Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 568 69 70 71 7298 99 100 101 102
trashjones
23.11.2008 20:55:13
Mahtava piikki Janilta Jipulle!

Mitä, mitä? Multa meni ohi.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
Rotuvaari
23.11.2008 20:57:16
Miksi tuntui siltä, että muutama laulaja tuolla oli kuin esiintyisivät Seinäjoen Tangomarkkinoilla. Anna kuulosti epävireiseltä Björkiltä, Pete lauloi ihan ok, Anna-Kaisa yllätti, vaikka hyvin persoonaton olikin. Kalle on näköjään päätetty syöstä kilpailusta ja tällä tietenkin provosoidaan tytöt äänestämään mies kärkikolmikkoon, joka takaa rahantulon levyn merkeissä. Se on talouslaskentaa musiikiksi huonosti naamioituna. Jippu ei ollut saanut kaikkia piuhoja taas ihan oikeisiin paikkoihin ja kohelsi totuttuun tapaan. Sitä naista voisi rakastaa, ankarasti. Pete, Anna ja Kalle nähdään finaaleissa sitten, jes.
R.I.P heikkijärvinen 2006-2008, god of medal, the man, the woman, master of the unichorus
BaariMikko
23.11.2008 20:58:05

Valonkantaja on ässäbiisi. Ihan kuin Kalle olis miksattu hiljaisemmalle kuin muut ja muutenkin huonosti.

Tai sitten ei laulutekniikka riittänyt...
BassLass
23.11.2008 21:00:03
Mitä ne laulo? Vai lauloivatko mitään?
vpjarvi
23.11.2008 21:00:25

Mitä se sanoi, meni ohi kun kiiruhdin kauppaan.
"A Cosssssssby sweater." http://www.mikseri.net/secondcumming
LesPaulBastardos
23.11.2008 21:00:33
Valonkantaja on ässäbiisi. Ihan kuin Kalle olis miksattu hiljaisemmalle kuin muut ja muutenkin huonosti.

Jos ootte huomanneet niin Kallella on koko ajan huulet kiinni mikissä. Ehkä sen takia kuulostaa huonolta tai mikki ei vaan tykkää Kallen äänestä.
"Olen hyvä ja onnistuin taas. " -Idols-Kalle
Silkki
23.11.2008 21:00:55
Mitä, mitä? Multa meni ohi.

Niin meni miultakin... Kertokaa.

Anna-Kaisa veti tänään parhaiten. Kalle sais kyllä tosta porukasta tipahtaa jo, mutta luulen että Koopa tippuu.
"The Alcohol ...The Cause of and Solution to all of lifes problems!" -Homer
Deep Shadow
23.11.2008 21:01:38
Mitenkäs Kallea kommentoitiin, kun olin puhelimessa niin meni ohi?
Leuka maassa kohti uusia murheita
Akiman
23.11.2008 21:01:47

Ottakaa huomioon, että Jippu sanoi vain 48 kertaa "niinku" lähetyksen aikana.
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: RESURRECTION, BLAKE, REPRISAL SCARS, DARKANE ja ENSLAVED ::
vanttera
23.11.2008 21:02:08
Anna paras, muut semisiedettäviä, Kalle ja Jippu aiheutti kiukunpuuskia. Wag the Dog jne, mutta ei jumalauta kyllä. Minkä helvetin takia se akka oli tuolla? Kuulin siitä vasta kun lähetys alkoi, meinas leuka pudota.

Tästä lisävirtaa, jos vaikka aikoo naapuria turpaan vetää mutta epäilyttää. http://www.jippu.com/paivakirja.php

Jollain sadistisella tavalla, jollain. En kestä.
"No kuka siellä muka ois ollu joraamassa ja kiinnittänyt niitten tyttöjen huomion ellei meitsi."
Daelos
23.11.2008 21:06:39
hahahh toi Jippu.. miten sen kommentit liittyi mitenkään mihinkään? Paras oli se jonka biisi oli eniten ranteet auki? Ei herranjestas mikä idiootti..
http://www.last.fm/user/Daelos
Cornflake
23.11.2008 21:07:29
Siis ton Jipun pitäisi tippua. Johonkin tosi syvälle.

