Aihe: 200 € Bassocombot kotisoittoon
1 2
Rantsula
13.11.2008 14:14:56
Itse olen testaillut warren blue 30:stä ja kyllähän se ihan hyvältä kuulosti. Botnea siltä ei kauheasti kannata odottaa mutta miellyttävä ääninen pikkucombo se on. Refleksikotelo putki takana sekä tilttaus mahdollisuus antaa myös hieman säätövaraa matalimmille oktaaveille. Akustisille keikoilla kuulemma käyttävät nuita myös.
Bassomaanikko
Danque
20.11.2008 19:10:48
onko kellää tietoo onko PEAVEY MAX 115 COMBO vahvistin mistää kotosin?
Seba
20.11.2008 20:35:00

onko kellää tietoo onko PEAVEY MAX 115 COMBO vahvistin mistää kotosin?

Aivan täys susi.
Meillä on 2 eri treeniksellä ollut tuollaiset talon puolesta ja joskus joutunut käyttämään muutaman kerran pakosta, ja vaikka kuinka yritän miettiä, en keksi ainoatakaan positiivista kommenttia laitteesta.
Nupit napit ja jakin on kunnon sekundaa, ja molemmissa laiteissa oli mm. jakki osittain rikki, soundit on jossain paskan ja vitunpaskan välissä se mumina, ei todellakaan riitä potku bändikäytössä ellei kaikki muut soita niin hiljaa että suurinpiirtein laulun voisi hoitaa ilman mikkiä.
Aivan onneton laite josta ei hyvänkuuloista ääntä saa tekemälläkään.

Hei keksin siitä yhden hyvn puolenkin. Sen päälle voi pinota toisen paremman kombon jotta sen saa korkeammalle. Eli alustana voisi toimia, ja ehkä sitä voi pitää myös pöytänä vaikka parille kaljapullolle. Ei edes harmita jos avoin pullo kaatuu päällä ja valuu nesteet sisään, ei se ainakaan huonommaksi muutu.

Sori. Älä vaan osta.
Techmecs
21.11.2008 12:00:29
Ostin mikrokuution. Pari päivää paukutellu ja tyytyväinen olen.
Rantsula
22.11.2008 20:45:18
Pitääkin kokeilla tuota putkiradiota :D
Pari 6,5" elementtiä ja torvi. Helkama merkkinen, input levarillekin on.
-Hesus-
23.11.2008 00:07:05
Philipsin cd-soitin n. 100e. Sisältää usb- ja gameportliitännät. Erittäin hyvä laite kotisoitteluun. Basso kiinni vain tuohon gameporttiin niin hyvin murisee... Taidankin jättää combon ostamatta ja ostan sillä rahalla linjakutosen efektiä väliin.
Benkao
05.12.2008 21:31:53
Juu, eli nyt on ostettu basso ja olis hyvä combo hakusessa. Oon katellu tota Warwickin Blue Cab 60:stä. http://www.thomann.de/fi/warwick_blue_cab_601.htm
Hintakaan ei ole mikään tappo ja ainakin omien kokemuksieni mukaan Warwick tekee pääosin vain hyviä kamoja, tosin en tiedä näistä asioista kovinkaan paljon. Onko tuo hyvä combo ja pystyykö sillä soittelemaan about kaikenlaista musiikkia?
hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaset
jaakonam
06.12.2008 23:54:17

Webissä jossain ulkomaansivuilla kehuttiin kovasti tuota kolmekymppistä, mutta näytti olevan vähän erilainen kuin tuo tällä hetkellä myynnissä oleva (näkyvänä erona siinä oli kaiutin ja line-in, kun nykyisessä on 10" eikä linja sisäänmenoa. Taisi olla kooltaankin nykyisen Blue Cab 60:n kokoinen).

Myöhässä tulee, mutta menköön.

Blue Cab 30 riitttää erinomaisesti kotikäyttöön. Soundi on enemmänkin sellainen pehmeän pyöreä, eikä ihan tanakinta botnea löydy, mutta se erottelee kyllä ihan hienosti. Kolmen alueen EQ:lla saa soundia muokattua yllättävän paljon ja pieniä muutoksia saa aikaan myös tukemalla koko combon takakenoon sillä takaosan apujalalla. Erilliset liitännät sekä aktiivi- että passiivibassoille. Toimii myös säröpedaalin kanssa muikeasti, esimerkiksi Digitechin Bad Monkeyllä saa juuri sopivasti rock-röytöä soittoon.

Line-iniä ei ole minun vajaa pari vuotta vanhassa vehjeksessäni, mutta efektilenkki löytyy, kuten myös 10" kartio. Jos tarvitsee roudata, hyvästä kantokahvasta on kohtuukevyt liikuttaa.

Äänenpainetta riittää omakotitalokäyttöön, ei ole volyymi juuri seiskaa korkeammalla käynyt (asteikko 0-12). Kerrostaloon ehkä harkitsisin jopa pienempää 15W:n laitetta, joista tässä ketjussa on esimerkkejäkin tullut.
"Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)