JudeJude 16.11.2008 15:22:19 | |
---|
Moi, eilisen epäonnisen keikkamatkan jäljiltä vahvistimeni tarvitsee pientä korjausta: kaksi eq-potikkaa irtosi julkisen liikenteen tiimellyksessä. Uudet pitäisi saada, jotta equsta olisi jotain hyötyä. Kenen/ minkä tahon, liikkeen tms. puoleen kannattaa Helsingissä asuvan kääntyä? Avusta etukäteen kiittäen jude Jude? Jutska, juttu... |
JussiKoo 16.11.2008 16:05:17 | |
---|
|
Tuokko 21.11.2008 18:23:56 | |
---|
Soitin Huttunen Hgissä Caloniuksenkadulla korjaa ja huoltaa. Kysy sieltä. http://www.soitin-huttunen.com/ Mulla on huonoja kokemuksia Soitin Huttusesta vahvistinkorjauksen tiimoilta. Kyllähän siellä varmaan osataan vahvistimia korjata, kun on pitkät perinteet ja kaikki, mutta mun kohdalla homma oli aika amatöörimäistä erityisesti palvelun osalta. |
L.Ruoska 21.11.2008 19:09:08 | |
---|
Huttusella korjasivat joskus kohtuu edullisesi Kickback-combon mulle. Toinen niistä Huttusen äijistä on vähän semmonen negatiivishenkinen vanha stadin kukko tyyppi, mutta overall hyvää palveluahan siellä saa. Tieysti jos sulta siis puuttuu vaan ne itse numiskat niin niitä saa parilla egellä vaikka mistä nettikaupoista ja kitarasälämyymälöistä jne jne. Jos itse potikat on irronneet piirilevyltä tai jotain ni sitten varmasti Huttunen hoitaa homman. Muistelen itse maksaneeni 40€ eli tunnin duunin siitä kun ne kolvas mun silloisen kombon volumepotikan takas kohdalleen, kun rupesi rätisemään. Myynnissä erinomainen japsi Ibanez Soundgear Duncanin mikeillä ja preampilla. Katso mun Tori-ilmoitukset :) |
Huttusella korjasivat joskus kohtuu edullisesi Kickback-combon mulle. Toinen niistä Huttusen äijistä on vähän semmonen negatiivishenkinen vanha stadin kukko tyyppi, mutta overall hyvää palveluahan siellä saa. Tieysti jos sulta siis puuttuu vaan ne itse numiskat niin niitä saa parilla egellä vaikka mistä nettikaupoista ja kitarasälämyymälöistä jne jne. Jos itse potikat on irronneet piirilevyltä tai jotain ni sitten varmasti Huttunen hoitaa homman. Muistelen itse maksaneeni 40€ eli tunnin duunin siitä kun ne kolvas mun silloisen kombon volumepotikan takas kohdalleen, kun rupesi rätisemään. Ihmetyttää kyllä mihin se tunti kuluu? Yhden potikan juottaminen paikalleen kestää noin puoli minuuttia. "Kirkas yläpää, tiukka alapää" |
Karlsson 22.11.2008 00:50:25 | |
---|
Ihmetyttää kyllä mihin se tunti kuluu? Yhden potikan juottaminen paikalleen kestää noin puoli minuuttia. Tuskin noita kannattaa kauheasti lähteä tekemään minuuttitaksalla? Ei lähe. |
Visakoivu 22.11.2008 00:57:25 | |
---|
Tuskin noita kannattaa kauheasti lähteä tekemään minuuttitaksalla? Mutta ei se kyllä ihan oikeutettua ole purkamisineen ja kokoamisineen 20 min työstä veloittaa tunnin työtä. No kai sitä itsekkin niin tekisi jos pitäisi vuokra maksaa, alvit, vakuutukset, sosiaalikulut, palkat jne. Tuli itse ehkä älähdettyä turhan herkästi. "Kirkas yläpää, tiukka alapää" |
Pallisti 22.11.2008 21:31:35 | |
---|
Mulla on huonoja kokemuksia Soitin Huttusesta vahvistinkorjauksen tiimoilta. Kyllähän siellä varmaan osataan vahvistimia korjata, kun on pitkät perinteet ja kaikki, mutta mun kohdalla homma oli aika amatöörimäistä erityisesti palvelun osalta. BTW: ei ne kyllä osaa ceissejäkään tehdä |