rintapek 21.11.2008 10:32:48 | |
---|
Otsikko: Unohdin vaimoni syntymäpäivän Tekstiin sisällytettävä sanapari: Ajattelematon sika (tms elukka) Kirjoitukset tuttuun tapaan Su klo 24 mennessä. Arvioinnit ja pisteytykset tiistai klo 24 mennessä. Älkääkä edes kysykö mistä inspiraatio otsikkoon ja sanapariin syntyi. One kind of music only - the good kind |
Foulheart 21.11.2008 11:40:16 | |
---|
Unohdin vaimoni syntymäpäivän. Maanataina herään krapulassa, viinanhuuruiset muistot mielesssä, toinen nainen kainalossa. Yöpöydällä eropaperit, vaimon käsialalla kirjoitetut, tekstit haikean huomisen. Ajattelematon sika, tunteeton kuin kylmä kala, pettävä pakastekampela. Ero tuli ja lapset meni, päätökseni tein, joko köysi tai kylmä olut, lohdutus minulle, sillä kaikkeni tein ja vain yhden unohdin. Syntymäpäivän vaimon, kerran unohdin... Be not afraid. I think we have so much in common. Be very afraid... |
julkunen 21.11.2008 19:44:45 | |
---|
Unohdin vaimon syntymäpäivän. Vaimon synttärit unohdin. Tää alkaa jo kuulua tapoihin. Selittää ei millään käy. Jos ei ruusukimppua näy. Sanaakaan ei sano hän. Vaikka kuinka hellästi lepytän. Hemmetisti hävettää. Kun on talvet, kesät ,sama pää. Totta varmaan on fraassi vanha tää. M |
Unohdin vaimon syntymäpäivän. Vaimon synttärit unohdin. Tää alkaa jo kuulua tapoihin. Selittää ei millään käy. Jos ei ruusukimppua näy. Sanaakaan ei sano hän. Vaikka kuinka hellästi lepytän. Hemmetisti hävettää. Kun on talvet, kesät ,sama pää. Totta varmaan on fraassi vanha tää. M |
julkunen 21.11.2008 20:07:22 | |
---|
Kaks eka säkeistöö tuli jo. mulla on pieni koneen käyttäjä apuna. ja nopee. Totta on tää asia.Toimin ihan sikana. Ajattelematon apina, saa nyt rauhassa kirjotella.......................... vaimon synttärit unohdin. Se oli kyllä tarkoituskin. Hiljaiseksi näin hänet saan. Sillä viikon se murjottaa. Rauhassa viikon taiteilen. Sikana rennosti ajan sen. Ruusut mä sitten ostan kun. Puhuu taasen muijani mun. Totta on tää asia. toimin ihan sikana. Ajattelematon apina, saa nyt rauhassa kirjotella............. Toivottavast täst nyt tulee jotain selvää ku ne eka säkeistöt tuli jo eka junassa. . enkä hitsi osaa laittaa näitä kasaa jälkeepäin, enkä muista mitä olen jo kirjottanu. |
julkunen 21.11.2008 20:09:00 | |
---|
Toi, totta varmaan on farssi vanha tää, ei sit ole mitään. tuli sotkuja, kun olen tässä lapsenpiikaan. |
rintapek 24.11.2008 01:01:25 | |
---|
Lumitöitä ja sähkökatkoja. Itse en siis tähän visaan kyennyt osallistumaan. Eipä ny muutenkaan osallistujamäärä ollut vakuuttava, joten oisko vaikka tauon paikka? visassa kaksi osallistujaa, niin molemmat saa pakosta kolme pinnaa, joten päättäkää kumpi voitti, joka käynnistää seuraavan visan. Minä kun luulin, että otsikko ja sanapari olis tällä kertaa helppo. Oli vissiin sähköjä poikki muuallakin, kuin myös lumitöitä tehtävänä. One kind of music only - the good kind |
Foulheart 24.11.2008 07:57:05 | |
---|
Luovun kunniasta ja annan julkusen aloittaa seuraavan. Be not afraid. I think we have so much in common. Be very afraid... |
julkunen 24.11.2008 08:16:07 | |
---|
Jahas , tää oli tällain tynkä kisa. Luonnonvoimat näytti mahtinasa. mulla ei muutenkaan ole konetta käytössä viikonloppuisin ,kuin harvoin. Ja tässä skapassa oli jo 2-vuotias määräämässä mun tahdin, ja niillehän ei sanota vastaan. Kiitän kunniasta , aloittaa seuraavan kisan. Kehittelen täs päivän aikaa aiheen. Nyt lähen luisteleen duuniin. Otetaan tää talvi nauttien lumesta . Toivottavasti puhdas luonto, kirvoittaa runosuonet "lumikukkaan." Hyvää viikkoa kaikille. |
Koivulahti 24.11.2008 20:53:51 (muokattu 24.11.2008 20:57:19) | |
---|
Unohdin vaimoni syntymäpäivän Aamu alkoi aivan kuten aina suukot vaihdettiin ja viskasin sut duuniin itse lähdin jälleen kaljapuuhiin mulla kun ei järki päätä paina pian kello tuli kuusi perjantaina mulla oli torstai vieläkin vai oliko se joku toinen päivä sama se kun muisti ontuu sieläkin (kertsi) olen aivan tavallinen aasi ajattelematon sika luonnostaan mä idiootti särjin satumaasi en tätä päivää pysty muistamaan kahdentoista jälkeen kuten aina tulin kotiin kännikalan askelin lahjaton ja siitä pelkkä häivä mitä minun pitäis olla vieläkin(?) (kertsi) olen aivan tavallinen aasi ajattelematon sika luonnostaan mä idiootti särjin satumaasi en tätä päivää pysty muistamaan ei järki (kuten sanoin) paljon paina kun tämän merkkipäivän unohdin jätit minut mutta ehkä tämä päivä on niin hirvee että jotain hyvääkin (kertsi) olen aivan tavallinen aasi ajattelematon sika luonnostaan mä idiootti särjin satumaasi mut en tätä päivää pysty muistamaan
EDIT: Jahas.. se olikin viimesunnuntai... dough! |
Koivulahti 24.11.2008 20:54:56 (muokattu 24.11.2008 20:55:45) | |
---|
EDIT: tupla. |
Koivulahti 12.05.2009 13:49:05 (muokattu 12.05.2009 13:56:29) | |
---|
Olinkin unohtanut, että mistä tämä biisi sai alkunsa, mutta tästä pelistähän se lähti. Jonkun verran muutoksia tein vielä jälkeenpäin tuohon tekstiin (ylläolevahan oli silkkaa tajunnanvirtaa), mutta lopullisesta versiosta tuli oikein hauska ralli :D Ne joita kiinnostaa miltä lopputulos kuulostaa voi käydä kuuntelemassa MySpacesta. Biisin lopulliseksi nimeksi tuli "Tavallinen aasi" (se on se kolmas raita): http://www.myspace.com/samulikoivulahti |
Sergei Fallinen 13.05.2009 22:25:47 | |
---|
mua huvittais taas pelaa, kun ei tuu vapaaehtosesti tekstiä |
soihtu55 13.05.2009 23:28:15 | |
---|
laitas aihe kytemään, voisin osallistua. Se onkin ainut peliriippuvuus, mitä miulla on. Tää sanapeli. |
Sergei Fallinen 13.05.2009 23:30:47 | |
---|
alota sä tai joku muu, en jaksa keksiä aiheita sun muita=P |