Mut joo, ihan ylivoimaisesti paras veto oli tällä Anna-Kaisalla. 10-0 hakkas noi muut.

Paskin veto ihan selkeesti Kallella. Kerrankin on helppo olla samaa mieltä Nikulan kanssa.

Ja kolmas mitä jäi mieleen on se että mä en vaan edelleenkään tajua mitä jengi näkee tän Annan vedoissa. Karmivaa ininää koko touhu.
I ain't gonna work on Maggie's farm no more
Rotuvaari
23.11.2008 21:10:42 (muokattu 23.11.2008 21:33:22)
Tästä lisävirtaa, jos vaikka aikoo naapuria turpaan vetää mutta epäilyttää. http://www.jippu.com/paivakirja.php

Jollain sadistisella tavalla, jollain. En kestä.

Jatkan offtopicointia. Parasta Jipun foorumilla on kyllä Slayerin Reign in Bloodin paras biisi -äänestys. Ensimmäinen viesti kertoo, että äänesti veikkaamalla biisiä, koska ei ole levyä kuullut, ja toinen äänesti Jesus Saves -biisiä, koska Jeesus oli oikeasti tämän pelastanut. Täytyy todeta, että Pahkasian päätoimittaja oli oikeassa maailman absurdiudesta lehteä lopettaessa.

E: korjaus: jälkimmäinen äänestikin Jesus Saves -älppäriä.

E2: ja tietysti on aina se mahdollisuus, että kyseessä on vitsi.

E3: en ehkä ole viinakaupan terävin tuote.
R.I.P heikkijärvinen 2006-2008, god of medal, the man, the woman, master of the unichorus
PJS
23.11.2008 21:25:10

toivottavasti kalle voittaa tän kisan. Ni paremmat laulajat pääsee siut tekeen jatkossa oikeesti kuunneltavaa musaa. Ja Kalle voidaan uhrata teini-idoliksi.
Peace!
sepisti
23.11.2008 21:29:16
Mulla on kelkka kääntynyt. Anna ihan täyttä paskaa!!! Missä vire?

Anna-Kaisa ja Kalle parhaita tänäaargh.

Mut onneks mä löysin masennuksen kuunnellessani Jipun angstausta!
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Lennu
23.11.2008 21:49:32

Jippu on kyllä ihana. Unohdin tosin katsoa, kun Leffalta tuli taas Liar Liar kuudetta kertaa kahen viikon sisään. Aina se pitää kuitenkin kattoa. Kunnon Titanic -efekti. Sen oon nähny varmaa kakskyt kertaa.
Minen tiedä mitään, minussa on matoja!
Hannu H.
23.11.2008 21:56:15

Kalle oli kyl petrannu. Ekaa kertaa sen laulu oli ihan siedettävällä tasolla jo.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
mungiisi
23.11.2008 21:57:31
Jippu oli kyllä todella ärsyttävä. Siis mitä helvettiä? Tuskaa ja surua? Sillälailla. Koopin pisteet nousi ennestään hänen tokaisullaan ettei pidä minään sellasta surullisuus-meininkiä.

Tänään oli kaikkien biisit vähän mitäänsanomattomia. Paras oli, yllättäen (!!!), Anna-Kaisa. Koopin veto oli myös "ihan okei". Pete lauloi hyvin ja näin, mutta biisi jäi latteaksi. Kertsi meni ihan samanlaisella meiningillä kuin säe, mutta luulen että bändillä oli osansa asiaan. Annan biisiä en enään edes muista. Kalle ei vetänyt mitenkään erikoisesti, saas nähä tippuuko tänään. Toivottavasti Koop ei ainakaan putoa.
MV
23.11.2008 22:03:12

Juontaja-Janilta vai? Mitä se heitti?
Are you madferit?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)