Simo78 24.11.2008 09:51:05 | |
---|
Kaikki täällä "arvostaa" valtavirrasta poikkeamista mut kun joku sitten on sitä oikeasti niin tulos on tälläinen. Ainakaan meikäläinen ei arvosta tekotaiteellisuutta ja paskanjauhantaa. Ja MUN mielestä Jippu tekee sitä, onko se sitten totuus niin on toinen asia. Ainakin se on mun totuus:-). Jos joku katseli bb ja idolsin välissä nykytanssia teemalta, niin se vasta olikin oikea (teko)taiteellisuuden riemuvoitto... |
jazzmies 24.11.2008 09:53:17 | |
---|
Ainakaan meikäläinen ei arvosta tekotaiteellisuutta ja paskanjauhantaa. Ja MUN mielestä Jippu tekee sitä, onko se sitten totuus niin on toinen asia. Ainakin se on mun totuus:-). Jos joku katseli bb ja idolsin välissä nykytanssia teemalta, niin se vasta olikin oikea (teko)taiteellisuuden riemuvoitto... Nyt ollaankin jo asiassa, hjuva! Mitä on sitten "todellinen taide" ja asiaperusteinen kritiikki? Mul tällanen kikotusmusa aiheuttaa aina valtavaa sisäistä raivoa. Sama merenque-hommat, verenpaine nousoo. -Roberto - |
Johnny Buzz 24.11.2008 09:59:50 | |
---|
Jos Idols tuotanto ei olis näyttänyt Kallen ja Peten pudotusuhkaa niin Pete olis nyt katsomossa kannustamassa.Tuliko niille paniikki et lempilapsi putoo ?. Eiköhän toi ollu ihan käsikirjoitettu juttu, jolla saatiin jengi vaan äänestämään vielä vähän enemmän. Jotenkin paisto sellainen teennäisyys tosta läpi. |
thekimble 24.11.2008 10:10:44 (muokattu 24.11.2008 10:14:53) | |
---|
Eiköhän toi ollu ihan käsikirjoitettu juttu, jolla saatiin jengi vaan äänestämään vielä vähän enemmän. Jotenkin paisto sellainen teennäisyys tosta läpi. Petellä ja annalla oli ollut lähetyksessä väärät tekstiviesti numerot "Äänestä Annaa lähettämällä 3 numeroon 17103" "Äänestä Peteä lähettämällä 2 numeroon 17102" Numerot 17103 ja 17102 eivät ole käytössä! Kaikki äänet annetaan numeroon 17101 jos tolla pudotus ilmoituksella koitettiin sitä virhettä paikata. Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix |
Bonham 24.11.2008 10:36:39 | |
---|
Jeeus mitä sättäämistä. Kuinka moni teistä omistaa edellisten Idolsien levyjä? Kuinka moni on maksanut itsensä keikoille? Jipun sijaan "asiantuntijana" olisin suonut näkeväni jonkun pidemmän linjan laulajan - uskottavuusongelma villasukkien kanssa oli ainakin mulle melkoinen... mutta eihän sen mulle pidäkkään toimia. Pojat hei, tää on viihdettä. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Dunga 24.11.2008 10:42:56 | |
---|
Jeeus mitä sättäämistä. Kuinka moni teistä omistaa edellisten Idolsien levyjä? Kuinka moni on maksanut itsensä keikoille? Jipun sijaan "asiantuntijana" olisin suonut näkeväni jonkun pidemmän linjan laulajan - uskottavuusongelma villasukkien kanssa oli ainakin mulle melkoinen... mutta eihän sen mulle pidäkkään toimia. Pojat hei, tää on viihdettä. Mitä väliä sillä on omistaako edellisien Idolsien levyjä tai onko käynyt keikoilla? Pitäisikö sen vaikuttaa jotenkin kommentointiin tai mielipiteisiin? Interstellar overdrive. |
JCM 24.11.2008 10:47:40 | |
---|
Eilinen oli kyllä ihan Jone & Ellen show? Saadaan puolitoista tuntia kulumaan viiteen lauluesitykseen tuommoisilla ihanilla ylimääräisillä ohjelmanumeroilla, ei oikein toimmi nyt. Pitkästyy monta kertaa tuona aikana. |
Rattata 24.11.2008 10:48:05 | |
---|
Koop ja tää joka tippu veti parhaiten. Ja kyl se Petekin vetää tasasen varmasti. |
Diablero 24.11.2008 11:10:20 (muokattu 24.11.2008 11:13:10) | |
---|
