Aihe: Settikuvat Volume 4
1 2 3 4 5109 110 111 112 113122 123 124 125 126
Jupi57
23.11.2008 11:06:49
Jupin Slinkku-linkki ei skulaa?

Se on se sama! Miten lie tuolleen kopioitunut, mutta ei ollut uutta linkkiä tarjottavana mulla nyt.
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
isoaarne
23.11.2008 17:50:36
Mun mielestä just jees. Siis niinku siks just magee setti. Jos mä jotain vihaan (jos ei ole käynnyt selväksi), niin se on tämä

http://muusikoiden.net/dyn/users/48825.jpg

Ai? Kiitos paljon.

Mut tiiäks mitä, sun mielipiteellä ei ookkaan väliä kun sä oot taas juovuksissa. :)
Style Before Technique
hemmo
23.11.2008 17:54:37

Ai? Kiitos paljon.

Mut tiiäks mitä, sun mielipiteellä ei ookkaan väliä kun sä oot taas juovuksissa. :)

Ei Kailis enää dokaa, kun se on liittynyt pasifistisiin streittariortodokseihin.
Bobana
23.11.2008 18:11:25
Ei Kailis enää dokaa, kun se on liittynyt pasifistisiin streittariortodokseihin.

Ai ei vai....?

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=30&t=113168&o=1440
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Kailis
24.11.2008 00:21:02 (muokattu 24.11.2008 00:25:59)

Ai? Kiitos paljon.

Joukki man, piis ja tsori sinnekin. Olin juovuksissa, myönnetään. Rankka rupeama duunissa vaatii hieman vastapainoa.

Juu, YÖK ja amerikan dude on kiinnittänyt maton toisin kuin minä (omakuvassa).

Selvä amatööri =( Koko tuon but-endin idis on nimenomaan laittaa se tuon sillan kautta. Herkistää mattoa kummasti. Oliko tuo sun 8-luginen? Mitä vuosimallia? Paljon maksoi?
Kailis
24.11.2008 11:51:27

8-luginen, 4/1965, tuli setin mukana (Sound King), mutta ei ollut kallis ; )

Siis onko sulla koko setti tuota samaa sarjaa? Tahtoo kuvia!
SadoYeti
24.11.2008 17:08:11
Kävin sitten hakemassa inventaariotyhjennyksen keskellä jypin musapörssin varastossa iät ja ajat lojuneen Ayotten Custom esittelysetin pois...tästä on enää paha laittaa parempaa on mun suhteellinen mielipide :) Omissa kuvissa pari suttuista otosta näin alkuun.
Bacchus
24.11.2008 17:52:19
Kävin sitten hakemassa inventaariotyhjennyksen keskellä jypin musapörssin varastossa iät ja ajat lojuneen Ayotten Custom esittelysetin pois...tästä on enää paha laittaa parempaa on mun suhteellinen mielipide :) Omissa kuvissa pari suttuista otosta näin alkuun.

Ai saakeli kun on nätti setti. Joskus musafasulla naputtelin Ayoetteja, sellaista sustainia en ole kuullut missään muussa setissä. Huutaa varmaan vähän liikaakin lähimikityksessä, mutta sitä nyt saa aina kontrolloitua.
I consider myself a road man for the lords of karma - Hunter
Tindrum
24.11.2008 18:05:48

YOU LUCKY BASTARD!!! On kyllä koppavat, perhana. Noin hienot padat melkein - siis melkein - saavat unohtamaan ton sairaan vasenkätisyyden. ; )
m© "Ketä tänään lyötäisiin?" K-Supermarket
SadoYeti
24.11.2008 19:27:40 (muokattu 25.11.2008 11:51:28)
YOU LUCKY BASTARD!!! On kyllä koppavat, perhana. Noin hienot padat melkein - siis melkein - saavat unohtamaan ton sairaan vasenkätisyyden. ; )

Meinaa oikeakätisellä setillä soitto olla intensiivisen harjoittelun puutteen takia semmoista hakuammuntaa välillä tomien kanssa että ei oikein näillä enää uskalla moista harrastaa :D ...Tosin voi olla että jos ei jammulta saa suoravetotuplaa vasenkätisenä niin menee sitten settikin "oikein" päin.

Niin, se soundi on tosiaan jotain aivan järjetöntä vaikkeivät tällä hetkellä kunnolla vireessä edes olekaan ja sointia löytyy khyl tarpeeksi...minä pidän.
Muuten, jos jollain on tallessa Riffi 3/97 niin haluaisin itsekin saada numeron Ayotte artikkelin käsiini....
Jupi57
25.11.2008 20:53:13 (muokattu 25.11.2008 20:57:17)
Siis onko sulla koko setti tuota samaa sarjaa? Tahtoo kuvia!

