitella uutta studio rieskaa jo ulos. kelpais mulle.
Corruption, war and pain is god.
Deathrace King
13.10.2008 00:02:46 (muokattu 13.10.2008 00:03:44)

Oli torstaina tosi hyvä levynjulkkarikeikka Rocksissa! Matskua tuli Kärtsyn sanoin ysärihumpasta akustisesti soitettuun thrash metalliin:D ja Angelin tytötkin kävivät vetämässä pari biisiä. Ja Kärtsy oli luonnollisesti aivan liekeissä. Eli kandee mennä kattoo livenä!

Uus biisi on myös hyvä ja video hieno. Tilaukseen meni tuo uus kokoelmalevy.

Waltari on kyllä itselle yksi parhaimmista suomalaisista bändeistä ja kevyesti omaperäisin. Järkkäsin muuten viime vuoden kesällä bändille Lappeenrantaan keikan ja erittäin mukavia ihmisiä ovat. Jatkot olivat hurjat, vedettiin kunnon omakotitalobileet ja kovimmat bilettäjät(Kärtsy mukaan lukien) olivat vielä meiningeissä aamuyhdeksältä :D

Onko muuten kukaan nähnyt tuota Kärtsy Hatakka Bandiä livenä? Minkälaista settiä vetävät ja tuleeko paljon Waltarin musaa myös? Näyttäis olevan ens torstaina Semifinaalissa keikka.
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA!
Deathrace King
23.11.2008 18:20:27

Olin tsekkaa Waltaria perjantaina Imatralla ja tosi hyvä keikka jälleen kerran. Yleisöä ei hirveästi ollut paikalla, mutta bändi veti täysillä ja setin loppupuolella oli oikein hyvä meininki myös yleisössä. Kärtsy veti hienosti ja Sami kävi välillä yleisön puolella tiluttelemassa :) Uutta plättyä tulee kuulemma vasta ensi syksynä.

Ps. tää topic on kyllä väärällä osastolla, ei paljon näytä keskustelua syntyvän yhdestä Suomen parhaimmista bändeistä.
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA!
pehko
24.11.2008 11:14:29
Ps. tää topic on kyllä väärällä osastolla, ei paljon näytä keskustelua syntyvän yhdestä Suomen parhaimmista bändeistä.

se johtuu siitä että kukaan ei nykyään anna arvoa oikeasti hyvälle musiikille.
"Nyky-yhteiskunta on omiaan tappamaan kaiken kiinnostuksen elämää kohtaan." - minä
pehko
24.11.2008 20:11:28

Johtunee pikemminkin siitä, että bändi ei ole kaiketi hyvää musaa hirveästi saanut 15 vuoteen aikaiseksi. Edit: ok, en ole sitä kameleonttilevyä kuullut, mutta tuo viimeisin oli ainakin melkoista skeidaa Torcha-aikoihin verrattaessa.

musta kyllä se hyvä setti lähti vasta So Finesta...Torcha on huomattavasti ei yhtä hyvää (mikä ei tietenkään tarkoita huonoa)
"Nyky-yhteiskunta on omiaan tappamaan kaiken kiinnostuksen elämää kohtaan." - minä
Peoplez
05.01.2009 12:28:06
Ei tuu mistään bändistä niin kovat 90-lukuun liittyvät fiilingit kuin Waltarista. Tuli kuunneltua varhaisteininä aika paljonkin. Ainakin Big Bang ja Space Avenue löytyi hyllystä. Sittemmin rahdattu divariin ja bändi ikäänkuin unohtui vuosikausiksi. Pitääpä koittaa vähän tutustua uudelleen.
Deathrace King
16.09.2009 23:42:11

Huom! Olet kirjoittamassa yli 254 päivää vanhaan ketjuun!

So what!

Uusi biisi, Below Zero, kuunneltavissa: http://www.myspace.com/waltarimusic

Suomen kiertuettakin näköjään pukkais lokakuun puolen välin jälkeen. Hienoa!
"Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.myspace.com/thrashcreation
arppah8
18.09.2009 09:09:52

Deathrace King: So what!

Uusi biisi, Below Zero, kuunneltavissa: http://www.myspace.com/waltarimusic

Suomen kiertuettakin näköjään pukkais lokakuun puolen välin jälkeen. Hienoa!

