fanjet 23.11.2008 15:29:19 | |
---|
Auttakaa hyvät veljet. Meillä on bändissä basisti, jolla on surkea ritsa bassovahvistimena. Bassokaan ei valitettavasti ole kaksinen. Vaikka PA-vehkeet on kohtuullisen hyvät, niin niiden kauttakin tulevat bassosaundit on lopulta aivan sieltä ja syvältä. Onko olemassa mitään pedaalia, jonka avulla saataisiin bassokitaran saundit kohdalleen ja josta saataisiin signaali suoraan mikseriin ja toinen kontrollin virkaa hoitavaan bassovahvistimeen? Musiikkityylinä on enimmäkseen poppi/iskelmä. |
hemmo 23.11.2008 15:40:44 | |
---|
|
timppa67 23.11.2008 15:44:02 | |
---|
Kyl se vaan etenkin vahvistin pitäis päivitellä.. ehkä soitinkin. Näitähän on esmes Tech 21 merkkistä etuastetta mut ei se mikään ihmeidentekijä ole jos heti passosta lähtien paskaa soundia pukkaa.. |
timppa67 23.11.2008 15:44:32 | |
---|
Hemmo oli nopeempi.. |
hemmo 23.11.2008 15:45:19 | |
---|
Hemmo oli nopeempi.. Vaimon mielestä liiankin. *funk* |
kojones 23.11.2008 15:46:03 | |
---|
Ja jos haluu selvitä halvalla, niin vaihtoehtona on myös Behringer BDI21 |
timppa67 23.11.2008 15:46:30 | |
---|
Vaimon mielestä liiankin. *funk* ei se munkaan muija liian funkista tykkää.. |
hemmo 23.11.2008 15:46:57 | |
---|
Ja jos haluu selvitä halvalla, niin vaihtoehtona on myös Behringer BDI21 Taidat olla Behkun tallissa, kun aina niitä tyrkytät. 8-D) |
hemmo 23.11.2008 15:47:35 | |
---|
ei se munkaan muija liian funkista tykkää.. Siis hyvä funkkihan on paksua ja rasvaista. |
timppa67 23.11.2008 15:50:32 | |
---|
Taidat olla Behkun tallissa, kun aina niitä tyrkytät. 8-D) Mulla KämppäPeeAaassa Behkuja viitisenvuotta pelittäny,, ihmekyllä.. keikkakamat sitten kylläkin erikseen, eli ei niit Pehrinkereit paljoo roudailtu olla.. |
fanjet 23.11.2008 19:04:24 | |
---|
Kiitos vinkeistä. Olen joskus kuullut jonkun kehuvan jotain MXR:n vemmeltä. Sanooko sellainen mitään? |
hemmo 23.11.2008 19:07:50 | |
---|
|
Olen joskus kuullut jonkun kehuvan jotain MXR:n vemmeltä. Sanooko sellainen mitään? Sanoo, tosin en ole kokeillut itse. MXR:ltä löytyy tollanen samanoloinen D.I lodju kuin SansAmpilta. Varmaan ihan pätevä peli. Mutta jokatapauksessa tolle SansAmpin Bassdriver DI:lle ihan selkee ääni. On hyvä. EDIT: Hemmo on sairaan nopee. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
hemmo 23.11.2008 19:12:34 | |
---|
Sanoo, tosin en ole kokeillut itse. MXR:ltä löytyy tollanen samanoloinen D.I lodju kuin SansAmpilta. Varmaan ihan pätevä peli. Mutta jokatapauksessa tolle SansAmpin Bassdriver DI:lle ihan selkee ääni. On hyvä. Samsampin myin pois mutta MXR jäi. Parempi särö sekä keskialuesäätö. |
Cornflake 23.11.2008 19:24:28 | |
---|
Samsampin myin pois mutta MXR jäi. Parempi särö sekä keskialuesäätö. Joo, hyvää on kuulunut tosta pelistä. Muttei ole omakohtaisia kokemuksia. Toi Bassdriver DI on jokatapauksessa ihan laatupurkki. Keskialueen säätö tosiaan on vähän sen varassa että tasapainoilee ala- ja yläpään kustannuksella. Eikä toi BDDI mikään varsinainen säröpurkki tosiaan ole, mutta perushyvän linjasoundin siitä saa pöytään ja tuntui parantavan paskempien bassokamojen soundia kummasti. Mut joo, MXR:stä ei mitään kokemusta edelleenkään:-) Tollasen vois tosin ostaa ihan tällästen puheiden pohjalta ihan ilokseen itsekin, jos ei BDDI:a jo olisi ja jos moiselle olisi enää ylipäätään mitään käyttöä. Itseasiassa mulla on nykyjään BDDI:stä ohjelmoitava versio, jota ei kannata ostaa (eikä perus BDDI:lle antaa 18V virtaa...:-). Lähdöt on huonommat, perusvehkeestä saa sekä kuivan että märän ulos. Tästä joko kuivan tai märän. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
Osmonautti 23.11.2008 20:12:28 | |
---|
Itsellä on sansampin purkki ja oon ollu tyytyväinen. Helposti tosin tulee väännettyä liian bassovoittoinen soundi mistä ei saa sitten mitään selvää bändin kanssa soittaessa. Toiveena ois tuotekehitykseen se keskialueen erillinen säätö. Tuolla saatava särö tosin ei ole yhtään omaan makuun ja siihen tehtävään mulla on DOD:n bassosärö. Mutta kyllä tolla sitä kuuluisaa kikkeliä saa ääneen kuin ääneen lisää. |
jars 23.11.2008 22:31:31 | |
---|
BDDI on ihan ok kun sitä käyttää maltilla, miinuksena ärsyttävä yläpään kilinä ja middle-scoop. MXR on ihan ok, omassa käytössä mutasi soundia liikaa ja särö oli mielestäni käyttökelvoton. Omasta mielestäni hyviä pedaalimallin etusia ovat EBS Valvedrive ja Tech21 VTBass joista ei sitten kummastakaan löydy tuota DI-lähtöä mutta onhan noita DI-bokseja... Ruumis päättyy kenkiin.
- Anders 5v. |
Jayh 25.11.2008 14:37:08 | |
---|
|