Tuossa pahimpaan hinkuun:
(rimpula lienee japsikopio)

http://muusikoiden.net/dyn/users/50303.jpg
Kailis
25.11.2008 20:57:29 (muokattu 25.11.2008 20:58:39)

http://muusikoiden.net/dyn/users/50303.jpg

Kiitos Jupi-setä =D Alkaa vahvistumaan käsitys siitä että haluan Slinkun setin, mutta olisko se jopa Radio King???
Mikä on japsikopio?
Jupi57
25.11.2008 21:05:28 (muokattu 25.11.2008 21:10:06)
Tuo symbaaliständi vaikuttaa kopiolta, noiden aitojen hi-hat ja snareständin rinnalla.
Kyllä se on kolmikerros mahonkisetti ja varmemmaksi vakuudeksi lattiatomissa on alkuperäinen kalvo tallessa ja siinäkin lukee, että Sound King.
Setti on just semmoinen yksikerroskalvoilla "jazz-soundiin" taipuva. Suosittelen
Kailis
25.11.2008 21:11:09

Eiku tarkotin että mää voisin haluta Radio Kingin.
Nolte
25.11.2008 21:27:04 (muokattu 25.11.2008 21:28:35)
Tuo symbaaliständi vaikuttaa kopiolta, noiden aitojen hi-hat ja snareständin rinnalla.
Kyllä se on kolmikerros mahonkisetti ja varmemmaksi vakuudeksi lattiatomissa on alkuperäinen kalvo tallessa ja siinäkin lukee, että Sound King.
Setti on just semmoinen yksikerroskalvoilla "jazz-soundiin" taipuva. Suosittelen

Onko tuonsorttiset Slinkut "samaa sarjaa" soundillisesti, kuin vanhat Ludarit? Samantyyppiset runkorakenteet ainakin... Tai, mitä eroja löytyy? Vai löytyykö?

EDIT: Joo, pahalta näyttää tuon kopio -kukkakepin kanssa. ;)
meiän bändin paras rumpali
Kailis
25.11.2008 21:39:31

Onko tuonsorttiset Slinkut "samaa sarjaa" soundillisesti, kuin vanhat Ludarit? Samantyyppiset runkorakenteet ainakin... Tai, mitä eroja löytyy? Vai löytyykö?

EDIT: Joo, pahalta näyttää tuon kopio -kukkakepin kanssa. ;)

Ei ainakaan Mikan mielestä =D
Jupi57
26.11.2008 00:34:50
Onko tuonsorttiset Slinkut "samaa sarjaa" soundillisesti, kuin vanhat Ludarit?
Ne ovat vähintäänkin "samaa sarjaa".

Samantyyppiset runkorakenteet ainakin... Tai, mitä eroja löytyy? Vai löytyykö?
Viisteet, ne eroavat toisistaan...ja usko tai älä Slingerlandin viimeistely on parempi.

Pidän erityisesti tästä mahonkislingerlandin soinnista, vaikka se ei aikansa "parasta mahdollista sarjaa" olekaan.

Tahtoo unohtua, että näissä oli yleensä kahta puulajia laminoitu vuorotellen (Rogersin ensimmäinen vaahterasetti tuli markkinoille 1978! eli ne suosituimmat olivat vaahtera/poppeli/vaahtera -settejä).

Joo, pahalta näyttää tuon kopio -kukkakepin kanssa.
Okei, Nolte on luullakseni erään länsivaltion agentti, tulkoon se nyt sanotuksi. Nyt voit sen kertoa, Missä se on tehty? (tuo kukkakeppi)

Ei ainakaan Mikan mielestä =D
Minulla on tuossa Ludwigin 70-luvun suihkuverhosetin lugeissa pitkät "nutit" elikkäs mutterit sekä basarien että tomien lugeissa.
Minä vuonna ne vaihtuivat lyhkäsiksi???1980?
Kailis
26.11.2008 00:59:31

Tahtoo unohtua, että näissä oli yleensä kahta puulajia laminoitu vuorotellen (Rogersin ensimmäinen vaahterasetti tuli markkinoille 1978! eli ne suosituimmat olivat vaahtera/poppeli/vaahtera -settejä).

Tämä ei ihan auennut.
hollmi-5
26.11.2008 08:50:42 (muokattu 26.11.2008 08:51:40)
Tämä ei ihan auennut.

Rungossa on kolme kerrosta: vaahtera-poppeli-vaahtera tai mahonki-poppeli-mahonki. Vahvikerenkaat ovat yleensä vaahteraa.

Slingerland oli banjotehdas :-)

Slingerlandit ovat hienot. Minua ne eivät miellytä yhtä paljon, kuin Ludwigit. Ludwigit muuten muuttuivat rungoiltaan vuonna -68. Vaahtera-poppeli vaahteraiset tulivat. Minä pidän vanhempaa runkoa parempana.

Slingerlandeja ei arvosteta yhtä paljon, kuin Ludwigeja. Yhtenä syynä saattaa olla jopa soundi?
Soundit, piuhat ja kajarit.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)