Seba 29.10.2008 20:17:07 | |
---|
Taisit selvitä halvemmalla säikähdyksellä tällä kertaa :) |
leksi-B 29.10.2008 20:28:13 | |
---|
Taisit selvitä halvemmalla säikähdyksellä tällä kertaa :) Jep! Sitten kun tämä tuuri säilyisi vähän aikaa edes. :) JJ:n pääteputket sinne tulloo. "Vanitas Vanitatum" "Soita äläkä inise!"-Minä |
jars 29.10.2008 21:49:11 | |
---|
Taisit selvitä halvemmalla säikähdyksellä tällä kertaa :) + Sait 180 vastausta kysymykseesi. Ruumis päättyy kenkiin.
- Anders 5v. |
leksi-B 29.10.2008 21:53:00 | |
---|
+ Sait 180 vastausta kysymykseesi. Piti oikein tarkistaa mitä edes alussa kysyin. Noh, tärkeetä tietoa ketju täynnä, ei siinä mitään. "Vanitas Vanitatum" "Soita äläkä inise!"-Minä |
Ja taas... Reiska pelittänyt ihan hyvin jotkut 3-5:t reenit ja luukuttanutkin olen hieman. Nyt hain reiskan kotio ja laitoin omatekeleeseen kaappiin kiinni (8ohm) eli kytkin oikeaoppisesti 8:aan ohmiin ja kajaripiuha myös 8:n ohmin puolelle ja toinen pää kaappiin ja sitten vielä varmistukset, että varmasti on oikein. Sitten päälle, alle sekunnin oli päällä ja simahti, eikä inahdakkaa taas vaihteeksi. Oliskohan taas vetäny läpi ja menny ensimmäinen putki ja vastus, vastusta katoin niin ihan ku pieni pala olisi lohjennut irti siitä päältä, mutta "palon" jälkiä ei ole. Ja taas korjaajalle, huoh.. Alkaa pikku hiljaa kyrsimään, juuri kun oli mukava soundi ja kalliit putket laitettu kiinni.. "Vanitas Vanitatum" |
Visakoivu 22.11.2008 18:38:19 | |
---|
Ja taas... Reiska pelittänyt ihan hyvin jotkut 3-5:t reenit ja luukuttanutkin olen hieman. Nyt hain reiskan kotio ja laitoin omatekeleeseen kaappiin kiinni (8ohm) eli kytkin oikeaoppisesti 8:aan ohmiin ja kajaripiuha myös 8:n ohmin puolelle ja toinen pää kaappiin ja sitten vielä varmistukset, että varmasti on oikein. Sitten päälle, alle sekunnin oli päällä ja simahti, eikä inahdakkaa taas vaihteeksi. Oliskohan taas vetäny läpi ja menny ensimmäinen putki ja vastus, vastusta katoin niin ihan ku pieni pala olisi lohjennut irti siitä päältä, mutta "palon" jälkiä ei ole. Ja taas korjaajalle, huoh.. Alkaa pikku hiljaa kyrsimään, juuri kun oli mukava soundi ja kalliit putket laitettu kiinni.. Tarkista kaappipiuha ja kaapin liitin. Ja laita sinne missä se korjattiin mailia, että taas meni ja korjaatte uudestaan. "Kirkas yläpää, tiukka alapää" |
leksi-B 22.11.2008 19:51:40 | |
---|
Tarkista kaappipiuha ja kaapin liitin. Ja laita sinne missä se korjattiin mailia, että taas meni ja korjaatte uudestaan. Kaappi toimii niinkun pitää, pro fetillä kokeilin. Jeps, sukulainen ku se korjaaja on ni ei työ maksa oikee mittää :) Toivottavasti ei hajonnut lopullisesti. Kaapin ja nupin liitin sillai, että musakaupasta annettii normi plugipäillä oleva kaappipiuha ja sitte toisee päähän semmonen speakon liitin. Kun ensin pyysin sellasta piuhaa jossa toises pääs on speakon ja toisessa norm. plugi, mutta ei se kyllä tuossa voi vika olla. "Vanitas Vanitatum" |