Aihe: Mp3-soittimista
1 2 3 4 537 38 39 40 4148 49 50 51 52
sticky fingers
21.11.2008 14:26:59
Nyt on soitin hukattu, ja uus tarttis ostaa. Mikä mahtaisi olla sopivin laite n. 50-80 €:n hintahaarukassa? Radiolla tai ilman, min. 2Gb.

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
Rauniotorni
21.11.2008 14:33:33
Nyt on soitin hukattu, ja uus tarttis ostaa. Mikä mahtaisi olla sopivin laite n. 50-80 €:n hintahaarukassa? Radiolla tai ilman, min. 2Gb.

-sf

Itselläni on 2 gigainen Creativen Muvo V100, maksoi 50 euroa ja on todella laadukas http://fi.europe.creative.com/produ … p;subcategory=215&product=15441
Jhva Elohim Meth!
Ali
21.11.2008 15:02:09 (muokattu 21.11.2008 15:03:37)

Itselläni on 2 gigainen Creativen Muvo V100, maksoi 50 euroa ja on todella laadukas http://fi.europe.creative.com/produ … p;subcategory=215&product=15441

Hintaseuranta.fi sanoo, että "Tuote on poistunut myynnistä 26.6.2008". Löytäsköhän mistään enää uutena?

E: Tollanen mun edellinenki oli, tosin 1 giganen.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Rauniotorni
21.11.2008 15:05:52
Hintaseuranta.fi sanoo, että "Tuote on poistunut myynnistä 26.6.2008". Löytäsköhän mistään enää uutena?

Oho, sori, enpäs tuota huomannutkaan. Ostin omani jossain alkuvuodesta.
Jhva Elohim Meth!
Jaqqi1991
21.11.2008 15:16:23 (muokattu 21.11.2008 15:17:02)

Tuolta sivuiltahan noita saa tilattua. Laitteen hinta näyttää olevan €14.28, mutta postikuluineen n.33€.
We may be humans, but we're still animals
Krister
21.11.2008 17:08:10

Ainoa vaan, että ainakin mun yksilöni syö patteria kun sumomies riisiä eli vähän väliä kuppi tyhjänä. Muuten perushyvä vehje.
Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin
ode47
21.11.2008 22:27:38
Taitavat olla vastamelukuulokkeet nuo. Ainakin mun vastamelukuulokkeissa äänenlaatu oli huomattavasti parempi kun piti sitä päällä. En tiedä miten sulla, mutta kannattaa pitää päällä ainakin liikenteessä.

Täytyy kokeilla tota. Kouluun kävellessä noita tulee käytettyä eli onhan siinä jonkun verran melua. itse en tosin huomannut vielä muuta kun volumen nousun mutta pitää tosiaan kokeilla..
Ziggy Bubba
22.11.2008 06:39:49 (muokattu 22.11.2008 06:43:24)

-sf

Tohon hintaan taitaa irrota jo 4gb-vehje - ei kannata tossa säästää.. Creativen Zen Stonet maksaa aikas vähän nykyjään, myös isommilla muisteilla:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=30207

Kaks gigaa on aikas vähän - jos siis ei halua jatkuvasti vaihdella levyjä soittimessa.

E: Itellä tosiaan kohta kolmivuotias Ipod video joka menee pian vaihtoon - ei tuo muisti vaan riitä (kyllä se levyhylly pitää taskussa olla)... :)
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
sticky fingers
22.11.2008 11:16:38
Tohon hintaan taitaa irrota jo 4gb-vehje - ei kannata tossa säästää.. Creativen Zen Stonet maksaa aikas vähän nykyjään, myös isommilla muisteilla:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=30207

Kaks gigaa on aikas vähän - jos siis ei halua jatkuvasti vaihdella levyjä soittimessa.

E: Itellä tosiaan kohta kolmivuotias Ipod video joka menee pian vaihtoon - ei tuo muisti vaan riitä (kyllä se levyhylly pitää taskussa olla)... :)

Joo. Tollanen 2Gb Zen Stone plussa mulla olikin... Samaan hintaan sais nyt sen 4Gb. Pitää tuota harkita. Rassaa vaan tuo USB;n kautta lataaminen. Itellä ei ainakaan kovin kauaa tuossa akku kestänyt kerralla...Onko tohon olemassa sellaista verkkovirtalaturisysteemiä?

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
Jaqqi1991
24.11.2008 08:56:30
Olisi tarkoitus hommata vähän isompi soitin ja olen miettinyt Ipod classic 120gb. Kokemuksia kyseisestä laitteesta?
Wild String Of Voodoo Strat
24.11.2008 10:54:10

En tiedä onko asia tullut jo esille tässä ketjussa, koska en viitsinyt kahlata läpi 39 sivua, mutta oma kysymykseni olisi seuraavanlainen:

Itselläni on ikiaikainen Creativen MuVo:n 1Gb-soitin, joka on ilmeisesti jo poistunut markkinoilta. Nyt olen hankkinut MacBookin, jonka kanssa tuo minun vanha mp3-soittimeni pelittää ilman mitään ongelmaa, koska soitin toimii ilman mitään ohjelmistoa. Nyt olen kuitenkin hankkimassa uutta soitinta, vanhan alkaessa reistailla, mutta olen törmännyt seuraavaan ongelmaan: nähtävästi nuo Creativen uudet soittimet vaativat sen ohjelmiston, mutta mikään ei tietenkään ole yhteensopiva Macin kanssa. Haluaisin mieluiten pienen soittimen (1-5 Gb), koska se sopii hyvin omien kuuntelutapojeni kanssa. En siis halua kallista iPodia. En tiedä voisiko tälläinen soitin (http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14862) toimia, koska sekin toimii samalla periaatteella: soitin vaan USBiin ja biisit soittimeen. Ainakaan nuo Creativen Zen-soittimet eivät tunnu pelittävän Macin kanssa.
"Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Caslas
Ali
24.11.2008 11:05:45

