Aihe: EBS-klubi
1 2 3 4 514 15 16 17 1828 29 30 31 32
J.Hollström
28.10.2008 13:19:06 (muokattu 28.10.2008 13:19:17)
En tiedä riittääkö yks spedu vielä jäsenyyteen, mutta toi Multidrive tossa nyt on sinnikkäästi pyöriny. Kallis pedaali (vs. esim. muutaman kympin Bad Monkey, joka skulaa bassolla kans), mutta ihan asiallinen kotkotin. Paras puoli on että ei syö kaikkea alapäätä pois.

Tavoille uskollisesti parit röytösamplet:
http://juki.1g.fi/mp3/Bassottelua/MultiDrive_Rikusample.mp3
http://juki.1g.fi/mp3/Bassottelua/4beat110_MultiDrive.mp3
calster
28.10.2008 14:21:37
En tiedä riittääkö yks spedu vielä jäsenyyteen, mutta toi Multidrive tossa nyt on sinnikkäästi pyöriny. Kallis pedaali (vs. esim. muutaman kympin Bad Monkey, joka skulaa bassolla kans), mutta ihan asiallinen kotkotin. Paras puoli on että ei syö kaikkea alapäätä pois.

Tavoille uskollisesti parit röytösamplet:
http://juki.1g.fi/mp3/Bassottelua/MultiDrive_Rikusample.mp3
http://juki.1g.fi/mp3/Bassottelua/4beat110_MultiDrive.mp3

Päivää
Hyvältä kuulostavat klipit!.

Millä modella pedaali oli äänittäessä?.
..antaa mennä vaan ilman paniikkia...
J.Hollström
28.10.2008 14:28:45
Millä modella pedaali oli äänittäessä?.

STD-moodissa.
calster
28.10.2008 14:32:13
STD-moodissa.

OK.
Mahdollisesti käytät purnukan kanssa Pikkumakea?.
Jos niin, miten digaat yhdistelmästä?. Humiseeko kovin?.
Matalat potkii hyvin?.
J.Hollström
28.10.2008 14:42:16
Mahdollisesti käytät purnukan kanssa Pikkumakea?

Kyllä.

Jos niin, miten digaat yhdistelmästä?

Musta toimii kivasti, tuo hieman "putkimaista" rähinä tohon muuten aika steriiliin soundiin. Tää on ainoa pedaali jonka olen huolinut basson ja vahvistimen väliin.

Humiseeko kovin? Matalat potkii hyvin?

Ei humise / hurise. Käytän Bossin muuntajaa. Matalat tulee ihan mukavasti. Säröä en laita juurikaan klo 12 isommalle. Käytän pedaalia vain tiukemmissa ajohommissa, en siis kokoajan.
calster
28.10.2008 14:53:33
Kyllä.

Musta toimii kivasti, tuo hieman "putkimaista" rähinä tohon muuten aika steriiliin soundiin. Tää on ainoa pedaali jonka olen huolinut basson ja vahvistimen väliin.

Ei humise / hurise. Käytän Bossin muuntajaa. Matalat tulee ihan mukavasti. Säröä en laita juurikaan klo 12 isommalle. Käytän pedaalia vain tiukemmissa ajohommissa, en siis kokoajan.

Kiitokset näistä Jukille.

Tätä purnukkaa olen kyllä haaveillut kovin monien positiivisten kommenttien takia.
Vielä pitää päästä koittamaan kyseistä ja itse siis toteamaan se.

..Gäässittää
Hirsimäki
03.11.2008 07:49:00
Ohhoh, kaiku koko ajan päällä? Onko paljonkin? Onko bändillänne tallenteita tms. netissä, heräsi mielenkiinto. :)

Juu eli tallenteita ei ollu, mut täs ois yks video mis on kaiku koko aika päällä, jos jotakuta kiinnostaa.

http://www.youtube.com/watch?v=V9a13iJy7ys
calster
06.11.2008 19:54:29 (muokattu 06.11.2008 20:02:17)
No niin, nyt on sitte MultiDrive hallussa ja mitä tässä kotona testanneena niin varmasti mukavaa tulee purnukan kanssa soittaessa. Mukavan pikku särön sillä itelleni veivasin ja AVOT. Saahan siihen tietty isompaakin surinaa, toimii siis.

