Olen tässä pian jo soittanut akustista kitaraa 10 vuotta, ja vihdoin ja viimein olen päättänyt alkaa soittamaan myös sähkökitaraa vähän enemmän (en toki akustisella soittamista aijo lopettaa), mutta ongelmaksi ilmeni se, että mikä kitara kannattaa hankkia.. Rahaa ei ole hirveesti ja en tiedä kannattaako joku alottelija paketti hankkia?! Kokemusta on kuitenkin akustisen lisäksi myös jonkin verran sähkökitaroista, vaikka en olekkaan tunneilla käynyt koskaan. Tällä hetkellä omistan Tanglewoodin FST32 sähkiksen, mutta en ole koskaan tykännyt sillä soittaa, kun sen otelauta on aivan lapasesta..siis tosi inhottava soittaa (onko muuten muilla kokemuksia) eli mahdollisimman hyvää etsin mahdollisimman halvalla, vaikka tiedänkin sen olevan hieman mahdoton yhtälö. |
Joo noi yamahan sähkikset on ihanpa kelpo keppejä. itselläni on tämmönen pacifica 612v myynnissä, (lähetä pikaviestiä jos kiinnostaa) mihi oon vaihtanu dimarzion tone zonet tallaan, että ääni olis vähä raskaampi. Vahvistimesta sitten myös. tuo microcube on hyvä juu. Se on hintalaatu suhteeltaan parhaimmistoa. |