. Jos joku katseli bb ja idolsin välissä nykytanssia teemalta, niin se vasta olikin oikea (teko)taiteellisuuden riemuvoitto... Joo mä en myös löytänyt tosta esityksestä sitä pointtia. Olin siinä jotain teemoja havaitsevinani: seksuaalisuus, siihen liittyvä kyvyttömyys yhdistettynä koviin haluihin (se lyhyiden kyynärsauvojen kanssa ryömivä mies jolla oli patukoita pystyssä pitkin ruumista) ym. pikkujuttuja. Mutta kokonaisuus menee vähän ohi varsinkin kun äänimaailma ei kyllä yhtään tukenut tuota teosta. Oli vaan sellaista juurikin tekotaiteellista paskaa. Yleisö siitä näytti kyllä tykkäävän :D "Tekotaiteellisuuden" suhteen olen nykyään vähän sitä mieltä, että joskus liiankin helposti leimataan jutut tekotaiteelliseksi tai sellaisiksi, että niillä vaan haetaan shokkiarvoa tai hulluuskredittejä sen sijaan että koetettaisiin vähän ymmärtää mikä se sanoma on. meni offtopiciksi EDIT: oikeastaan näin alkava lause herättää joskus huolestumista: . Jos joku katseli bb ja idolsin välissä nykytanssia teemalta ei siis mitenkään arvostelevasti kirjoittajaa kohtaan, tajusin pointtisi ja tuen sitä, ohjelma oli aika paskaa |
En katso, mutta vaimo katsoo. Enkä tietenkään olé voinut välttyä näkemästä lehtien lööppejä ym. mainossälää. Itse itseäni lainaten tuolta Paskimmat TV-mainokset ketjusta: " Idols on muuten Suomen pisin TV-mainos. Ihmiset katsovat puoli vuotta mainosta, jonka tarkoitus on vain ja ainoastaan myydä levyä ja artistia." Katsoisivatko ihmiset jonkun muun tuotteen mainosta töllöstä puolen vuoden ajan, jos sitä sitten pääsisi ostamaan? Tai vaikka kaikki eivät ostaisikaan, niin kyllä tuotantoyhtiö ja levy-yhtiö saa halpaa mainosaikaa TV:ssä ja ilmaista mainosta tuotteelle työpaikan kahvipöytäkeskusteluissa. Nuorten kohdalla halpaan menemisen ymmärrän, mutta että vanhempien. |
Simo78 24.11.2008 11:21:39 (muokattu 24.11.2008 11:32:22) | |
---|
EDIT: oikeastaan näin alkava lause herättää joskus huolestumista: . ei siis mitenkään arvostelevasti kirjoittajaa kohtaan, tajusin pointtisi ja tuen sitä, ohjelma oli aika paskaa Eipä mitään, kyllä huolestuttaa jo mua itseänikin, että tuollaisen lauseen olen kirjoittanut. Ja vielä enemmän se, että tulee noita kumpiakin ohjelmia vielä katsottua:-). Mihin se meikäläisen elämän on kadonnut? No toisaalta, mihin on kadonnut tv:stä kunnon ohjelmat? Fudista kyll tulee, mutku akka ei anna katsoa... |
Juzzu 24.11.2008 11:28:39 | |
---|
Yleisö siitä näytti kyllä tykkäävän :D Kyllä itsekin repeilin holtittomasti kun se yksi miestanssija skeittaili sen renkaallisen levyn päällä naistanssijoiden taustalla. Aivan käsittämättömän huikeaa spektaakkelia! Mieluummin tuota katsoi kun Idollssin jaarituksia, laulusuoritteet piti toki katsoa idollsista. |
Mr.Jones 24.11.2008 12:26:13 | |
---|
Joo mullakin eksyi kanava teemalle kun se nainen oli kainalosauvojen kanssa "härösti" maassa ja ääntelin mikrofoni suussaan!! Legendaarista... Mutta vielä idolsista niin kyllä mä tuosta Anna-Kaisasta tykkäsin, harmi että putosi. Jotain kivaa mystisyyttä.. Varsinkin eilen Anna-Kaisa sai mut keskittymään biisiin, esiintymisellään tosi kovasti. Kalle veti eilen yllättävän hyvin mutta ei sen kyllä pitäis enää jatkaa. Sen ääni on jotenkin niin monotoninen ja helvetin tylsä että on vaikeeta löytää sellainen biisi jonka Kalle pystyis äänellään räjäyttämään uusiin sfääreihin... |
MK73 24.11.2008 12:36:57 | |
---|
Eipä tartte tätäkään ohjelmaa enää katsoa, kun Ansku tippu, vaikka veti todella hyvin. Toivottavasti hänestä kuullaan vielä musiikin merkeissä. |
sticky fingers 24.11.2008 12:55:04 | |
---|
