Aihe: Play.com
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
PekkaM
27.12.2006 18:42:56
Käyttäny monesti ja hyväksi todennut. Olikos tässä mestassa se erikoista että tavarat lähtee Jersey saarilta, joten jos kamojen tilaus arvo menee yli 45:n euron joutuu ne tullattvaksi? Jersey saaret on käsittääkseni tunnettu Berseraqista, pöytälaatikko yrityksistä ja alhaisesta verotuksesta.

Jos yksittäisen tuotteen hinta menee yli rajan, saattaa paketti joutua tullattavaksi. Vaikka tilaisit sata CD-levyä, ei ongelmaa pitäisi olla, koska play.com postittaa jokaisen omassa paketissaan (paketit ovat vieläpä sattumalta suomalaisia).
slowdive
13.07.2008 14:32:14
Mitä mahtaa meinata joidenkin levyjen nimen perässä tuo (PA)?
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
zekeode
13.07.2008 14:35:11

Mitä mahtaa meinata joidenkin levyjen nimen perässä tuo (PA)?

Veikkaisin, että Parental Advisory:

http://en.wikipedia.org/wiki/Parental_Advisory
aikavaikea
24.07.2008 12:28:20
Tullut nyt otettua ensikosketus tähän putiikkiin. Kaksi viikkoa sitten pistin tilaukseen kaksi levyä, joiden molempien tiedoissa luki että löytyy varastosta. Tilausvahvistus tuli kyllä nopsaan. Toisen levyn kohdalla lukee edelleen "order taken", ensin luki "order placed" viikon päivät. Toisessa on nyt pari päivää lukenut "packing", saa nähdä kauanko pakkaavat, näyttää ainakin Visa-veloitus jo kelvanneen sen levyn osalta.

Tuli se legendaarinen kaksi kauppaa yhdellä kertaa, ensimmäinen ja viimeinen. Poistan tietoni tuolta heti jos ja kun nuo levyt saan.
What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument!
weelie
24.07.2008 13:22:20 (muokattu 24.07.2008 13:38:27)
Hyvä kuulla myös ongelmatapauksista. Mulla ei ole ollut mitään ongelmia. Parissa viikkossa on kaikki aina tulleet (paitsi ne jotka olen tilannut ennekuin levy ilmestyi :D ). Viimeksi pari levyä alle kk sitten.
http://www.youtube.com/watch?v=w8csI6Gv8z8
lxi
24.07.2008 13:39:02
Minulla ainoa aikavaikean tapauksen tyyppinen ongelma sattui aikanaan, kun Visa vaihtui juuri tilauksen jättämisen jälkeen, laskutus epäonnistui ja sitä sai sitten selvitellä ja odotella. Muuten play.com on palvellut varsin auliisti ja hyvin, varastokama on tullut pikimmiten ja tilaustavarakin aina odottelun jälkeen.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
author
11.11.2008 21:20:46
Eikö kellään ole toiminut Osuuspankin Visa?

Ymmärtääkseni tuohon minun Visa-korttiini tuli se ominaisuus, jonka avulla voi tilata netistä PayPalin kautta. Ja olen sillä tavalla jenkeistä levyn ostanutkin. Nyt kuitenkin Play herjaa koko ajan kortin tietoja vääriksi, vaikka olen ne pari kertaa sopimuspapereista luntaten rustannut sinne.
"So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!"
Ozzyneito
11.11.2008 22:03:55

Ymmärtääkseni tuohon minun Visa-korttiini tuli se ominaisuus, jonka avulla voi tilata netistä PayPalin kautta. Ja olen sillä tavalla jenkeistä levyn ostanutkin. Nyt kuitenkin Play herjaa koko ajan kortin tietoja vääriksi, vaikka olen ne pari kertaa sopimuspapereista luntaten rustannut sinne.

Joo sama täällä. Ei voi mitään, pitänyt amazonia harrastaa tai vonkua iskältä oikea visa.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
author
11.11.2008 22:10:59 (muokattu 11.11.2008 22:17:00)
Joo sama täällä. Ei voi mitään, pitänyt amazonia harrastaa tai vonkua iskältä oikea visa.

Tulis maksamaan 8 euroa enemmän(eli yli 30e) leffasta joka olis mielessä. Saisi melkein filmifriikistäkin siinä tapauksessa halvemmalla.
"So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!"
dictatorsh*t
11.11.2008 22:29:52

Electron?
Ihan mainiosti. Tosin viimeksi tilailin sieltä kesällä, silloin ainakaan ei ollut ongelmia.
author
11.11.2008 22:32:24 (muokattu 12.11.2008 17:43:38)
Electron?
Ihan mainiosti. Tosin viimeksi tilailin sieltä kesällä, silloin ainakaan ei ollut ongelmia.

