Onkos ostamisen arvoinen paketti? Ajattelin jotain KC-kamaa taas hankkia ja olisi hienoa nähdä sitä soittoakin välillä. Etenkin Frippin. Pistäkää joku tähän semmonen tiivistetty arvostelu mulle tosta paketista. Keep your Eyes Wide Open, Moonchild.
We're going to Level Five to see One More Red Nightmare.
But first you must eat your Cat Food. |
Tämä kuuluisi kyllä aivan eri osiolle, sinne progen yms. sekaan. Hyvä kiekko se on, etenkin jos sinulta jo Deja VROOOM löytyy. Onhan levyllä paljon uudempaa materiaalia. Biisilistat löytyvät netistä, eli voit katsoa, onko siinä mieleisiä biisejä. Mitä itse DVD:hen tulee, tykkään siitä "variaatio"-ominaisuudesta toisella levyllä, eli jokainen katselukerta on hieman erilainen. Bändin soitosta sen verran, että mm. Fripp pistää LTiA pt. IV-biisissä sellaista kitarointia, että oksat pois. Belew puolestaan loistaa balladeissaan ja Thrak-materiaalissa. Myöskin itse pidän Prozakc Blues-vedosta erittäin paljon. Eli hintaansa nähden erittäin hyvä levy, sen jaksaa katsoa läpi uudestaan ja uudestaan. "Dig me, but don't bury me." -A. Belew |
Kuinka tasapuolisesti siinä yhtyettä kuvataan: onko Belew etummaisena ilvehtimässä ja Fripp jossain verhon takana piilossa vai kenties vähän tasapuolisemmin? Muodostelma on seuraavanlainen molemmilla keikoilla muistaakseni. Mastelotto takana, Gunn vasemmalla ja Fripp oikealla ja Belew vähän edempänä keskellä. Fripp ei ole verhon takana vaan soittelee ihan näkösällä, toki tuolilla yrmeänä istuen, kuten tavallista. Taitaa hän pari kertaa Belewille jopa virnistää. Belew laulajana toki on siinä edustalla, mutta ei hän mielestäni "varasta" showta. "Dig me, but don't bury me." -A. Belew |