En tiedä onko asia tullut jo esille tässä ketjussa, koska en viitsinyt kahlata läpi 39 sivua, mutta oma kysymykseni olisi seuraavanlainen:

Itselläni on ikiaikainen Creativen MuVo:n 1Gb-soitin, joka on ilmeisesti jo poistunut markkinoilta. Nyt olen hankkinut MacBookin, jonka kanssa tuo minun vanha mp3-soittimeni pelittää ilman mitään ongelmaa, koska soitin toimii ilman mitään ohjelmistoa. Nyt olen kuitenkin hankkimassa uutta soitinta, vanhan alkaessa reistailla, mutta olen törmännyt seuraavaan ongelmaan: nähtävästi nuo Creativen uudet soittimet vaativat sen ohjelmiston, mutta mikään ei tietenkään ole yhteensopiva Macin kanssa. Haluaisin mieluiten pienen soittimen (1-5 Gb), koska se sopii hyvin omien kuuntelutapojeni kanssa. En siis halua kallista iPodia. En tiedä voisiko tälläinen soitin (http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14862) toimia, koska sekin toimii samalla periaatteella: soitin vaan USBiin ja biisit soittimeen. Ainakaan nuo Creativen Zen-soittimet eivät tunnu pelittävän Macin kanssa.

Miten olisi tämä, joka tuossa pari viestiä sitten mainittiin ( http://fi.europe.creative.com/produ ... y=213&subcategory=215&product=15441) ? Creativen oma kauppa näyttää vielä myyvän näitä varsin edullisesti.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Jaqqi1991
24.11.2008 17:34:25
Olisi tarkoitus hommata vähän isompi soitin ja olen miettinyt Ipod classic 120gb. Kokemuksia kyseisestä laitteesta?

Vielä viimeinen hetki haukkua tuota laitetta, muuten menee tilaukseen.

Jostain olen lukenut, että ei kestä kauheasti tärinää (ei lenkille mukaan) ja menee herkästi rikki pienestäkin putoamisesta. Tästä kokemuksia?

Ja näkeekö tuosta näytöstä katsoa jotain elokuvia ja sarjoja paremman tekemisen puutteessa, näkee tekstit yms..?
Ziggy Bubba
24.11.2008 17:38:24

Vielä viimeinen hetki haukkua tuota laitetta, muuten menee tilaukseen.

Eiköhän tuo ihan passeli peli ole, jos ei ihan eri maata ole aiempien isompien iPodien kanssa. Kyllä mulle kelpais :)
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
Ozzyneito
24.11.2008 18:00:21

Jostain olen lukenut, että ei kestä kauheasti tärinää (ei lenkille mukaan) ja menee herkästi rikki pienestäkin putoamisesta. Tästä kokemuksia?

Mulla on 5gen 30gb Video, eli pohjimmiltaan aika vastaava ja kyllä toi on kestänyt niin tajuttomasti kaikkea paiskontaa ettei mitään rajaa. Laattalattialle putoillut monta kertaa, kertaalleen pyörällä ajaessa asfalttiin ja useampaan otteeseen pyörällä ajaessa nurmikolle.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
Jaqqi1991
24.11.2008 18:20:09
Mulla on 5gen 30gb Video, eli pohjimmiltaan aika vastaava ja kyllä toi on kestänyt niin tajuttomasti kaikkea paiskontaa ettei mitään rajaa. Laattalattialle putoillut monta kertaa, kertaalleen pyörällä ajaessa asfalttiin ja useampaan otteeseen pyörällä ajaessa nurmikolle.

Hyvä sitten. Nykyinen Creative Zen V on ollut mm. pesukoneessa ja vessanpöntössä. Paloja lohkeillut jo kuorista, mutta hyvin pelaa vielä. Tietysti siitä voisi yrittää pitää vaikka vähän parempaa huolta
+-0
26.11.2008 07:58:53
Äippä osti isälle vuosilahjaksi Creativen Zenin 8GB. Vaikutti kyllä hyvältä peliltä kun vähän rämpläsin sinne musiikkia kuunneltavaksi. Suuri näyttö, selkeä, ja isot näppäimet. Plussaa FM radiosta :o
Kakka on hyvän hajuinen pieru.
Sammo
03.12.2008 14:54:47
Taloon tuli 120giganen iPod Classic ... yllättävän kauan kesti saada laite käyttöön, hehheh, pc-ongelmia .. Anyway, joku osaa varmaan sanoa että voiko tuota iTunesin automaattisynkkaa jotenkin kiertää, duuniläppäriin ei saa asennettua mitään ja meidän pöytäkoneessa muisti loppuu kovin äkkiä jos kansioita joutuu säilyttämään myös tietsikassa? Kovalevyltä poisto vie tiedostot myös iPodista, vai viekö aina?
If the White House calls... Tell them... 'I'm out in the field'...
ekikoo
03.12.2008 15:53:59 (muokattu 03.12.2008 15:58:05)
Kertokaas joku pölkylle, mitä Creativen X-Fi _käytännössä_ tekee, paitsi että "palauttaa kristallinkirkkauden pakattuun musiikkiin"? Mitä se voi tehdä esim. alta 128kbps mp3:lle? Varmaan jotkut kuuntelee musiikkinsa ton laatuisina :P
Ehkä peleissä saattaa olla omiaankin, ku esim. Fatal1tyn headsetti tukee sitä...
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)