No mitä hittoa. Siis Osuuspankin Visa Electron? Perkele. Mun kans.

Edit. Noh, nyt se ilmeisesti toimiikin yhtäkkiä. Nähtävästi rekisteröitymiseen vaadittava vahvistus oli se maaginen tekijä.
dixi19
12.11.2008 15:44:22

Huomasin taannoin, että Playstä voi ostaa nykyään myös suomalaista musaa mp3-muodossa (tai ainakin Donkkareita, CMX:ää ja Apulantaa), vieläpä ilman DRM-suojausta - ja mikä tärkeintä, iTunesia sekä NetAnttiloita halvemmalla.
anomus.com
author
14.11.2008 17:16:35
Mitä tuo mahtaa tarkoittaa kun tilaukseni statuksena on nyt "Declined"? Evätty?

En ymmärrä. Ymmärtääkseni tilaus lähti ihan oikein ja sain varmistusmailinkin vielä. Mitään rahaa ei ole tililtä lähtenyt eikä tuosta tilauksesta ole mitään lisätietoja.
slowdive
14.11.2008 20:22:44
Tuli se legendaarinen kaksi kauppaa yhdellä kertaa, ensimmäinen ja viimeinen. Poistan tietoni tuolta heti jos ja kun nuo levyt saan.

Itsellä oli kanssa nihkeä startti tuon puljun kanssa. Tilasin levyn ennen ilmestymispäivää, ja sitten ko. päivänä varastotilanteeksi muuttuikin tieto että väliaikaisesti loppu. Viikkotolkulla sen jälkeenkin odotin kunnes sitten peruutin tilauksen, joka sekin oli jotenkin vaikeaa. Rahat tuli kuitenkin aikanaan takaisin.

Sen jälkeen kuitenkin tilasin jotain muuta ja kaikki menikin jo nappiin. Sittemmin on Visa vinkunut välillä turhankin ahkerasti ja tuosta onkin tullut paikka josta ehdottomasti eniten ostan.

CDONin kyllä melkolailla syrjäyttänyt. Toimitukset on mun mielestä ehkä vähän nopeampia ja kyllähän se levynkeraajää lämmittää kun hyviä levyjä saa 4-7e hintaan ja uutuudetkin 12e pintaan. Kannetkin tullut tähän mennessä aina ehjänä. Parasta tietenkin tuo postikuluttomuus, kun tuolla ne ei tunnu olevan mitenkään ujutettuna levyjenkään hintoihin. Postikuluttomuus tehnyt myös sen että voi tilata yksittäisiäkin levyjä vaikka kerran päivässä, toisin kuin esim. CDONilla postikulut teki sellaisen henkisen pakon tehdä aina useamman levyn tilauksen vaikka väkisin... :I
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
author
21.11.2008 20:38:14
Miten kauan teillä on yleensä kestänyt Playn toimitukset?

Noi mun tilaukset ovat maanneet tuolla sivuilla jo neljä päivää ja mitään ei ole tapahtunut. Ei edes rahoja tililtä siirtynyt. Vahvistus tilauksesta on tullut.
Ihmissyöjä
21.11.2008 20:52:16
Yleensä on viikossa tullut kaikki tilaukset. Satoja leffoja, levyjä ja kirjoja oon tuolta tilannut ilman suurempia ongelmia. Noissa playtrade-diileissä voi mennä pidempäänkin (yleensä kuitenkin vain kaksi viikkoa).
"Mitään paskaa ei soiteta. Ainoastaan kusta"
author
21.11.2008 20:54:23
Yleensä on viikossa tullut kaikki tilaukset. Satoja leffoja, levyjä ja kirjoja oon tuolta tilannut ilman suurempia ongelmia. Noissa playtrade-diileissä voi mennä pidempäänkin (yleensä kuitenkin vain kaksi viikkoa).

No mitenkä tuo "Order status" sitten muuttuu tilauksen edetessä?
miguli
22.11.2008 18:32:42

No mitenkä tuo "Order status" sitten muuttuu tilauksen edetessä?

Noissa playtrade tilauksissa order status ei muutu mitenkään käsittääkseni vaan pysyy packing tilassa.
author
22.11.2008 18:34:16
Noissa playtrade tilauksissa order status ei muutu mitenkään käsittääkseni vaan pysyy packing tilassa.

No entäs suoraan playlta tilatuilta?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)