Ei huono biisi. Ja tännekin tulevat. Olen paikalla.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Rhapa
28.09.2009 20:33:12
Sopisi varmaan raskaamman osaston puolelle? ;)

Itse olen aina diggaillut waltarista ja uusikin skipale on kyllä hyvä. Hienoa, että soitot vielä jatkuu.
cautta carvaisten civesten!
pehko
29.09.2009 10:47:55
kyllä Waltari syöksee laatutavaraa ulos aina. Hankintaanhan tuo levy menee välittömästi.
"Kaikki järjestäytyneet dogmaattiset uskonnot ovat harhaanjohtavia, eikä itseään kunnioittavan ihmisen pidä hyväksyä niitä ehdottomina." - Hypatia Aleksandrialainen
El Coyote
16.10.2009 19:46:11
No ni, nyt on uusi levy kuultu läpi kymmenisen kertaa ja täytyy sanoa, että ensimmäistä kertaa Space Avenuen jälkeen olen positiivisesti yllättynyt bändin aikaansaannoksesta. Olin meinaan ehtinyt menettää uskoni Waltarin suhteen jo täysin.

10 biisiä, joista kaksi hieman muita heikompia (ei siis huonoja) on ainakin minun mielestä varsin hieno suoritus.
Yksin eläessään on kämpän viisain henkilö.
bedlam
17.10.2009 12:54:36 (muokattu 17.10.2009 12:54:59)

El Coyote: No ni, nyt on uusi levy kuultu läpi kymmenisen kertaa ja täytyy sanoa, että ensimmäistä kertaa Space Avenuen jälkeen olen positiivisesti yllättynyt bändin aikaansaannoksesta. Olin meinaan ehtinyt menettää uskoni Waltarin suhteen jo täysin.

Jahas, pitää kai se vanhana fanina testata tämäkin tuotos sitten. Edellistä levyä taisin kuunnella jopa kerran...
jigsore
17.10.2009 19:31:22

Edellistä levyä taisin kuunnella jopa kerran...

Meikästä se oli aivan hyvä levy verrattuna kolmeen edelliseen, joita olen jaksanut kuunnella ehkä sen kerran läpi. Uuteen pitäisi tutustua, kovasti on kehuttu.
brutal groove: CLOCK PARADOX | hybrid prog: DEPTH BEYOND ONE'S
Deathrace King
18.10.2009 18:52:40

Oli loistava levynjulkkarikeikka eilen Dantesissa! Hyvänpituisen setin soittivat, pari encoreakin tuli. Uuden levyn biiseistä livenä toimivat hienosti ainakin nimibiisi Below Zero, Syntax Error ja My Own Satisfaction. Kunnon old school matskuakin tuli, nimittäin Liisterimies ja Nakki :D Yli-Sirniötä ei näkynyt, näinköhän Kreatorin kanssa kiireitä.. Paikkaajana Maiden Hellistä tuttu Kimmo. Joku nuori jamppa kävi vetämässä pari biisiä, niin että kolme kitaristia oli yhtä aikaa vetämässä. Kaveri oli ilmiliekeissä, näytti että jäbä elää omaa unelmaansa, haha! Loistavat livebiisit, Atmosphere ja One Day toki kuultiin ja hemmetti että toimii hienosti.

Suosittelen siis ehdottamasti paikalle menoa jollekin kiertueen tulevista keikoista! Itse ainakin On The Rocksiin ja mahdollisesti myös Lappeenrantaan yritän päästä tsekkaamaan.
"Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.myspace.com/thrashcreation
pehko
19.10.2009 17:58:32
oooh, hyvältä kuulostaa tuo keikka setti...ensi lauantaina täällä turussa ovat, sinne suunnattava on.
"Kaikki järjestäytyneet dogmaattiset uskonnot ovat harhaanjohtavia, eikä itseään kunnioittavan ihmisen pidä hyväksyä niitä ehdottomina." - Hypatia Aleksandrialainen
pehko
25.10.2009 11:25:05
siisitiä, en sitten päässy turun keikalle sisään. syy: väärät housut....mitä vittua?
kupteri
28.10.2009 23:54:44

Dammit, ois huomenna täällä. Tekis niin mieli mennä kattoon jos jaksais... (keittiöremppa päällä, syö energiaa). Uusi levy oli aika jees.
jigsore
29.10.2009 08:32:18

kupteri: Dammit, ois huomenna täällä. Tekis niin mieli mennä kattoon jos jaksais... (keittiöremppa päällä, syö energiaa). Uusi levy oli aika jees.

Itsekin vähän kahden vaiheilla jaksaako lähteä, kun on töihinlähtö aamulla. Toisaalta jos ne jo kymmeneltä aloittaa niin ehkä, ehkä.
Uusi levy kuulosti parin pyörityksen jälkeen ainakin paremmalta kuin Radium Round/Rare Species/Blood Sample -combo.
brutal groove: CLOCK PARADOX | hybrid prog: DEPTH BEYOND ONE'S
arppah8
29.10.2009 09:09:16

pehko: siisitiä, en sitten päässy turun keikalle sisään. syy: väärät housut....mitä vittua?

http://www.filmtotaal.nl/images/covers/wrbro888w9.jpg ?
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)