Eilen oli kyllä ehkä tasaisin setti tähän mennessä. Kukaan ei mitenkään säväyttänyt, hyvässä tai pahassa. - Ansku oli vähän mitäänsanomaton, - Pete oli säkeistöjen kanssa melko hämärässä(jollei aivan yössä), vaikka vetikin kertsit sitten ihan tutulla hyvällä meiningillä. Jo tuomaristonkin puolesta finaalikamaa - Anna lauleskeli kivasti, mutta vireen kanssa oli eilenkin ongelmia. Tuli vähän sellainen Enya/Björk fiilis tosta. - Koop veti parhaiten, mutta wow-efekti puuttui tuosta(kin). Jotenkin tuntuu tosiaan, että haettiin Lapin kesä-toisintoa tuosta, mutta verrattuna Meurmanin vetoon jäätiin kauas. - Kalle lauloi paremmin, kuin aikaisemmin, mutta oli ihan selvää, että sai punaisen rivin tuomariston takia. Saattaa olla jopa finaalissa, vaikka laulu onkin näissä kisoissa ollut sielläpäin. Oikeilla biiseillä varmaan ihan hyväkin laulaja. Finaaliin noista voi mennä oikeestaan kaikki. Pete näyttää olevan varma, mutta muut kolme kisaavat kyllä tasaväkisesti, kukin omilla vahvuuksillaan... -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
vanttera 24.11.2008 13:30:33 | |
---|
Eilen oli kyllä ehkä tasaisin setti tähän mennessä. Kukaan ei mitenkään säväyttänyt, hyvässä tai pahassa. - Ansku oli vähän mitäänsanomaton, - Pete oli säkeistöjen kanssa melko hämärässä(jollei aivan yössä), vaikka vetikin kertsit sitten ihan tutulla hyvällä meiningillä. Jo tuomaristonkin puolesta finaalikamaa - Anna lauleskeli kivasti, mutta vireen kanssa oli eilenkin ongelmia. Tuli vähän sellainen Enya/Björk fiilis tosta. - Koop veti parhaiten, mutta wow-efekti puuttui tuosta(kin). Jotenkin tuntuu tosiaan, että haettiin Lapin kesä-toisintoa tuosta, mutta verrattuna Meurmanin vetoon jäätiin kauas. - Kalle lauloi paremmin, kuin aikaisemmin, mutta oli ihan selvää, että sai punaisen rivin tuomariston takia. Saattaa olla jopa finaalissa, vaikka laulu onkin näissä kisoissa ollut sielläpäin. Oikeilla biiseillä varmaan ihan hyväkin laulaja. Finaaliin noista voi mennä oikeestaan kaikki. Pete näyttää olevan varma, mutta muut kolme kisaavat kyllä tasaväkisesti, kukin omilla vahvuuksillaan... -sf Nää on jo finaaleja jou. "No kuka siellä muka ois ollu joraamassa ja
kiinnittänyt niitten tyttöjen
huomion ellei meitsi." |
sticky fingers 24.11.2008 13:40:17 | |
---|
Nää on jo finaaleja jou. No niinpä on... Tyhmä minä. Sori. Olisin voinu kirjottaa, että viimeiseen finaaliin... -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
Informaatiokameli 24.11.2008 14:36:24 | |
---|
Saakeli, että repesin aina kun Kalle lauloi kertsissä "rakkauden"-sanan. RakKAUURGHDEN!!! Kuulosti ihan joltain läpällä heitetyltä karaoke-esitykseltä. Vaan paremmin se Kalle kuitenkin lauloi, mitä osasin odottaa täältä luettujen kommenttien perusteella. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
kk80 24.11.2008 14:52:34 (muokattu 24.11.2008 14:54:13) | |
---|
Nuorten kohdalla halpaan menemisen ymmärrän, mutta että vanhempien. Levyn & artistin ohella tuossa pyritään myymään myös äänestystä. Itse olen aina ollut siinä uskossa, että äänestyksen osuus ohjelman tuotosta on marginaalinen mm. operaattorikustannusten takia. Nyt Idolsissa ja etenkin BB:ssä äänestysmahdollisuutta on painotettu entistä enemmän. Aikaisemmilla kausilla äänestää on voinut vasta sitten kun kaikki ovat laulaneet, nyt äänestää voi heti. Myös viimehetken "paniikkiäänestys" on otettu käyttöön vasta nyt. Itse en lämpene äänestykselle enkä näe aiheelliseksi äänestää mielestäni hyviäkään esityksiä -tuskin olen ikäryhmässäni ainut. Nuoremmat varmaan sen sijaan äänestävät suosikkiaan ihan kiukulla ja se selittääkin yllättävät pudotukset. Kalle kerää tietyn, aktiivisesti äänestävän kohderyhmän äänet tiukasti itselleen, muiden ei niin aktiivisesti äänestävien äänet jakaantuvat tasaisemmin loppujen kilpailijoiden kesken. Jos ohjelmassa voisi antaa miinus ääniä niin varmasti Kalle olisi tippunut jo jatkosta. Nyt Kalleen kohdistuvaa antipatiaa ei ole oikein voinut kunnolla kohdistaa. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Pluto 24.11.2008 14:54:53 | |
---|
En ole tänä syksynä katsonut yhtään Idols-lähetystä. Eilen eksyin kanavalle juuri, kun joku veti Valonkantajaa. Kuulosti järkyttävältä. Vaihdoin kanavaa. Dillon, you son of a bitch! |