Mites muuten tuon virran kanssa?, ilmeisesti patteri kuluu nopeesti joten minkä hintaluokan muuntajalla asiasta selviää?. Merkkiä ?.
Antti K.
06.11.2008 21:30:48
No niin, nyt on sitte MultiDrive hallussa ja mitä tässä kotona testanneena niin varmasti mukavaa tulee purnukan kanssa soittaessa. Mukavan pikku särön sillä itelleni veivasin ja AVOT. Saahan siihen tietty isompaakin surinaa, toimii siis.

Mites muuten tuon virran kanssa?, ilmeisesti patteri kuluu nopeesti joten minkä hintaluokan muuntajalla asiasta selviää?. Merkkiä ?.

Mulla on tuollainen Amplus 9825L, pelittää ihan siinä missä originaalikin (oli mulla sellanenkin).
pekezu
07.11.2008 12:43:27

Bossin ja Ibanezin muuntajat eivät ainakaan itsellä aiheuttaneet häikkä-ääntä. Meikällä onkin tuo muuntaja suht. pakollinen roipe kun jostain syystä laite ei ota patterista virtaa. Epäilen, että klipsin toinen johdoista on taittunut ja mennyt poikki. Vaikea sanoa, empä patteria tarvinne tuohon.
Joskus sitä vain herää jonkun muun väärällä jalalla. Sen lisäksi että vituttaa, ei kengätkään istu mukavasti.
Van Hannes
08.11.2008 17:56:45

Bossin muuntajalla mennään. Ei mitään hämminkejä.
"There Can Be Only One Hannes"
calster
09.11.2008 11:53:44
Bossin ostin. Toimii.
Jooba
12.11.2008 20:36:59
Voisin liittyä klubiin. Tuli tuossa ostettua EBS:n TD650. Sinne meni kahden kuukauden palkka, mutta kyllä se on sen arvoinen peli.

PS. Ja onhan kyseisellä nupilla vetänyt yhden keikan suomessa itse herra Marcus Miller ;)
calster
13.11.2008 21:18:32
No jos sitä tänne kanssa liittyisi MultiDriven kanssa .

No asiaan, vihdoin pääsin reenikselle puskemaan purnukan läpi ja perkulees mutta olen fiboissa siitä. Saundiin sain haluamani pienen särön ja muutenkin tuntuu että puskee himmpasen verran jotenkin "kovempaa. ..lepattaa lepattaa.
+ on myös hiljainen päällä ollessa, miltein kuin ei olisikaan mitään särötintä johtojen välissä .
Kerrassaan mahtava laite.
pekezu
13.11.2008 21:34:16

No jos sitä tänne kanssa liittyisi MultiDriven kanssa .

No asiaan, vihdoin pääsin reenikselle puskemaan purnukan läpi ja perkulees mutta olen fiboissa siitä. Saundiin sain haluamani pienen särön ja muutenkin tuntuu että puskee himmpasen verran jotenkin "kovempaa. ..lepattaa lepattaa.
+ on myös hiljainen päällä ollessa, miltein kuin ei olisikaan mitään särötintä johtojen välissä .
Kerrassaan mahtava laite.

Tuo on mun mielestä multiajon parhaita puolia. Se kompressoi saundia kevyesti, vaikkei helvetillistä sirkkeliä olisikaan. Ei kuitenkaan tee saundista elotonta hönkimistä, sillä edelleen tatsilla pystyi kontrolloimaan volyymiä.

Meikä btw. taitaa kuulua tähän kerhoon kans tolla MultiDrivellä. MultiComppia olin melkein hommaamassa, mutta sitten tajusin, etten ehkä tarvitse sitä :)
Joskus sitä vain herää jonkun muun väärällä jalalla. Sen lisäksi että vituttaa, ei kengätkään istu mukavasti.
calster
13.11.2008 22:31:41
Tuo on mun mielestä multiajon parhaita puolia. Se kompressoi saundia kevyesti, vaikkei helvetillistä sirkkeliä olisikaan. Ei kuitenkaan tee saundista elotonta hönkimistä, sillä edelleen tatsilla pystyi kontrolloimaan volyymiä.

Komppaan ylempää.
Esko Deel
16.11.2008 10:48:53
Liityn kerhoon Fafnerilla ja Multicompilla.
Mukavia vermeitä molemmat.
Hoida se tyynyllä - yöllä
isomela
24.11.2008 09:30:40
Minäpä liityn Multicompilla!
hollstro
24.11.2008 10:41:07

Torilla on Fafneri myynnisssä. Mitäs, onko siinä ideaa?
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)