keinänen 21.11.2008 10:09:44 | |
---|
onko kellään kokemuksia neljän piuhan systeemistä, miten saa sen vahvistimen kanavan vaihdettua. ja älkää sanoko että lue manuaalista arvatkaa oonko tavannu sitä, ei aukee lontoo on vähän ruosteessa. eli pitääkö se aina jostain parametreistä vaihtaa se kanava vai saako sen jonkun pedaalin taakse. |
kipu69 21.11.2008 13:09:22 | |
---|
"Paino on voimaa, mutta ylipaino on ylivoimaa" |
keinänen 21.11.2008 17:30:10 | |
---|
no mut ei toi valassu yhtään kytkeminen onnistuu siinä ei ongelmia ongelma on siinä miten sen marsun särön saa päälle tossa kytkennässä sitä ei ole missään sanottu tai sitte se on mennyt ohi |
Eikös Bosseissa tule mukana sellanen suomenkielinen pikaohje? Näin muistelisin, kun itse GT-8:n ostin. Kyllähän siinä on pintapuolisesti kerrottu käytöstä, luulen. Ja jos ei lontoo suju, niin sanakirja käteen vaan ja pläräämään kaikki tuntemattomat sanat. Ei sen nyt ihan ydinfysiikkaa pitäis olla kuitenkaan, vaikka melkoiselta fissioreaktori-simulaattorilta laite näyttääkin, heh juum. "Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi |
keinänen 22.11.2008 10:17:39 | |
---|
no joo siltä se kyllä näyttää valoja on ja kirkkaita , saksasta kun tilasin ei tullu suomeksi , saksaksi ja lontooksi .onko se niin sitte jos vaihtelen sitä marsun säröö perinteisesti niin pitääkö joku piuha jättää kytkemättä vai häh |
Werihukka 22.11.2008 14:21:42 | |
---|
onko kellään kokemuksia neljän piuhan systeemistä, miten saa sen vahvistimen kanavan vaihdettua. ja älkää sanoko että lue manuaalista arvatkaa oonko tavannu sitä, ei aukee lontoo on vähän ruosteessa. eli pitääkö se aina jostain parametreistä vaihtaa se kanava vai saako sen jonkun pedaalin taakse. Itelläni on räkkivehkeissä neljänpiuhan systeemi GT8:n kanssa ja kanavanvaihto midin kautta, mutta myös relevaihto onnistuu. Onko 10:ssä amp control out takana? Jos, niin se on se millä kanavaa vaihdetaan tavallisen piuhan kautta. Joku parametri vaihtaa sen kautta kanavaa. |
keinänen 22.11.2008 16:34:37 | |
---|
kyllä siinä on amp control out, mutta ongelma on siinä mistä parametristä sen saa pedaalin ohjattavaksi eli joku pedaali ohjais sitä särö kanavaa siis marsun. ja onko sellanen mahdollista, että ottais marsusta söröt pelkästään ja muut gt.stä en tiedä voiko se olla mahdollista mut jos joku osaa kertoo niin hyvä. olen tavannu manuaalii se todellakaan aukee,mut joku tais joskus kirjottaa että sillä meni yli puolivuotta oppii käyttää sitä |
Werihukka 22.11.2008 16:48:42 | |
---|
kyllä siinä on amp control out, mutta ongelma on siinä mistä parametristä sen saa pedaalin ohjattavaksi eli joku pedaali ohjais sitä särö kanavaa siis marsun. ja onko sellanen mahdollista, että ottais marsusta söröt pelkästään ja muut gt.stä en tiedä voiko se olla mahdollista mut jos joku osaa kertoo niin hyvä. olen tavannu manuaalii se todellakaan aukee,mut joku tais joskus kirjottaa että sillä meni yli puolivuotta oppii käyttää sitä En tiiä miten se tossa kympissä on toteutettu, mutta GT8:ssa ainakin oli yksi nappula sille amp controllille, jonka sai asignattua control pedaaliin. En ole kympin valikkoja selaillut, niin en osaa kyllä neuvoa, mistä kyseinen toiminto kyseisessä vehkeessä löytyy. |
LaMotta 23.11.2008 15:47:06 | |
---|
Rolandin maahantuonnin Pete osannee vastata GT-10 kysymyksiin. "Levyä on soitettava pirun lujaa, pitäähän naapurinkin kuulla, ei ne seinät siitä hajoo." |