Aihe: Abigail Williams
1
Lego
21.11.2008 17:23:35
Mielipiteitä? Itse satuin törmäämään tähän amerikkalaiseen "BM"-orkesteriin Radio Rockin torstain terävimmissä ja ihan mukavasti jäi päähän soimaan. Kyseessä on siis todella överisti romantisoitua "Black Metallia", tyylikkäillä melodioilla sekä mukavan armottomalla paahdolla varustettuna. Taisipa Emperorin Trymkin rummutella levyllä.

Itelle tästä tästä tulee melkeinpä samat vibat kuin Dimmun "Enthrone Darkness Triumphantink" julkaisun aikaan. "Mitä, synaa" "Selkeitä soundeja" mitämitä?? Kaupallista paskaa siis, eli toisin sanoen tykkään ihan helvetisti. Mites sä?
Rumpukapulat
21.11.2008 21:49:27

Abigail Williamsin "In The Shadow Of A Thousand Suns" Korroosion arviossa
http://www.korroosio.fi/reviews.php?c=cd&id=2644

Nyt kiinnostaa. Hyvää bläkkistä ei ole tullut pitkään aikaan. Jos tätäkään sitten tr00-miesten keskuuvessa blackmetalliksi lasketaan, mut se on mulle aivan vitun sama.
Lego
21.11.2008 22:01:33
Jos tätäkään sitten tr00-miesten keskuuvessa blackmetalliksi lasketaan, mut se on mulle aivan vitun sama.

Eipä lasketa muttei siihen kannata hirveesti tuijottaa, hyvä musa on hyvää musaa vaikka neekerin rasvassa paistais.
Veco
22.11.2008 13:23:19
Kova levyn tekivät, ainoastaan viimeinen biisi vähän syö levyn tehoa. En oo melodisesta BM:stä vähään aikaan innostunutkaan mut tää levy kyllä iski.
Ja näin kovana Emperor-fanina oli aika mukava yllätys huomata että Trym paukuttelee osassa biisestä.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)