Aihe: Marshall JCM-800 4104
1
Ben_D
16.02.2004 19:43:50

Onko kellään henk.koht kokemusta ko. 2x12 kombosta, joka perustuu 2204 nuppiin. Nyt olis olosuhteiden pakosta oltava käytössä kombo. Tohohan saa käsittääkseni tarvittaessa kiinni myös "ulkoisen" kaapin.
Ben_D
16.02.2004 23:19:18

Lienee käytännössä sama vahvistin mitä 2204.

Juu sama vahvari se on. Ei pitäis olla muuta eroo kun ne 2x12" elementtiä samassa setissä.
JuSu
17.02.2004 08:15:44
ko. 2x12 kombosta, joka perustuu 2204 nuppiin. Nyt olis olosuhteiden pakosta oltava käytössä kombo.

Kysynpä lämpimikseni, jotta miksi pitää olla combo? Ainakaan roudattavuus ei juuri helpotu tuon 4204:n myötä, vehjes painaa nimittäin julmetusti. Itse ainakin roudaisin mieluummin nuppia ja 2x12" kaappia.

JuSu
Ooostakaa ooostakaa, Hughes&Kettner Tube 50. Katso Tori.
Ben_D
17.02.2004 08:56:45

Kysynpä lämpimikseni, jotta miksi pitää olla combo? Ainakaan roudattavuus ei juuri helpotu tuon 4204:n myötä, vehjes painaa nimittäin julmetusti. Itse ainakin roudaisin mieluummin nuppia ja 2x12" kaappia.

JuSu

4204? Tais tulla kirjotusvirhe. Juu, mä en nyt tähän hätään saa kaappia ja 50w nuppia erikseen sopivaan hintaan joten toi saa luvan kelvata.

Meillä kun on tällähetkellä yhteistreenikämppä niin sinne ei voi jättää mitään, koska mm. kitarakaappeja on potkittu paskaks, vaikka kyse on aikuisista ihmisistä. Vitun älytöntä touhua huomioon ottaen sen, että kämpästä ei joudu maksamaan kun 15 € vuosimaksun ja sielllä on PA-kamat, rummut, bassokaapit, räkillinen kamaa, nauhotusmahdollisuudet jne.
JuSu
17.02.2004 09:10:49
4204? Tais tulla kirjotusvirhe. Juu, mä en nyt tähän hätään saa kaappia ja 50w nuppia erikseen sopivaan hintaan joten toi saa luvan kelvata.

Jeps, kiroitusvihrehän tuo... Jos tuollaisen combon saat sopuhintaan, niin mikäs siinä sitten. Ja käsistään kätevä kaveri väkertää iltapuhteina krokotiilinnahalla päällystetyt custom -kotelot ja vot: Kaappi ja nuppi eri lootissa! =)

Vitun älytöntä touhua huomioon ottaen sen, että kämpästä ei joudu maksamaan kun 15 € vuosimaksun

Kantsisko ottaa yhteyttä ensin muihin bändeihin ja sen jälkeen, jos tilanne ei helpotu, vuokranantajaan. Varmasti tuollaiselle treenitilalle on asiallisiakin käyttäjiä oikein jonoksi asti. Ja jos vuokranantaja ei halua asiaan puuttua, niin sakinhivutusta sitten kamojen potkijoille... =)

JuSu
Ooostakaa ooostakaa, Hughes&Kettner Tube 50. Katso Tori.
Exhausted
17.02.2004 14:41:04

onko tämä siis yksi-vai kaksikanavainen malli? olen omistanut kaksikanavaisen ja soittanut yhdessä bändikisassa yksikanavaisella...kummatkin ihan asiallisia pelejä mutta 2x12 putkicomboa ei oo kiva roudata
Ben_D
17.02.2004 16:47:07

onko tämä siis yksi-vai kaksikanavainen malli? olen omistanut kaksikanavaisen ja soittanut yhdessä bändikisassa yksikanavaisella...kummatkin ihan asiallisia pelejä mutta 2x12 putkicomboa ei oo kiva roudata

Yksikanavainen. Kuten aikaisemmin mainittu vastaava nuppimalli on 2204 ja astetta tehokkaampi eli 100W 2203.

Kädet on roudaamisesta kun apinalla niin eiköhän tääkin mene ;)
Noidan Nuoli
17.02.2004 18:37:32
Onko kellään henk.koht kokemusta ko. 2x12 kombosta, joka perustuu 2204 nuppiin. Nyt olis olosuhteiden pakosta oltava käytössä kombo. Tohohan saa käsittääkseni tarvittaessa kiinni myös "ulkoisen" kaapin.

Tuommonen kapistus löytyy. Se painaa todellakin paljon, mutta kyllä sitä hyvän saundin takia voi aina vähän kärsiä.
----> www.nailbat.cjb.net ---->
Ben_D
17.02.2004 19:19:56

Mites kaapin liittäminen tarvittaessa tohon? Minkälaiset ohmi merkinnät siellä on takana?
Silvio Dante
17.02.2004 19:22:33

Joo, siihen voi kaiketi kytkeä lisäkaapin + käyttää samaan aikaan omia elementtejä tai sitten pelkkää lisäkaappia? 4204 on aika painava mutta jos siihen asentaa pyörät alle niin roudaus helpottuu jonkin verran.
Just when I thought I was out, they pull me back in!
irviapina
18.02.2004 08:59:02

Mites kaapin liittäminen tarvittaessa tohon? Minkälaiset ohmi merkinnät siellä on takana?

Voi valita 8 tai 4 Ohmia.

Ja kapistuksessa on vakiona kaksi 16 Ohmin elementtiä rinnan. (Tai mun tapauksessa 16 ja 15).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)