Fortune 11.02.2004 19:09:03 | |
---|
Riffihän on aivan ruoska lehti, tilatkaa nyt mielummin soundia. Maito on pahaa, juokaa koivuhalkoja. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
SF3YLO 16.02.2004 19:08:54 | |
---|
Rupee oikeesti kiehuun kohta yli.... Riffini on jo 16 arkipäivää (postinjakelupäivää) myöhässä!!!! Sit se tulee kuitenkin just ens viikolla - sillon ku en oo kotona - vaan lapissa... |
Vilhelmus 16.02.2004 20:11:28 | |
---|
Maito on pahaa, juokaa koivuhalkoja. Hoho. |
Hoho. Hyvä vertaus oli Fortunella. Ei saa nauraa. "Kaikki musiikki on ihan paskaa, paitsi jazz on vielä paskempaa"
-Juoppo, eräässä Kuopiolaisessa kaljakuppilassa |
Dumb 16.02.2004 22:01:40 | |
---|
Tänään muuten tuli Riffi, ainakin minulle. |
Super-Jari 16.02.2004 22:07:25 | |
---|
Tänään muuten tuli Riffi, ainakin minulle. Samoin. Minkä bändin arvelet olleen Alangon jutussa? "Kaikki musiikki on ihan paskaa, paitsi jazz on vielä paskempaa"
Vilhelmus 16.02.2004 22:16:45 | |
---|
Samoin. Minkä bändin arvelet olleen Alangon jutussa? Uteliaisuus heräs kans :) |
Dumb 16.02.2004 22:18:51 | |
---|
Samoin. Minkä bändin arvelet olleen Alangon jutussa? Jaa-a. Paha mennä sanomaan. 8-) |
Super-Jari 16.02.2004 22:19:37 | |
---|
Uteliaisuus heräs kans :) Jotenkin jäi semmonen kotiteollisuus-maku suuhun. Muistelen että jossain olisi ollut puhetta siitä serkku suhteesta. Spekulointia, spekulointia "Kaikki musiikki on ihan paskaa, paitsi jazz on vielä paskempaa"
tikka 16.02.2004 22:21:02 | |
---|
maito on pahaa juokaa lapsivettä!!! Mmmmmmmmmmm... isäni on hauki! |
Fortune 16.02.2004 23:08:59 | |
---|
Perhana, minun Riffini on 700 kilometrin päässä. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Super-Jari 16.02.2004 23:10:35 | |
---|
Perhana, minun Riffini on 700 kilometrin päässä. Ei paha. Olet siis Puolangalla? Ouluun ei ole pitkä matka sitten. Voit tulla meille huomenna lukemaan jos tahdot. "Kaikki musiikki on ihan paskaa, paitsi jazz on vielä paskempaa"
Fortune 16.02.2004 23:29:34 | |
---|
Ei paha. Olet siis Puolangalla? Ouluun ei ole pitkä matka sitten. Voit tulla meille huomenna lukemaan jos tahdot. Kiitos tarjouksesta, pidetään mielessä. Ei kyllä ole Ouluun mitään asiaa muuten, mutta ainahan sitä 300 kilometriä yhden lehdykän takia ajaa. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
mrk 17.02.2004 00:37:05 | |
---|
En viitsi uutta keskustelua aloittaa, mutta kysyisin tuleeko Rumba jollekin ajallaan? Itselleni se tulee nykyään maanantaisin tai tiistaisin (pitäisi tulla perjantaina) Edellinen numero veti pohjat ja tuli vasta seuraavana torstaina, eli lähes viikon myöhässä. |
randy 17.02.2004 08:59:59 | |
---|
Tänään muuten tuli Riffi, ainakin minulle. Prkl mulle ei oo tullu vieläkään. Eiköhän se tänään tipu luukusta. Lumiukolla on valkonen perse. |
salmivaara 17.02.2004 11:00:10 | |
---|
En viitsi uutta keskustelua aloittaa, mutta kysyisin tuleeko Rumba jollekin ajallaan? Itselleni se tulee nykyään maanantaisin tai tiistaisin (pitäisi tulla perjantaina) Edellinen numero veti pohjat ja tuli vasta seuraavana torstaina, eli lähes viikon myöhässä. Mulle tulee aina maanantaisin, en ole saanut aikaseksi tehdä osoitteenmuutosta. Tosin uusinta numeroa en ole vielä saanut. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Lilli 17.02.2004 11:49:26 | |
---|
Terve, sinä riffin tilaaja! Tilasin ensimmäistä kertaa riffn (joskus joulun pyhinä netistä), ja riffin kotisivuilla kerrotaan että sen olisi pitänyt ilmestyä tänään 4.2.2004, muttei vain ole näkynyt! Onko muilla sama "ongelma" vai johtuuko se postista, vai siitä että olen tilaajana ekaa kertaa (ei pitäisi!)? Eihän toi vielä mitään: ruokatunnilla poikkesin just äsken R-Kioskilla Riffin-haussa - JUMALAUTA! Riffi ei vieläkään ole tullut myyntiin ja nyt on 17. helmikuuta ! -Kyllä kai se jo muualla on, mutta... no, onneksi uusi Rytmi ! ...siinä näyttää olevan mukava bluesjuttu! - Same thing that made you live / can kill you in the end. |
SF3YLO 17.02.2004 13:43:38 | |
---|
Rupee oikeesti kiehuun kohta yli.... Riffini on jo 16 arkipäivää (postinjakelupäivää) myöhässä!!!! Sit se tulee kuitenkin just ens viikolla - sillon ku en oo kotona - vaan lapissa... Nonniin, hyvä että eilen haukuin ton, ei olisi muuten tullu tänään ;). (matikkani näköjään 4, arkipäiviä siis 9 myöhässä eilen, ei 16. Eli Riffi saapuivasta kymmenentenä päivänä luvatusta!!!) Kyllä oli muuten onnenpäivä tänään; aku ja riffi samana päivänä.... |